Artariel Mesaj tarihi: Nisan 3, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 3, 2013 sonunda multithreading olayı standartlaşmış amma kullanmalı mıyız yoksa yine her işletim sistemine ayrı muamele çekmeye devam mı edecez ? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Suark Mesaj tarihi: Nisan 3, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 3, 2013 çok bilgim yokta, işletim sistemiyle multithreading'in alakası ne olaki? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Kojiroh Mesaj tarihi: Nisan 3, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 3, 2013 Windows'ta Win32 API ile açıyosun, linux'ta fork() ile ya (yani doğru hatırlıyosam tabi) ondan heralde. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
lemuria Mesaj tarihi: Nisan 3, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 3, 2013 soruyu anlayamadım, biraz daha açık yazar mısın? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Deacon Mesaj tarihi: Nisan 3, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 3, 2013 Suark said: çok bilgim yokta, işletim sistemiyle multithreading'in alakası ne olaki? Cok alakasi var. Hatta bu yuzden posix diye bir standart var. POSIX standartlarina uygun yazarsan, POSIX-compliant sistemlerde o kod calisiyor mantigi. Soruya cevabim yok ama cevabini bura yerine quora veya SO'da araman daha iyi olur bence. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
zgrw Mesaj tarihi: Nisan 5, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 5, 2013 Artariel said: sonunda multithreading olayı standartlaşmış amma kullanmalı mıyız yoksa yine her işletim sistemine ayrı muamele çekmeye devam mı edecez ? Standartlasmis derken? en yaygin 3 isletim sisteminden ikisi zaten Unix tabanliydi ve POSIX kullaniyordu. Zitlik yapan zaten NT tabanli Windowsdu, o da mi POSIX kullanmaya baslamis anlamadim? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
senko Mesaj tarihi: Nisan 5, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 5, 2013 c++11'in çıkması 2011 yazıydı sanırım pek yeni değil de, bayağı güçlendirdiler multithread tarafını, özellikle mutexleri. ama yukarda dendiği gibi multi-platform birşey yapıcaksan posix'le gideceksin, std:thread yemez. std:thread ben uğraşırken win64'lerde sağlam patlayabiliyordu zaman zaman, durum nedir şimdi bilmiyorum. boost:thread kullanmıştım ben o yüzden. demek istediğin sanırım std:thread'in standartaszyon için geliştirildi bayağı, ama hala standart değil malesef. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar