Xaero Mesaj tarihi: Ekim 11, 2016 Mesaj tarihi: Ekim 11, 2016 O işi lastikcide değil direk rot balanscıda yaptır. Kamber, Kaster ve Toe açılarının ayarları da önemli
marksman Mesaj tarihi: Ekim 11, 2016 Mesaj tarihi: Ekim 11, 2016 paramecium said: Selam, marksman said: ...istetme... Abi istetme ne ola ki :P Bence de önlere yeni set, eski önleri arkaya almak en mantıklısı. Fakat eğer aşınma oranı fazla ise lastiklerin karakterleri değişkenlik gösterecektir. Mesela yağmurda önler derin dişler yüzünden sorun yaşamazken arkalar kızaklanabilir falan. ayrıca 195/65R15 daha standart bir ölçü olsa gerek. Genelde birçok üretici için standart olan 205/55R16'nın giriş paket seçimleri 195/65R15 olur. Çaptaki oynamalar çok düşüktür. Saygılar. Stepne ışte yedek teker :)
cacodemon Mesaj tarihi: Ekim 17, 2016 Mesaj tarihi: Ekim 17, 2016 cacodemon said: Sökülerek yapıldı. Bir dahakine üstünde isteyeyim. Rotlara baktırmam gerekir mi onu bilemiyorum (eski lastiklerin yıpranması normaldi). Ön salıncak takımı değişti. Titremeden eser yok. Sorun lastikte değilmiş anlaşılan. Periyodik bakım, klima temizliği, silecek değişimi, ön fren balatası ve salıncak burçları değişimi 1.800 TL'ye patladı. Sanırım bir daha yetkili servise uğramam.
cacodemon Mesaj tarihi: Ekim 17, 2016 Mesaj tarihi: Ekim 17, 2016 2012 model dizel otomatik Citroen C4. 75bin bakımı yapıldı.
paramecium Mesaj tarihi: Ekim 17, 2016 Mesaj tarihi: Ekim 17, 2016 Selam, Biraz acımasız olmuş gibi bence. Ben 350TL vermiştim bakıma. Saygılar.
Öne çıkan mesajlar