Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

visual studio sdl sorunsalı


Milamber

Öne çıkan mesajlar

nerdeyse vizyona açıyordum asldald

sorunum şu, 2 ana dalda ilerlemeye çalışıyorum bir yandan unity ile 2d bişiler yaparken diğer yandan sdl, opengl, glut vs ile motor kullanmadan kendi kendime aynı oyunu yapacak hale gelmek istiyorum. ileride full opengl'e geçmeye niyetliyim.

visual studio 2010 express var c++
http://lazyfoo.net/SDL_tutorials/lesson01/index.php şurdaki tutorial'ı takip ediyorum yalnız kafayı yiyeceğim benim pc de açıyorum programı siyah bir şey geliyor kapanıyor. ofiste developer bir arkadaşta denedik çatır çatır çalıştı. debugda bir şey de demiyor nasıl kontrol ederim neyi yanlış yapıyorum çözemedim. çok aşırı vaktimi alacak sorunu bulmam bu yüzden yardım istiyorum :D pls pls pls pls
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

  • 3 hafta sonra ...
selam tekrardan sdl için ayrı konu açmak istemedim konuyu açtığımdan beri bir oyun yapmakla uğraşıyorum şimdi şöyle bir sıkıntım var


void Display_Timer(void){
SDL_Texture *message2 = NULL;
SDL_Color textColor = { 255, 255, 255 };
int score2 = GameTimer.Ticks();
std::stringstream ss;
ss << score2;
std::string s(ss.str());
message2 = RenderText(s, "Sansation_Light.ttf", textColor, 14);
Engine.apply_Surface(400,680, message2, renderer);
}

bu kodu mainlopun içine attığımda oyunun başladıktan işte fonksiyon çağrılına kadar ki geçen zamanı gösteriyor ama şöyle bir sıkıntı var fontlar çok bozuluyor. artık vs kullanmıyorum macteyim xcode kullanıyorum ama font neden kırılıyor fikrim yok. çok hızlı geliyor da ondan mı saçmalıyor? yoksa font mac'e uyumlu değil mi? fikri olan?
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...