Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Neden herkes bu oyunu bu kadar seviyor?


mayfer

Öne çıkan mesajlar

merabalar..
benim gördüğüm kadarıyla bu oyunun warcraft olması dışında bir özelliği yok. oyun hakkındaki kendi izlenimlerimi şöyle sıralayayım:
(oyunu hiç oynamadım. izlediğim videolardan, okuduklarımdan ve gördüğüm screenshotlardan yola çıkarak yazıyorum.)

- grafikler ÇOK kötü. ışıklandırma başarısız, gölge volumetric olmasını bırakın, yok bile. bump-mapping gibi efektler de yok. modellemeler aşırı düşük sayıda poligon içeriyor. texture'lar çok düşük çözünürlük. kısacası grafikler cidden kötü. (uzun kulaklı elflere falan lafım yok. warcraft dünyası olur, abartıdır ama grafikler neden bu kadar kötü?)

- gameplay diğer mmprg'lardan çok farklı değil. bi yenilik getirmemiş. lineage II'den, daoc'tan çok farklı bi sisteme sahip değil.

- pvp, rvr tarzı savaşlara önem verilmiş, farkındayım. eminim eğlencelidir de, fakat combat'lar hiç gaz değil. animasyonlar güzel değil. yaratığa cidden "vurduğunuzu" hissetmiyosunuz. büyüler.. nası desem.. mal gibi. o guildwars'daki necromancerla yan yana koysanız... :)

- ortamlar çok boş ve monoton. dümdüz bi alan, iki ağaç var mesela. insan ister istemez öyle ortamlarda sıkılır.

- oyundaki skiller ve class'lar cidden güzel. eşitlemeyi de iyi yapmışlar. karakterlerde farklılığı da iyi yapmışlar. lineage'deki gibi her karakter ismi farklı olan aynı skilleri kullanmıyolar.

- bariz, world of warcraft. binlerce, milyonlarca fanatiği var.

- ölüm sistemi hoş. uo'daki hayalet gibi... ama bazı insanlar ölüm penalty'sinin olmadığından şikayet ediyor. vücuduna dönen item, xp her şeyini geri alıyormuş.


oynayan insanlar bi anlatabilirlerse çok memnun olurum, bu saydıklarım ne kadar yanlış? oynamamış olduğum için ve sizin oyunu bildiğiniz için çoğunuzun karşı çıkacağını biliyorum, o nedenle soruyorum zaten :). nedir bu oyunu bu kadar eğlenceli ve diğer mmorpg'lerden üstün yapan?

ha bi de bi soru daha: bu oyunda loot sistemi nasıl?

saygılar sevgiler

[Bu mesaj mayfer tarafından 23 Kasım 2004 19:15 tarihinde değiştirilmiştir]
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

şimdi ben böle yorum yapanlara cıldırıyorum aynı senın gıbı bırısı daha var eq2 altında bır yazı yazmıs ya abi oyunu movie lere bakarak nasıl degerlendırırsınız yuanı banada anlatın gidim bir sitede editör olim paso trailer ızlıyım yorum yapım ben sana ne kadar burda şu şöle bu böle desemde boş seni etkileyemem oynaman lazım o zaman anlarsın atmosferın ne kadar saglam ve basarılı oldugunu ha ama sen ben wow sevmiyorum dersen burda sana 100 kişide anlatsa sonuc degısmıcek[signature][hline]Awaiting Final Beta
Msn/Mail:[email protected]
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Soylediklerinin cogu dogru, diger oyunlardan ustun bir yani yok. Zaten bir MMOGi eglenceli yapan sadece oyun degil, insanlardir.
Elle yapilmis izlenimi veren bir dizayn soz konusu oyunda, zaten yapimcilarda buna ozen gostermisler, bu oldukca hosuma gitti benim. Dedigin sadece 2 agac var degil bence, gayet guzel atmosfer yaratmislar bazi yerlerde.
Armor dizayni (en azindan mail e kadar) hic hosuma gitmedi benim, cogu bir birine benziyor ve tam butunlesmiyor karakterle, ozellikle kocaman botlar hic hosuma gitmedi. Guardlarin giydigi full set plateler sufer ama, onlara laf yok :)

