Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Battlefield 4 #2


Öne çıkan mesajlar

Mesaj tarihi:
Odeon said:

nasi yok? daha tasa atiyor ace23.
random birde kontrol edemiyorsun spray yaparken


Recoil harici BF4'te bazi silahlarda ve sightlarda sacma sapan bir saga sola yalpalama var, ates ederken misalignment yapiyor koyote vesairede, en cok qbb-95-1 (lmg olan) ve kardeslerinde hissediliyor. O yalpalamayi eklemislerse eklemislerdir lazer acarsan mesela koyote'nin altina gorebilirsin, lazer dogru noktayi gosteriyor. Shotgun RDS'lerinde de mevcut bu olay yogun sekilde.
Mesaj tarihi:
Mesela qbb-95-1, 0.2 derece sola ve 0.1 derece saga recoili var, 1.6x FSM'si var, oyundaki otomatik silahlar arasindaki en az recoillerden biri, ama RDS takip kullandiginda BF3'teki famasin nerflu hali sanirsin. Ayni noktada lazer de acarsan aradaki fark anlasiliyor.
Mesaj tarihi:
ben kobra rds den baska sight kullanmiyorum ve neredeyse tek kullandigim silah ace 23 onu acana kadarda ak12 kullandim.

bilmiyorum bazi silahladami oldu sadece oynama veya hepsindemi ama kesinlikle ace23 bozuldu onu kesinlikle soylemem mumkun.

patchten sonra girdigim ilk oyunun ilk dadikasinda anlasilacak kadar hemde degisim az buz degil.

galiba offical bir aciklama varmi yokmu bilmiyorum ama hep oynadigim silahin bozuldugunu soyluyorum ve bundan kesinlikle eminim :)
Mesaj tarihi:
Ben de diyorum ki data dosyalarinda herhangi bir degisiklik yok, oyunda ne idugu belirsiz bir misalignment sorunu var automatic fire'da bazi silahlarda, belki onu da ace23'e eklemislerdir, yoksa silah ayni.
Mesaj tarihi:
duzelticez derken bozuyolar ozaman oyunu. datada degisiklik yoksa oyundaki butun silahlari etkilemis demektir benim bahsettigim sorun.
attigin mermilerin zaten yarisi vurmuyor, targeta gitse bile netcode bozuklugundan dolayi.
birde boyle abuk subuk random shit eklerlerse boku cikar.
Mesaj tarihi:
oyunda şey var kafayı yedirtiyor bana da.
mesela ateş ediyorsun, iron sight, red dot, scope vs ne varsa takılı hop diye yukarı tırmanıyor. Silah ise ilk nişan aldığın yere ateş etmeye aynen devam ediyor çünkü grafiksel olarak gösterildiği kadar tırmanmıyor.

Kafayı yedirtiyor bu bana oyunda, çünkü nişan aldıktan sonra adam hareket ediyorsa kesinlikle düzeltme yapamıyorsun çünkü nişan aldın ateş etmeye başladın artık ekrandaki aim'in hiç bir etkisi yok oyuna, alakasız yerleri gösteriyor.

Hayır abi, böyle bir şey yok hayatta, red dot dediğin obje kütlesiz bir şey, silahın başka bir yeri, red dot'un başka bir yeri göstermesi diye bir olasılık yok yani. Bağlılar ulan birbirlerine.

Ha noluyor, alıyorum hip fire silahı bebek gibi crosshair'den canlı bırakmıyorum, istediğim yere yolluyorum, oyun ekranımı kaydırıp "BAK SİLAH TEPİYO EHEAÖEÖ" yapmıyor.
Mesaj tarihi:
Chemical said:

oyunda şey var kafayı yedirtiyor bana da.
mesela ateş ediyorsun, iron sight, red dot, scope vs ne varsa takılı hop diye yukarı tırmanıyor. Silah ise ilk nişan aldığın yere ateş etmeye aynen devam ediyor çünkü grafiksel olarak gösterildiği kadar tırmanmıyor.

Kafayı yedirtiyor bu bana oyunda, çünkü nişan aldıktan sonra adam hareket ediyorsa kesinlikle düzeltme yapamıyorsun çünkü nişan aldın ateş etmeye başladın artık ekrandaki aim'in hiç bir etkisi yok oyuna, alakasız yerleri gösteriyor.

Hayır abi, böyle bir şey yok hayatta, red dot dediğin obje kütlesiz bir şey, silahın başka bir yeri, red dot'un başka bir yeri göstermesi diye bir olasılık yok yani. Bağlılar ulan birbirlerine.

Ha noluyor, alıyorum hip fire silahı bebek gibi crosshair'den canlı bırakmıyorum, istediğim yere yolluyorum, oyun ekranımı kaydırıp "BAK SİLAH TEPİYO EHEAÖEÖ" yapmıyor.


Bu dedigin seyi iste bi kismi spread bi kismi da misalignment. Spread zaten 3. mermiden sonra hissettirmeye basliyor kendini microburst yapip recoili kompense edip kurtuluyorsun onda pek sorun yok da misalignment olayi baya bayik. Hele saga sola sallamasi RDSi ekstra bi bayik.

Burst carbineler baya favorim su ara, adjsutable fire rate baya eglenceli oluyor.

Bir de FOV'unuzu BF3'teki gibi yukseltmeyin, FOV arttikca 1x RDS ve HOLO'larin zoom miktari azaliyor sacma sekilde. Ayni sekilde FOV azaldikca zoom miktari artiyor.
Mesaj tarihi:
"Game disconnected: you were kicked by an admin. Stated reason: PlayerMuteSystem - Talking excessively while muted"

faşist naziler bu ne ya? neyine mute atıyorsun, mute atmayı bile beceremediği için adamlar kickliyor. Squad chat diye kicklemek.

Her gün garip garip pluginlerle doluyor serverlar ya.
Mesaj tarihi:
Chemical said:

Her gün garip garip pluginlerle doluyor serverlar ya.


benim de bazen ölünce / öldürünce pingim mi ne fazla yükseliyor, ping limit plugini detect edip kickliyor beni
Mesaj tarihi:
ha ping limit plugin neden var, çünkü netcode mal mal ötesi olduğu için yüksek pingle girip godmode oynayabiliyorsun.

pingin yüksekse kendin çekiceksin abi, 250 ms ping alıyorsan oyunun tırt olacak yapacak bir şey yok, anladığım kadarıyla kafana göre server açma gibi bir durum yok illa provider olucaksın, dice'daki adamlar da farketti ki herhalde baya bir insan yüksek ping kalıyor kendilerine yakın server olmadığı için, e napalım napalım, bu adamlara da oyunu satmak lazım, yakınlarına server mi açalım? yok lan çok para,
NETCODE DEĞİŞTİRELİM, yüksek pingle oynayınca da oynayabilsinler vuhuu!

Şimdi kick üzerine kick atılıyor yüksek ping diye.

aferin dice.
Mesaj tarihi:
sıfırı 100 lira hatta para puanla filan 90 liraya filan geliyor zaten.

http://www.bimeks.com.tr/urun/128753/battlefield-4-limited-edition-pc.aspx

chemical dan filan almayın.
Misafir
Bu konu yeni mesajlara artık kapalıdır.
×
×
  • Yeni Oluştur...