Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

rotation için quaternion mu euler açıları mı


Artariel

Öne çıkan mesajlar

Ben de bu aralar shader'ları inceliyorum işten zaman kaldıkça. Şöyle bir tutorial serisi var Unity için:

http://cgcookie.com/unity/cgc-series/noob-to-pro-shader-writing-for-unity-4-beginner/

Intermediate olanı paralı ama videonun aşağısında official nvidia tutorial linkleri var genel shader yapıları için orada baya baya anlatıyor.(Zaten sanırım e-kitap şekilde tutorial'ler)

Rotation'u nerde yazıyorsun bilmiyorum ama Unity'de:


transform.rotation = Quaternion.Euler(transform.eulerAngles.x,
Camera.mainCamera.transform.eulerAngles.y,
transform.eulerAngles.z);


şekilde yazmıştım controller script'in bir kısmında. Shader'ları çok derin bilmiyorum tabi farklılıklar olabilir orada.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...