Loot sistemide diger oyunlardaki gibi asagi yukari. Yaratik olunce random loot cikiyor. (Kopekten kilic kalkan falan cikma olayi var ki benim pek hosuma gitmiyor, GWda da ayni sey vardi) Lootun renklerine gore rarity olayi var. (gri/beyaz/yesil/mavi/mor/sari vs) Bazi itemlar, questlerden gelenler ozellikle, soulbound yani nodrop oluyor. Bazilarida equip edildiginde nodrop oluyor. Bu sayede eski itemlari dusuk lvllara "twink" etmesi engelleniyor. Parti grup olayinda roll olayini yapmislar, itemi isteyen zar atiyor eger attigi sayi buyukse itemi kazaniyor. Bunun disinda bir cok grup loot tipi mevcut, mesela sadece kullanabilen classlarin lootu almasi gibi.[signature][hline]Golestandt - Godfather - 215 [Retired]
Soidia - Saint - 205 [Retired]
Chrysaor - The Man - 200 [Retired]
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

söylediklerinin bazılarında haklı olabilirsin ama bu oyunun en büyük farkı geniş ve sürükleyici bir senaryo ve büyük bir geçmişinin olmasıdır warcraftın ilk oyunundan şimdiye kadar her çıkan yeni oyunda fanatikleri arttı ve sonunda bu bir çılgınlığa dönüştü insanlar azerothun dümyasını warcraft 1den beri sevdiği için ve senaryosunun devamını bir dizi film izler gibi merak ettiği için bu kadar tutuldu yoksa bu gün piyasada bir sürü warcraft benzeri oyun var.yani sadedte bence insanlar azerothu ve warcraft dünyasını diğer benzerlerinden daha çok sevdi işte sebebi bu warcraftı warcraft yapan geniş geçmişi ve akıcı senaryosudur[signature][hline]Sadece yaşamak için öldür
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

ben oyunun incelemesini yapmaya çalışmıyorum.. yanlış anlamayın beni. başlığa bakın tekrar, soruyorum size işte, oyunu güzel yapanlar neler? mesela ortam sence güzelse, oynamış biri olarak sölersin, sözüne inanırım. kendi izlenimlerime göre oyun böyle gibi gledi, sizce nasıl diyorum yani.

edit: pardon bu mesajı Lind3r0th'a yönelik atmıştım.

[Bu mesaj mayfer tarafından 23 Kasım 2004 19:33 tarihinde değiştirilmiştir]
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Ortamlar boş ve monoton mu??? Yeterince ortam görmemişsin demekki. Sırf dwarf ülkesi başlı başına bir güzeldi, elflerin yurdu desen sırf renklendirme yetiyor.. Oynamadan görülmüyor demekki, iyiki open betaya yetişmişim..

[Bu mesaj Ozan tarafından 23 Kasım 2004 19:40 tarihinde değiştirilmiştir]
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Nightelf le ilk girdiğimde Etrafıma baktım. Ve ölece kaldım kuşlar böcekler oyuna tam olarak yansıtılmış. Gerçek ve yaşayan bir doğa var oyunda. Hiç bir oyunda bu kadarını hissedememiştim diğer oyunların hepsinde bilgisayarla yapıldığı çok belli insanlar, soğuk hareketler vardı bu oyun ise insanı alıp götürüyor. Sanki oyunda yaşıyormuşsun gibi.

