Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Tekrar Dunyaya gelseniz..

civciv

Öne çıkan mesajlar

en güzei dragon olup ekşınlı bi hayat geçirmek
her hafta birini yemek felan zevkli olur böle kanlı bi hayat:) ama doğal olacak ehue ve gelenlerin kılıçları çok büyük olmucak:)[hline]want you to remember a love so full it could send us all ways i want you to surrender
all my feelings rose today and i want you to remain the power of children can amaze i'll try not to complain i know that's a pisser baby

the chemicals between us
the walls that lie between us

Sosyal ağlarda paylaş

said:
Asteroth, 31 May 2003 22:14 tarihinde demiş ki:
Mesela?[hline]What the hell are you looking down here for?

ablanın kapsama alanındayım
ablamın:) o gıcık ablam işte
öms den atarım[hline]want you to remember a love so full it could send us all ways i want you to surrender
all my feelings rose today and i want you to remain the power of children can amaze i'll try not to complain i know that's a pisser baby

the chemicals between us

Sosyal ağlarda paylaş

Bu ulke, Bu yasam standartları, Bu insanlara karsı degersizlik, devletin zenginler icin kurulmus olduu, insan degerinin hice sayılması olmayan bu turkiye denen ulke dısındaki her ulkede dogmak isterdim antartika olsun, afrika etyopya olsun neresi olursa olsun insan degerinin bilindii bi yer olsun yeter.[hline]"Eger III. Dunya Savas'ı Nukleer ve Kimyasal silahlarla olacaksa, IV. Dunya Savası'nın Tas ve Sopalarla Yapılacagından eminim."
A. Eınsteın
Sosyal ağlarda paylaş

İnsan olmakmı?
Tövbe tövbe[hline]want you to remember a love so full it could send us all ways i want you to surrender

the chemicals between us

Sosyal ağlarda paylaş

iliklerle daha yakın olmak için[hline]want you to remember a love so full it could send us all ways i want you to surrender

the chemicals between us

Sosyal ağlarda paylaş

yada dinozor olurdum:)
ama insan olmazdım asla![hline]want you to remember a love so full it could send us all ways i want you to surrender

the chemicals between us

Sosyal ağlarda paylaş

şey gibi sanırım:
"You take the blue pill, you wake in your bed and believe whatever you want to believe. You take the red pill, you stay in wonderland and I show you how deep the rabbit hole goes."[hline]A Ferrari is a dream, two Ferrari's are paradise while three Ferrari's are just too good to be true ;)
Sosyal ağlarda paylaş

esası 6 tane metrix in en sonunda haremland varmış
elektiriğidi şeyde kullanıolarmış
babacum abinin benzemek istediği şeyde:)[hline]want you to remember a love so full it could send us all ways i want you to surrender

the chemicals between us

Sosyal ağlarda paylaş

said:
girift, 01 June 2003 00:53 tarihinde demiş ki:
ben gelmek istemezdim.
hade geldim diyelim
düğme olmak isterdim heralde.

dugme olmak cok yanlıs bence cunku senı gerektıgı zaman delıklerden gecırecekler.

delıkten gecmekte pek hos olmaz degıl mı?[hline]† Tek Rakibi Kendisi †
ZodyaG Admin
Scripter,Grafiker
ICQ=160053851
Volkan Polat
Sosyal ağlarda paylaş

çok ağır olmuomu onlar ehe[hline]want you to remember a love so full it could send us all ways i want you to surrender

the chemicals between us

Sosyal ağlarda paylaş

uçmaya ne kadar meraklıyız[hline]want you to remember a love so full it could send us all ways i want you to surrender

the chemicals between us

Sosyal ağlarda paylaş

• Yeni Oluştur...