Grudge Mesaj tarihi: Kasım 11, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 11, 2004 Oyuncuların karakterlerine son derece hakim olmaları, campaign saadeti için zorunlu. dolayısıyla hem konsept hem de class itibariyle en rahat oynayacağınızı düşündüğünüz karakteri hazırlayın. tek bir önerim var. Karakterlerinizi sadece combat oriented ya da sadece sosyal karakterler olarak düşünmeyin. hepsinden bi miktar çakmanız gerekiyo. biraz akıllı karakterler olsunlar. en azından sağduyu sahibi. ama yeri gelince de pataklasınlar ya da bi şekilde kendilerini kurtarabilsinler. Eğer yapabileceğinizi düşünüyosanız book of exalted deeds'deki vow of poverty dahil bütün official kaynak kitaplardaki race, feat ve classlar emrinize amade. ama tekrar ediyorum sadece hakkını verebileceğinizden eminseniz. ability scorelarınızı DMG'daki nonstandart point-buy metoduyla dağıtacaksınız. bütün ability scoreların başlangıç değeri 8 dağıtabileceğiniz 32 puanınız var. Ability Score/Harcamanız gereken toplam puan 9/1 10/2 11/3 12/4 13/5 14/6 15/8 16/10 17/13 18/16 oyunumuz Faerunda, 1372 shieldmeet'inde başlayacak. Karakterlerin Dalelands orijinli olması iyi olur fakat zorunlu diil. Kara-Tur dan falan gelebilirsiniz. 4 oyuncu olacak. bu konuda kesin kararlıyım. ama "beni de yaz" demekle bitmiyo işler. 2. level (ya da 2 ecl) karakterlerinizi full dünya görüşü, backgroundu ve istatistikleriyle PM olarak yollamanızı beklicem. Detaylı hazırlanmış karakterlerini yollayan ilk 4 kişi oynayacak. kendi ismini bile bilmeyen karakterler istemiyorum. Oyunun sonuna kadar aynı karakterlerle gideceğinizi bilerek hazırlayın karakterlerinizi. eğer herşey yolunda giderse uzun bi oyun olacağını da düşünün. yani karakterin kariyerine yönelik featleri falan da hesaplayın. karakterlerinizi renklendirmek için Unearthed Arcanadan toplam 3'e kadar Flaw ve Trait seçebilirsiniz. Flawların karakterin kariyerine bi şekilde etki etmesi gerekiyo. mesela spellcasterları etkileyen bi flaw'ı nonspellcaster birinin alması gibi bişey sözkonusu diil. (Behind the Curtain: creating the flaws'ı okuyun) Flaw ve Traitler 86. ve 91. sayfa arasında (92ye de 1 tane flaw taşmış. Flawlar sayesinde normalden fazla featle başlama olanağınız da oluyo... önerim sahip olmayanlar unearthed arcanayı indirsinler... ikinci bi opsionel kuralımız Weapon Grouplar. 94. sayfada bulabilirsiniz. burada belirtildiği gibi weapon spesific bi feat aldığınızda bu feati bütün bi weapon group içi n almış sayılıyosunuz. yalnız bişey var. exotic weapons grubunu her weapon group için ayrı ayrı almanız gerekiyo. misal exotic weapons (heavy blades) gibi... Campaign, ben sessiz, sakin bir ortam bulduğumda, o ortamda cumartesi günleri olacak. dolayısıyla başlangıç tarihi belirsiz. sorusu olan?[signature][hline]THAT IS NOT DEAD WHICH CAN ETERNAL LIE, AND WITH STRANGE EONS EVEN DEATH MAY DIE. [/b]-An unknown prime author. Proving that not all of them are clueless[/b] [Bu mesaj Grudge tarafından 11 Kasım 2004 23:20 tarihinde değiştirilmiştir] Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Jaan Mesaj tarihi: Kasım 11, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 11, 2004 ekle beni gerekli bilgileri sana özelden ya da msn den ulaştırırım.[signature][hline]NO PAIN NO GAIN ® © icq:108382340 oxxx[==============> Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Dilbao Mesaj tarihi: Kasım 11, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 11, 2004 Başlangıç tarihi en erken ne zaman olur? Ona göre katılma olanağım olcak çünkü, zaten yoğunluktan dolauı tüm oyunlarımdan çıkmak zorunda kaldım. Buna da uygun olabilcekse gireyim, rezil etmeyeyim.[signature][hline]Budur!! Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Grudge Mesaj tarihi: Kasım 12, 2004 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 12, 2004 tarih olarak kesin bişey söylemem imkansız. ama en erken 2 hafta en geç yılbaşında başlarız diye düşünüyorum...[signature][hline]THAT IS NOT DEAD WHICH CAN ETERNAL LIE, AND WITH STRANGE EONS EVEN DEATH MAY DIE. -An unknown prime author. Proving that not all of them are clueless Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Androner Mesaj tarihi: Kasım 12, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 12, 2004 ben de oynamak isterim, tez vakitte bg yollarsam oynayabilir miyim? tek sıkıntım fr'yi çok fazla bilmemem. ama genel hatlarıyla bir bg yazabilirim. fr'nin çok detaylı bilgilerine inmeden. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Grudge Mesaj tarihi: Kasım 12, 2004 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 12, 2004 şu anda elimde tamamen hazırlanmış bi karakter yok... bekliyorum hala...[signature][hline]THAT IS NOT DEAD WHICH CAN ETERNAL LIE, AND WITH STRANGE EONS EVEN DEATH MAY DIE. -An unknown prime author. Proving that not all of them are clueless Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
