Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

.mpc dosyalarını nasıl açacaz?

elvyn

Öne çıkan mesajlar

C:Documents and Settingslord_elvynApplication DataAzureusdownloadsJimi Hendrix - The Best Of [MPC-BrainDead]The Best Of hedefine indi azureustan indirdiğim şarkılar. ama dosyaların uzantısı .mpc. bu dosyaları nasıl açarım ne ederim bir yordam. bu dosyaları mp3 yapamaz mıyım. çünkü azureustan indirdiği şarkıları .mp3 olarak dinleyenleri gördüm.[signature][hline]treat me devil, treat for fury, heat, rage. treat for a chance to show this hate to all humans, treat for a chance to show them real sorrow. treat for a chance to live. I don't want to be sick no more. treat me devil, treat me...
Sosyal ağlarda paylaş

http://www.mp3-wav-converters.com/images/download.gif
bu programı indirerek sorundan kurtulabilirsiniz.[signature][hline]treat me devil, treat for fury, heat, rage. treat for a chance to show this hate to all humans, treat for a chance to show them real sorrow. treat for a chance to live. I don't want to be sick no more. treat me devil, treat me...
Sosyal ağlarda paylaş

pehey yanlış hedefi almışım. siteyi gördünüz işte orada. programın adı alive mp3 to wav converter standart. mpc to mp3 özelliği de var. kalite kaybı olmadan çevirdi.[signature][hline]treat me devil, treat for fury, heat, rage. treat for a chance to show this hate to all humans, treat for a chance to show them real sorrow. treat for a chance to live. I don't want to be sick no more. treat me devil, treat me...

[Bu mesaj lord_elvyn tarafından 22 Aralık 2004 06:58 tarihinde değiştirilmiştir]
Sosyal ağlarda paylaş

• Yeni Oluştur...