Örneğin Ironforgeyi gezmeye gittiğimde cüce diyarlarında ilk defa karla karşılaştım. Ve nightelf karakterim buraya hiç uymadığını anladım. Soğuk, kış Nightelfere göre değil. :) İron forgeye girdiğimde biraz sevindim dışarıdaki ayazdan kurtulmuştum ama içerideki cüce ve gnomeleri görünce onların şehirle ne kadarda uyumlu benim ise burada ne kadarda uyumsuz olduğumu anladım. Hemen Nightelf şehrine geri yola çıktım evim orasıydı ama yinede Ironforgeyi görmelisin :)
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Quest'ler bütün oyunlardan iyi. Hatta eq2'den bile iyi ki eq2 üste çıkabilmek adına çok önem vermeliydi quest'lere.

İşin mutfağında oyuna özenildiğini hissediyorsun gerçekten. Ne bir dupe, ne bir major bug ne başka bişey duyduk.

Grafikler özellikle böyle. İçine girince daha iyi anlarsın sebebini. Ayrıca video'ların çoğunda kalite çok düşük.[signature][hline]ICQ#: 1957744 MSN Messenger: [email protected]
ek$i:topluignebasi | WoW: Narcosis, Qui
[/b]
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

yorum yapmakta sakınca yok tabii ki, güzel bir şey hatta ama oyunu oynamadığın belli oluyor. grafikler ve ortam harika. saatlerce sırf etrafı gezdim. çoğu yer özenle yapılmış, özellikle şehirler.

gameplay diğer mmorpg'lere göre çok yenilik getirmemiş olabilir. fazla mmorpg oynamadım o yüzden buna bir şey diyemem.

animasyonlara gelince, bence de beklediğim kadar iyi değil. ama ben vurduğumu hissediyordum. ses efektleri de harika üstelik. kılıcı adama geçirdiğinizde o hoşik sesini (?) içinizde hissediyorsunuz. ve bence savaşlar "gaz".

said:
- ortamlar çok boş ve monoton. dümdüz bi alan, iki ağaç var mesela. insan ister istemez öyle ortamlarda sıkılır.


işte buna katılamayacağım. en egzotik yerlerden tutun çöle kadar her türlü yer görebiliyorsunuz. horde topraklarındaki bir yerden görünüm: (forgotten pools muydu neydi)



gezerken, tavşan kovalayan bir panteri ya da göç eden onlarca devekuşunu görmeniz mümkün, ya da annemi kaybettim diye ağlayarak koşuşturan bir kız cocuğu.

ölüm penaltısı yeterince ağır olabilir bence. bazı yerlerde mezardan cesedinize koşmak 5-10 dakka arasında tutabiliyor. hiç cesedinize ulaşmadan mezarda her şeyinizle res olabiliyorsunuz ama eşyalarınız epey yüksek bir durability dmg alıyor. ilerki level'larda her item'ınızın pahalı magical item'lardan olacağını düşünürsek tamiri gerçekten pahalı olacaktır.

yani ölünce 2 seçeneğiniz var, ya dünyanın yolunu koşacaksınız, ya da yüklü miktar bir para vereceksiniz. ölümün oyunculara işkence olmadığını hatırlamak lazım! sonuçta xp ya da item kaybı insanı oyundan soğutan bir şey. wow'daki ölüm sistemi ise gayet iyi bence. ölüm penaltısının amacı ne ki zaten? insanları mümkün olduğunca ölmemeye teşvik etmek, işkence etmek değil. hele bir iki kere üstüste ölüp de onlarca dakka koşunca ölmemek için uğraşıyorsunuz merak etmeyin!

düşündüklerimin tam tersini yazmışsın. yazdığının aksine class'lar tam oturmadı daha bence. ortam ve grafikler olağanüstü. kendinizi orda hissediyorsunuz, gerek savaşırken gerek gezerken. grafikleri tek göze batan yer oyuncuların uo'daki gibi içiçe girebilmesi. her oyunda var mı bu merak ettim?[signature][hline]"Oğluuuum, esprinin şakası olmaz!" Sezai Gündoğdu
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...