horacegoesskiing Mesaj tarihi: Kasım 12, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 12, 2004 bekle gelir elbet. çok zorlıcak bi campaign olmaz di mi. partinin gücüne göre türüne göre olay çıkarıcan editlicen yani dooru annamışım di mi.[signature][hline] Ne sen, Ne ben, Ne de hüsnünde toplanan bu mesa, Ne de alam-fikre bir mersa, Olan bu mai deniz Melali anlamayan nesle aşina değiliz. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Grudge Mesaj tarihi: Kasım 12, 2004 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 12, 2004 dediğim gibi. oyuncular sağduyu sahibi oldukları sürece bi sorun çıkmaz. güzel güzel gideriz. ama bütün campaign aşşa yukarı gözümün önüne geliyo şu anda. en azından oyunun başlarında (partide iyileştirme kapasitesi sınırlıyken) hayatta kalmaya odaklanmanız karakterlerinizin sağlığı açısından önemli :) dengeyi tabii ki partinin durumuna göre ayarlicam. ama sağduyu dikte ettiğinde ikilemeyi de bilmeniz lazım diyim, anlayın gerisini ;) jaan'ın karakteri tamam. Sheet'ini hazırlıyo şu anda tahminimce. diğer karakterleri bekliyorum hala...[signature][hline]THAT IS NOT DEAD WHICH CAN ETERNAL LIE, AND WITH STRANGE EONS EVEN DEATH MAY DIE. -An unknown prime author. Proving that not all of them are clueless Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Grudge Mesaj tarihi: Kasım 13, 2004 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 13, 2004 2 slotumuz doldu şu anda... Sufi'nin karakteri büyük ölçüde hazır... [signature][hline]THAT IS NOT DEAD WHICH CAN ETERNAL LIE, AND WITH STRANGE EONS EVEN DEATH MAY DIE. -An unknown prime author. Proving that not all of them are clueless [Bu mesaj Grudge tarafından 13 Kasım 2004 07:11 tarihinde değiştirilmiştir] Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Grudge Mesaj tarihi: Kasım 13, 2004 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 13, 2004 androner de karakterini yolladı. şu an tek slot var...[signature][hline]THAT IS NOT DEAD WHICH CAN ETERNAL LIE, AND WITH STRANGE EONS EVEN DEATH MAY DIE. -An unknown prime author. Proving that not all of them are clueless Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Androner Mesaj tarihi: Kasım 13, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 13, 2004 grudge, özel mesaj atamıyorum bir türlü. bende bir problem var. msn ya da icq'dan konuşalım Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Androner Mesaj tarihi: Kasım 13, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 13, 2004 tamam, yolladım şimdi. adsl'den gitmiyor, dial-up'tan gitti. Garip bir durum. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Grudge Mesaj tarihi: Kasım 13, 2004 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 13, 2004 şu an boş yerimiz kalmamıştır... monopoly'de oynamicaamızı biliyorum. deja-vu ve zeus'un son hallerine bi bakıcam. eğer oralar hala kullanım dışıysa horace'ın daha önce bahsettiği şu mekana bi bakalım bakalım (eyüp müydü?)[signature][hline]THAT IS NOT DEAD WHICH CAN ETERNAL LIE, AND WITH STRANGE EONS EVEN DEATH MAY DIE. -An unknown prime author. Proving that not all of them are clueless Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Jaan Mesaj tarihi: Kasım 13, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 13, 2004 4. oyuncu kim? grudge eyup bize uzak kaçmaz mı? hani gidişimiz olur da dönüşümüz zor olur hele senin daha da zor olur. mekan konusunu çözmek lazım zaman pek sorun değil hafta sonu bir günüm elbet boş olur.[signature][hline]NO PAIN NO GAIN ® © icq:108382340 oxxx[==============> Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Androner Mesaj tarihi: Kasım 13, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 13, 2004 zaman olarak da cumartesileri 13.30 gibi başlayabilir miyiz? öncesinde benim gelmem mümkün değil çünkü Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Androner Mesaj tarihi: Kasım 13, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 13, 2004 ok, Grudge. skillerde dediğin yönde değişiklikler yapacağım. özel mesaj gitmiyor. her özel mesaj yolladığımda dial-up bağlandım. problemi çözebilirsem daha rahat mesaj atarım. ama msn'den ya da icq'dan konuşalım. benim icq no 47001126 Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Grudge Mesaj tarihi: Kasım 14, 2004 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 14, 2004 13:30 bi miktar geç oluyo. oyun öncesi geyikle oyunun başlaması 14-14:30'u bulur. ayrıca insanlar söylenen saatin sonrasında gelme eğilimindeler. süremiz çok kısıtlanır. başlangıç saati olarak 12 diye düşünmüştüm ben herzamanki gibi yani. jaan eyüp harbiden uzak oluyo. ama sessiz bi mekan bulmak istiyorum. en azından kendi müziğimizi koyarsak duyabilelim. 