darkwingduck Mesaj tarihi: Nisan 21, 2014 Mesaj tarihi: Nisan 21, 2014 Tekrardan çok değerli pazarlama/reklamcılık/medya gurularımıza sesleniyorum. Yaratıcı brief in nasıl yapıldığı konusunda engin bilgilerinizi paylaşmanızı rica ediyorum. Özellikle hangi başlıklar coverlanmalı sırasıyla öğrenebilirsem maklube geçer. maklube.
darkwingduck Mesaj tarihi: Nisan 21, 2014 Konuyu açan Mesaj tarihi: Nisan 21, 2014 maklube ye tav olmadı kimse sanırım.
ginaly Mesaj tarihi: Nisan 21, 2014 Mesaj tarihi: Nisan 21, 2014 context özelinde değişir. şu an ne desek boş.
darkwingduck Mesaj tarihi: Nisan 21, 2014 Konuyu açan Mesaj tarihi: Nisan 21, 2014 ya genel olarak her brief te bulunması gerekli konu başlıkları yok mudur? Hedef kitle, kullanılacak medya kanalları vb?
Ractamainus Mesaj tarihi: Nisan 21, 2014 Mesaj tarihi: Nisan 21, 2014 yaratıcı dersen her brief'te olanlar değil, olmayanlar üzerine yoğunlaşır insanlar.
synthesizer Mesaj tarihi: Nisan 21, 2014 Mesaj tarihi: Nisan 21, 2014 ürün tanımı hedef kitle tanımı urunun RTB (reason to believe)i pazarin durumu (rekabet vs) kullanılacak medya kanalları produksyon butcesi medya butcesi diye gidiyo ilk aklıma gelenler
darkwingduck Mesaj tarihi: Nisan 21, 2014 Konuyu açan Mesaj tarihi: Nisan 21, 2014 @ractamainus yaratıcı brief denilince firmanın ajansa verdiği brief değil, ajansın verdiği de-brief tarzı bişeyden bahsediliyor sanırım. ajanslar tarafından kullanılan özel bir terim anladığım kadarıyla. @synthesizer çok sağol genel bir tema çıktı en azından.
Öne çıkan mesajlar