Ifestos Mesaj tarihi: Aralık 6, 2004 Mesaj tarihi: Aralık 6, 2004 Verdiğini tutoriallari okudum biraz ilerletmek istiyorum. Bana biraz açiklayarak şu komutlari yazabilecek arkadaşimiz var mi ? .getir Targetlanan player'i size getirecek bir komut ? .yurut player i alip targetlanan alana atacak .isaretle playerlari işaretleyecek isaretlegetir işaretlenmiş playerlari benim oldugum veya işaretledigim bir noktaya getirir Bide on=@enter eventini nasil kullnacaz mesala On=@enter Star a geldigimde sysmessage gelmesini istiyoruz ? Şimdiden Tşk Ederim
hulahoppadanayar Mesaj tarihi: Aralık 6, 2004 Mesaj tarihi: Aralık 6, 2004 getir olayı .summonto gibi birşey olması lazım nebula scriptlerinde var.... yurut olayı içinde teleport staff lar var onlardan geliştirebilir yada onları kullanabilirsin.... isaretle olayını bilemicem ON=@enter gibi olayları da spheremap.scp den ayarlicaksin. mesela [area star chamber] .... ... .. ON=@enter src.sysmesssage Star Chamber'a hosgeldinz gibi....[signature][hline]* Impossible is N0thing *
SpiderS_DangeR Mesaj tarihi: Aralık 6, 2004 Mesaj tarihi: Aralık 6, 2004 [ITEMDEF i_staff_tele] NAME=Tele Staff ID=i_staff_black WEIGHT=50 ON=@CREATE COLOR=0600 HITPOINTS={5 10} ATTR=attr_newbie|attr_move_never CATEGORY=GM Items SUBSECTION=Other Items DESCRIPTION=tele staff ON=@Equip if <2 remove endif ON=@DCLICK TARGET Gondermek istediginiz oyuncuyu seciniz. RETURN 1 ON=@TARGON_ITEM SRC.SYSMESSAGE 'i hareket ettiremezsiniz. RETURN 1 ON=@TARGON_CHAR LINK= TARGETG 'u nereye gondermek istiyorsunuz? RETURN 1 ON=@TARGON_GROUND LINK.GO RETURN 1 oyuncuyu bi yerden bi yere gondermek için (son targeta) Last object last target diince britten kal ort olmuş adamı tekrar brite getirebiliosun. [signature][hline]@ & @ ---- 4ever & Ever [Bu mesaj SpiderS_DangeR tarafından 06 Aralık 2004 21:25 tarihinde değiştirilmiştir]
hulahoppadanayar Mesaj tarihi: Aralık 6, 2004 Mesaj tarihi: Aralık 6, 2004 işaretle olayı içinde adama bir item equip ettirirsin sonra kimlerisaretli gibi bir komutla üstünde böyle bir item varmı diye kontrol ettirirsin... anlamdıysan scp ile örnek vermeye çalışalım...[signature][hline]TheCoder demiş ki: hocam sen güvenliği kıracaksın sen overlock için gerekli yazılımı hazırlayacaksın sen donanımın sınırlarına göre chipset ayarı vereceksin sende page scripti yaz..
Ifestos Mesaj tarihi: Aralık 6, 2004 Konuyu açan Mesaj tarihi: Aralık 6, 2004 Acaba Function olarak nasil yapabiliriz ?
Baggio Mesaj tarihi: Aralık 6, 2004 Mesaj tarihi: Aralık 6, 2004 Nebula scriptlerindeki .summonto hedesiyle biraz oynayarak getir gotur islerini halledebilirsin, ama ufak farklar var; target yerine targetg kullanman lazim yeri targetleyebilmek icin, trigger olarak @targon_ground, yerine de . Region event icin de map.scp - region.scp'yi ekleyerek rahatca fikir edinebilirsin, bunun gibi o da; [area Hedere] .. events=r_hedere [regiontype r_hedere] on=@enter src.sysmessage Hedere'ye hosgeldiniz.[signature][hline]Gesp (a.k.a Baggio) | [b]Email: [email protected][/b] Iki kisinin cektigi, tombala degildir.
Ifestos Mesaj tarihi: Aralık 6, 2004 Konuyu açan Mesaj tarihi: Aralık 6, 2004 [function getir] Target Yurutmek istediginiz oyuncuyu seçiniz on=@Targon_item Src.sysmessage itemlari yurutemezsiniz Return 1 on=@tagon_char Link= TARGETG 'u nereye gondermek istiyorsunuz?//TargetG neden G var ? Return 1 // Bu Return 1 niçin olacak ON=@TARGON_GROUND LINK.GO RETURN 1 Dogru oldu mu
Ifestos Mesaj tarihi: Aralık 6, 2004 Konuyu açan Mesaj tarihi: Aralık 6, 2004 isaretle icin biraz daha aciklama yapabilirmisiniz ? yani tam olarak nasil check edecem server i onu aciklarsaniz ?
hulahoppadanayar Mesaj tarihi: Aralık 6, 2004 Mesaj tarihi: Aralık 6, 2004 [itemdef i_isaretleyici] TYPE=t_script Name=isaretleyici ON=@equip target Kimi isaretleyelim? return 1 on=@targon_item src.sysmessage Esyalari isaretleyemezsiniz. return 1 on=@targon_char src.targ.tag.isaretli=1 src.sysmessage isaretlendi. [function isaretle] src.newitem=i_isaretleyici src.act.equip [function isaretkontrol] src.allclients checkisaret [function checkisaret] if ( = 1) gmmesaj isaretlenmis. return 1 else return 1 end [FUNCTION isaretgetir] src.allclients isaretgetir2 [FUNCTION isaretgetir] if ( = 1) src.go Star Chamber src.stone 1 return 1 else return 1 end Emin degilim ama bu dogru olması lazım denemedim..[signature][hline]TheCoder demiş ki: hocam sen güvenliği kıracaksın sen overlock için gerekli yazılımı hazırlayacaksın sen donanımın sınırlarına göre chipset ayarı vereceksin sende page scripti yaz..
hulahoppadanayar Mesaj tarihi: Aralık 6, 2004 Mesaj tarihi: Aralık 6, 2004 gmmesaj yerine de gmlerin duyabilecegi bir msg sistemi yazacaksın. Nebulada var.... Ama gmmesaj diye deil[signature][hline]TheCoder demiş ki: hocam sen güvenliği kıracaksın sen overlock için gerekli yazılımı hazırlayacaksın sen donanımın sınırlarına göre chipset ayarı vereceksin sende page scripti yaz..
Ifestos Mesaj tarihi: Aralık 6, 2004 Konuyu açan Mesaj tarihi: Aralık 6, 2004 şimdi sen id belirtmedin i_isaretleyici icin ve invis de degil playerin bunu görme şansi nedir ?
Ifestos Mesaj tarihi: Aralık 7, 2004 Konuyu açan Mesaj tarihi: Aralık 7, 2004 Yardim almak ne kadar uzun sürdü
Laughin_ Mesaj tarihi: Aralık 7, 2004 Mesaj tarihi: Aralık 7, 2004 [Function Teleto] // asdasdasdsadasdasd Newitem i_teleto Act.Bounce Act.Dclick [Itemdef I_teleto] Name=teleporter ON=@Dclick target Kimi ışınlıcan Return 1 ON=@Targon_Char Var.Targuid = Targetg Nire Işınlıyam ağabeği Return 1 On=@Targon_Ground Uid.Targuid.go Remove [EOF] Umarim yardimci olmuşumdur[signature][hline]Elendil UO Kayit JoJo The Amanbasyy ClasssSigh :tebrikz:
hulahoppadanayar Mesaj tarihi: Aralık 7, 2004 Mesaj tarihi: Aralık 7, 2004 gozukmez t_script oldugu için...[signature][hline]TheCoder demiş ki: hocam sen güvenliği kıracaksın sen overlock için gerekli yazılımı hazırlayacaksın sen donanımın sınırlarına göre chipset ayarı vereceksin sende page scripti yaz..
Ifestos Mesaj tarihi: Aralık 8, 2004 Konuyu açan Mesaj tarihi: Aralık 8, 2004 var ve topj komutlari için biraz bilgi verebilrmisiniz veya link
Larethian Mesaj tarihi: Aralık 9, 2004 Mesaj tarihi: Aralık 9, 2004 said: Baggio, 06 Aralık 2004 21:31 tarihinde demiş ki: Nebula scriptlerindeki .summonto hedesiyle biraz oynayarak getir gotur islerini halledebilirsin, ama ufak farklar var; target yerine targetg kullanman lazim yeri targetleyebilmek icin, trigger olarak @targon_ground, yerine de . Region event icin de map.scp - region.scp'yi ekleyerek rahatca fikir edinebilirsin, bunun gibi o da; [area Hedere] .. events=r_hedere [regiontype r_hedere] on=@enter src.sysmessage Hedere'ye hosgeldiniz. Baggio return 1 yazmayi unutmuşsun :P (öle bişey yok baggio ile aramızdaki bişey bu o anlar siz karışmayın :) )[signature][hline]Her şey daha iyi bir Online Gaming için... Arqas World: Zenith & Enlil. Ada.net Krisha From Lowca [SwG]
Ifestos Mesaj tarihi: Aralık 9, 2004 Konuyu açan Mesaj tarihi: Aralık 9, 2004 Cevap verebilecek kimse yok mU ?
Öne çıkan mesajlar