Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Biraz yardım


Ifestos

Öne çıkan mesajlar

Verdiğini tutoriallari okudum biraz ilerletmek istiyorum. Bana biraz açiklayarak şu komutlari yazabilecek arkadaşimiz var mi ?

.getir Targetlanan player'i size getirecek bir komut ?
.yurut player i alip targetlanan alana atacak

.isaretle playerlari işaretleyecek
isaretlegetir işaretlenmiş playerlari benim oldugum veya işaretledigim bir noktaya getirir

Bide on=@enter eventini nasil kullnacaz
mesala On=@enter Star a geldigimde sysmessage gelmesini istiyoruz ?
Şimdiden Tşk Ederim
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

getir olayı .summonto gibi birşey olması lazım nebula scriptlerinde var....


yurut olayı içinde teleport staff lar var onlardan geliştirebilir yada onları kullanabilirsin....


isaretle olayını bilemicem


ON=@enter gibi olayları da spheremap.scp den ayarlicaksin.

mesela
[area star chamber]
....
...
..

ON=@enter
src.sysmesssage Star Chamber'a hosgeldinz gibi....[signature][hline]* Impossible is N0thing *
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

[ITEMDEF i_staff_tele]
NAME=Tele Staff
ID=i_staff_black
WEIGHT=50
ON=@CREATE
COLOR=0600
HITPOINTS={5 10}
ATTR=attr_newbie|attr_move_never
CATEGORY=GM Items
SUBSECTION=Other Items
DESCRIPTION=tele staff
ON=@Equip
if <2
remove
endif



ON=@DCLICK
TARGET Gondermek istediginiz oyuncuyu seciniz.
RETURN 1
ON=@TARGON_ITEM
SRC.SYSMESSAGE 'i hareket ettiremezsiniz.
RETURN 1
ON=@TARGON_CHAR
LINK=
TARGETG 'u nereye gondermek istiyorsunuz?
RETURN 1
ON=@TARGON_GROUND
LINK.GO
RETURN 1

oyuncuyu bi yerden bi yere gondermek için (son targeta)
Last object last target diince britten kal ort olmuş adamı tekrar brite getirebiliosun.
[signature][hline]@ & @ ---- 4ever & Ever

[Bu mesaj SpiderS_DangeR tarafından 06 Aralık 2004 21:25 tarihinde değiştirilmiştir]
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

işaretle olayı içinde adama bir item equip ettirirsin sonra kimlerisaretli gibi bir komutla üstünde böyle bir item varmı diye kontrol ettirirsin...


anlamdıysan scp ile örnek vermeye çalışalım...[signature][hline]TheCoder demiş ki:
hocam sen güvenliği kıracaksın sen overlock için gerekli yazılımı hazırlayacaksın sen donanımın sınırlarına göre chipset ayarı vereceksin sende page scripti yaz..


Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Nebula scriptlerindeki .summonto hedesiyle biraz oynayarak getir gotur islerini halledebilirsin, ama ufak farklar var;

target yerine targetg kullanman lazim yeri targetleyebilmek icin, trigger olarak @targon_ground, yerine de .

Region event icin de map.scp - region.scp'yi ekleyerek rahatca fikir edinebilirsin, bunun gibi o da;

[area Hedere]
..
events=r_hedere

[regiontype r_hedere]
on=@enter
src.sysmessage Hedere'ye hosgeldiniz.[signature][hline]Gesp (a.k.a Baggio) | [b]Email: [email protected][/b]
Iki kisinin cektigi, tombala degildir.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

[function getir]
Target Yurutmek istediginiz oyuncuyu seçiniz
on=@Targon_item
Src.sysmessage itemlari yurutemezsiniz
Return 1

on=@tagon_char
Link=
TARGETG 'u nereye gondermek istiyorsunuz?//TargetG neden G var ?
Return 1 // Bu Return 1 niçin olacak
ON=@TARGON_GROUND
LINK.GO
RETURN 1



Dogru oldu mu
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

[itemdef i_isaretleyici]
TYPE=t_script
Name=isaretleyici
ON=@equip
target Kimi isaretleyelim?
return 1
on=@targon_item
src.sysmessage Esyalari isaretleyemezsiniz.
return 1
on=@targon_char
src.targ.tag.isaretli=1
src.sysmessage isaretlendi.
[function isaretle]
src.newitem=i_isaretleyici
src.act.equip
[function isaretkontrol]
src.allclients checkisaret
[function checkisaret]
if ( = 1)
gmmesaj isaretlenmis.
return 1
else
return 1
end
[FUNCTION isaretgetir]
src.allclients isaretgetir2
[FUNCTION isaretgetir]
if ( = 1)
src.go Star Chamber
src.stone 1
return 1
else
return 1
end

Emin degilim ama bu dogru olması lazım denemedim..[signature][hline]TheCoder demiş ki:
hocam sen güvenliği kıracaksın sen overlock için gerekli yazılımı hazırlayacaksın sen donanımın sınırlarına göre chipset ayarı vereceksin sende page scripti yaz..


Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

gmmesaj yerine de gmlerin duyabilecegi bir msg sistemi yazacaksın. Nebulada var....

Ama gmmesaj diye deil[signature][hline]TheCoder demiş ki:
hocam sen güvenliği kıracaksın sen overlock için gerekli yazılımı hazırlayacaksın sen donanımın sınırlarına göre chipset ayarı vereceksin sende page scripti yaz..


Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

[Function Teleto] // asdasdasdsadasdasd
Newitem i_teleto
Act.Bounce
Act.Dclick

[Itemdef I_teleto]
Name=teleporter

ON=@Dclick
target Kimi ışınlıcan
Return 1

ON=@Targon_Char
Var.Targuid =
Targetg Nire Işınlıyam ağabeği
Return 1

On=@Targon_Ground
Uid.Targuid.go
Remove
[EOF]
Umarim yardimci olmuşumdur[signature][hline]Elendil UO
Kayit
JoJo
The Amanbasyy ClasssSigh
:tebrikz:
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

said:
Baggio, 06 Aralık 2004 21:31 tarihinde demiş ki:
Nebula scriptlerindeki .summonto hedesiyle biraz oynayarak getir gotur islerini halledebilirsin, ama ufak farklar var;

target yerine targetg kullanman lazim yeri targetleyebilmek icin, trigger olarak @targon_ground, yerine de .

Region event icin de map.scp - region.scp'yi ekleyerek rahatca fikir edinebilirsin, bunun gibi o da;

[area Hedere]
..
events=r_hedere

[regiontype r_hedere]
on=@enter
src.sysmessage Hedere'ye hosgeldiniz.


Baggio return 1 yazmayi unutmuşsun :P
(öle bişey yok baggio ile aramızdaki bişey bu o anlar siz karışmayın :) )[signature][hline]Her şey daha iyi bir Online Gaming için...
Arqas World: Zenith & Enlil.
Ada.net
Krisha From Lowca [SwG]
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
  • Yeni Oluştur...