Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Biraz yardım


Öne çıkan mesajlar

Mesaj tarihi:
Verdiğini tutoriallari okudum biraz ilerletmek istiyorum. Bana biraz açiklayarak şu komutlari yazabilecek arkadaşimiz var mi ?

.getir Targetlanan player'i size getirecek bir komut ?
.yurut player i alip targetlanan alana atacak

.isaretle playerlari işaretleyecek
isaretlegetir işaretlenmiş playerlari benim oldugum veya işaretledigim bir noktaya getirir

Bide on=@enter eventini nasil kullnacaz
mesala On=@enter Star a geldigimde sysmessage gelmesini istiyoruz ?
Şimdiden Tşk Ederim
Mesaj tarihi:
getir olayı .summonto gibi birşey olması lazım nebula scriptlerinde var....


yurut olayı içinde teleport staff lar var onlardan geliştirebilir yada onları kullanabilirsin....


isaretle olayını bilemicem


ON=@enter gibi olayları da spheremap.scp den ayarlicaksin.

mesela
[area star chamber]
....
...
..

ON=@enter
src.sysmesssage Star Chamber'a hosgeldinz gibi....[signature][hline]* Impossible is N0thing *
Mesaj tarihi:
[ITEMDEF i_staff_tele]
NAME=Tele Staff
ID=i_staff_black
WEIGHT=50
ON=@CREATE
COLOR=0600
HITPOINTS={5 10}
ATTR=attr_newbie|attr_move_never
CATEGORY=GM Items
SUBSECTION=Other Items
DESCRIPTION=tele staff
ON=@Equip
if <2
remove
endif



ON=@DCLICK
TARGET Gondermek istediginiz oyuncuyu seciniz.
RETURN 1
ON=@TARGON_ITEM
SRC.SYSMESSAGE 'i hareket ettiremezsiniz.
RETURN 1
ON=@TARGON_CHAR
LINK=
TARGETG 'u nereye gondermek istiyorsunuz?
RETURN 1
ON=@TARGON_GROUND
LINK.GO
RETURN 1

oyuncuyu bi yerden bi yere gondermek için (son targeta)
Last object last target diince britten kal ort olmuş adamı tekrar brite getirebiliosun.
[signature][hline]@ & @ ---- 4ever & Ever

[Bu mesaj SpiderS_DangeR tarafından 06 Aralık 2004 21:25 tarihinde değiştirilmiştir]
Mesaj tarihi:
işaretle olayı içinde adama bir item equip ettirirsin sonra kimlerisaretli gibi bir komutla üstünde böyle bir item varmı diye kontrol ettirirsin...


anlamdıysan scp ile örnek vermeye çalışalım...[signature][hline]TheCoder demiş ki:
hocam sen güvenliği kıracaksın sen overlock için gerekli yazılımı hazırlayacaksın sen donanımın sınırlarına göre chipset ayarı vereceksin sende page scripti yaz..


Mesaj tarihi:
Nebula scriptlerindeki .summonto hedesiyle biraz oynayarak getir gotur islerini halledebilirsin, ama ufak farklar var;

target yerine targetg kullanman lazim yeri targetleyebilmek icin, trigger olarak @targon_ground, yerine de .

Region event icin de map.scp - region.scp'yi ekleyerek rahatca fikir edinebilirsin, bunun gibi o da;

[area Hedere]
..
events=r_hedere

[regiontype r_hedere]
on=@enter
src.sysmessage Hedere'ye hosgeldiniz.[signature][hline]Gesp (a.k.a Baggio) | [b]Email: [email protected][/b]
Iki kisinin cektigi, tombala degildir.
Mesaj tarihi:
[function getir]
Target Yurutmek istediginiz oyuncuyu seçiniz
on=@Targon_item
Src.sysmessage itemlari yurutemezsiniz
Return 1

on=@tagon_char
Link=
TARGETG 'u nereye gondermek istiyorsunuz?//TargetG neden G var ?
Return 1 // Bu Return 1 niçin olacak
ON=@TARGON_GROUND
LINK.GO
RETURN 1



Dogru oldu mu
Mesaj tarihi:
[itemdef i_isaretleyici]
TYPE=t_script
Name=isaretleyici
ON=@equip
target Kimi isaretleyelim?
return 1
on=@targon_item
src.sysmessage Esyalari isaretleyemezsiniz.
return 1
on=@targon_char
src.targ.tag.isaretli=1
src.sysmessage isaretlendi.
[function isaretle]
src.newitem=i_isaretleyici
src.act.equip
[function isaretkontrol]
src.allclients checkisaret
[function checkisaret]
if ( = 1)
gmmesaj isaretlenmis.
return 1
else
return 1
end
[FUNCTION isaretgetir]
src.allclients isaretgetir2
[FUNCTION isaretgetir]
if ( = 1)
src.go Star Chamber
src.stone 1
return 1
else
return 1
end

Emin degilim ama bu dogru olması lazım denemedim..[signature][hline]TheCoder demiş ki:
hocam sen güvenliği kıracaksın sen overlock için gerekli yazılımı hazırlayacaksın sen donanımın sınırlarına göre chipset ayarı vereceksin sende page scripti yaz..


Mesaj tarihi:
gmmesaj yerine de gmlerin duyabilecegi bir msg sistemi yazacaksın. Nebulada var....

Ama gmmesaj diye deil[signature][hline]TheCoder demiş ki:
hocam sen güvenliği kıracaksın sen overlock için gerekli yazılımı hazırlayacaksın sen donanımın sınırlarına göre chipset ayarı vereceksin sende page scripti yaz..


Mesaj tarihi:
[Function Teleto] // asdasdasdsadasdasd
Newitem i_teleto
Act.Bounce
Act.Dclick

[Itemdef I_teleto]
Name=teleporter

ON=@Dclick
target Kimi ışınlıcan
Return 1

ON=@Targon_Char
Var.Targuid =
Targetg Nire Işınlıyam ağabeği
Return 1

On=@Targon_Ground
Uid.Targuid.go
Remove
[EOF]
Umarim yardimci olmuşumdur[signature][hline]Elendil UO
Kayit
JoJo
The Amanbasyy ClasssSigh
:tebrikz:
Mesaj tarihi:
gozukmez t_script oldugu için...[signature][hline]TheCoder demiş ki:
hocam sen güvenliği kıracaksın sen overlock için gerekli yazılımı hazırlayacaksın sen donanımın sınırlarına göre chipset ayarı vereceksin sende page scripti yaz..


Mesaj tarihi:
said:
Baggio, 06 Aralık 2004 21:31 tarihinde demiş ki:
Nebula scriptlerindeki .summonto hedesiyle biraz oynayarak getir gotur islerini halledebilirsin, ama ufak farklar var;

target yerine targetg kullanman lazim yeri targetleyebilmek icin, trigger olarak @targon_ground, yerine de .

Region event icin de map.scp - region.scp'yi ekleyerek rahatca fikir edinebilirsin, bunun gibi o da;

[area Hedere]
..
events=r_hedere

[regiontype r_hedere]
on=@enter
src.sysmessage Hedere'ye hosgeldiniz.


Baggio return 1 yazmayi unutmuşsun :P
(öle bişey yok baggio ile aramızdaki bişey bu o anlar siz karışmayın :) )[signature][hline]Her şey daha iyi bir Online Gaming için...
Arqas World: Zenith & Enlil.
Ada.net
Krisha From Lowca [SwG]
×
  • Yeni Oluştur...