4 kişi olduğumuz için belki zeusa sığışabiliriz diyodum... diğer oyuncular da androner, sufi ve horace... [signature][hline]THAT IS NOT DEAD WHICH CAN ETERNAL LIE, AND WITH STRANGE EONS EVEN DEATH MAY DIE. -An unknown prime author. Proving that not all of them are clueless [Bu mesaj Grudge tarafından 14 Kasım 2004 08:21 tarihinde değiştirilmiştir] Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Androner Mesaj tarihi: Kasım 14, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 14, 2004 tabii ki anadolu yakasında bir yerde olursa daha erken gelebilirim. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Androner Mesaj tarihi: Kasım 14, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 14, 2004 cumartesi sabahları spora gittiğim için, zorlanırım gibi. neyse bir şekilde ayarlarım artık. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Androner Mesaj tarihi: Kasım 14, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 14, 2004 10'da salon açılıyor. 10:45'de salondan çıksam. 11:30'a kadar banyo işini halletsem. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Androner Mesaj tarihi: Kasım 14, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 14, 2004 biraz zorlanacam sabahları, koşturmaca olacak. tabii kadıköyde olursa 12:00'de olurum orda Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Androner Mesaj tarihi: Kasım 14, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 14, 2004 uzun mesaj gitmiyor, bölmek zorunda kaldım. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Grudge Mesaj tarihi: Kasım 14, 2004 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 14, 2004 karakterler belli oldu. şindi biraz oyun öncesi metagaming yapma gereği oluştuğunu görüyorum... öncelikle oyunun beklentisini söyliyim size: Adapte olabilmek. organik ve versatil karakterler. Çözmeniz gereken binbir türlü sorunu bi şekilde çözmeniz gerekiyo. Ben herkesin karakterini yaziim. siz konuşun biraz kendi aranızda. Karakterlerinizi biraz modifiye etmek ya da tamamen değiştirmek isteyebilirsiniz. ama sizden istediğim hazırladığınız karakterleri olduğu gibi çöpe atmamanız. eğer karakteri olduğu gibi değiştirmek isterseniz de gene size uygun olduğunu düşündüğünüz bi konsepte göre hazırlamanız... Jaan -> Dexterous fighter Sufi -> Druid/ranger Horace -> Druid Androner -> Wilder (PSI) Partinin şu anki en büyük eksiği, Conversation skillerinden yoksun olması gibi görünüyo. karakterlerden ikisi uncivilised gibi bişey. Oyunun ister istemez bi miktar urban areada geçmesi onları yorabilir. tek karizmatik karakter rasyonel bi konuşmacı olamayacak kadar duygusal. Fighter'ın da özel olarak bi conversation kabiliyeti yok zaten. ancak intimidate ile biyere varabilir. Ayrıca her ne kadar psionic ateş gücü varsa da Arcane spellcaster ve Ağır bi Figher'ın olmaması da sorun yaratabilir. bu sorunları direk bi arcane spellcaster ya da ağır fighter yaratarak diil de, Powerlarınızı ve büyülerinizi biraz daha kullanışlı şeyler arasından seçerek giderebilirsiniz. Zaten druidler, ilerde wild shape ile yeteri kadar ürkütücü meleecilere dönüşebiliyolar... mesela ben 2 power alma seçeneğim olsa grease hiç düşünmezdim. açık açık söylüyorum. böyle önemli noktalara üzerinde düşünmeden karar verirseniz, kariyeriniz fazla uzun sürmez. daha önce benimle oyun oynayanlar bunu biliyo zaten. ayrıca konsept de komik. sinirlenince ortalığı yağlandırıp batırmak nedir şimdi? çok yoğun bi duygu seliyle karşındakini etkilemek (charm/compulsion) belki daha anlamlı ve kullanışlı olabilir. ama tabi sen bilirsin... böyleyken böyle bundan sonrasına karışmicam. aranızda halleşin...[signature][hline]THAT IS NOT DEAD WHICH CAN ETERNAL LIE, AND WITH STRANGE EONS EVEN DEATH MAY DIE. -An unknown prime author. Proving that not all of them are clueless Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Sufi Mesaj tarihi: Kasım 14, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 14, 2004 ömer gel sana şöyle ağzı laf yapan bi monk yapalım :-)[signature][hline]Her hakkı mahfuzdur. ©2004 Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Jaan Mesaj tarihi: Kasım 14, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 14, 2004 evet evet hrace sen süper konuşkan birisin senin bu özelliğine ihtiyacımız var. :)[signature][hline]NO PAIN NO GAIN ® © icq:108382340 oxxx[==============> Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar