df Mesaj tarihi: Nisan 10, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 10, 2013 önce durumu anlatayım: bir image'yi 1366*768 olarak kullandığımızda memory'de 2048*1024 olarak sakladığından memory feci şişiyor o yüzden 1024*1024'ten büyük image kullanmıyoruz projede. proje içinde minigame'ler var ve bunların görselleri bize hazır geldi. orjinal boyutları 1366*768 ve biz bunları 0.5 scale ederek ekran ortasında pop-up gibi kullanmaya karar verdik. normalde her image'yi küçültüp konum ayarlamasını tekrar yaparak kod içinde scale etmeden kullanmak gerekir ama background dışındaki image'ler çok büyük olmadığından zaman kazanmak için asset'lere dokunmayıp container'i kod içerisinde scale ettik. görsel olarak istediğimiz oldu ama o background bize problem çıkarabilir dandik cihazlarda. ben şu şekilde bir şey yapsam sizce nasıl olur: background image'yi dışarıda yarıya küçülteyim. sonra diğer şeylerin bulunduğu container içine sadece background'u scale 2 olarak atayım. sonra container 0.5 scale görecek ve ekrana basılacak. en sonunda background orjinal boyutunda kalmış vew diğerleri 0.5 scale görmüş olacak. sorum şu: sonuç olarak memory'e daha az mı yüklenmiş olurum yoksa 2 kere scale yapmak daha mı yüklenir memory'ye. aksi halde küçük animasyonların 100'lerce frame'lik image'lerini boyutlandırmam gerekecek. ve bu şekilde 10 tane minigame var. 1-2 hafta uğraşmak istemiyorum deadline sıkıntıya düşecek. =) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Sypro Mesaj tarihi: Nisan 10, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 10, 2013 parasını ver çinliler yapsın ^^ Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
df Mesaj tarihi: Nisan 11, 2013 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 11, 2013 iphone4 çalışması istenen en dandik cihaz. onda bi debug yapacağım bu hafta. patlamazsa tamamdır =) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar