Artariel Mesaj tarihi: Mart 29, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 29, 2013 anlayanından güzel bi yanıt bekliyorum kafa gitti karıştı yine Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
imamizer Mesaj tarihi: Mart 29, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 29, 2013 quaternion Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Artariel Mesaj tarihi: Mart 29, 2013 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Mart 29, 2013 quaternionun hiç dezavantajı yok mu peki ? bak quaternion kullanırsan eulerle yapabileceğin şu şu olayı yapamazsın diye. bir de shadera neden quaternionu direkt değil de önce 4x4 matrise çevirip upload ediyoruz ? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Fly Mesaj tarihi: Mart 31, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 31, 2013 quaternionun rotationda kullanilan durum zaten normunun 1 oldugu hali, kendi basina daha kapsamli bir olay eulerden conversion hamalligi disinda negatifi yoktu sanki, shader olayini bilemedim tarihi sebepler falan olabilir belki Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
codmaster Mesaj tarihi: Nisan 1, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 1, 2013 Ben de bu aralar shader'ları inceliyorum işten zaman kaldıkça. Şöyle bir tutorial serisi var Unity için: http://cgcookie.com/unity/cgc-series/noob-to-pro-shader-writing-for-unity-4-beginner/ Intermediate olanı paralı ama videonun aşağısında official nvidia tutorial linkleri var genel shader yapıları için orada baya baya anlatıyor.(Zaten sanırım e-kitap şekilde tutorial'ler) Rotation'u nerde yazıyorsun bilmiyorum ama Unity'de: transform.rotation = Quaternion.Euler(transform.eulerAngles.x, Camera.mainCamera.transform.eulerAngles.y, transform.eulerAngles.z); şekilde yazmıştım controller script'in bir kısmında. Shader'ları çok derin bilmiyorum tabi farklılıklar olabilir orada. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar