Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Duello Taşı


swarthy

Öne çıkan mesajlar

[itemdef i_duello_Stone]
name Duello Ta$i
id i_gravestone

on=@dclick
sysmessage @0810 Duello Taşıyım Ben.


alsana duello taşı.[signature][hline]Lucas

hele bir ışıklar sönsün hele bir kapansın kapılar sular durulsun bıçak atacağım daha on iki'den kısa devre yapsın kalbim ellerim inatla dökülsün cigaraya dağlar daim büyüsün sular köpürsün sen beni ozaman gör...

hele küssün meydanlar dehşetin oğlu ölsün ağır bir köpek karanlığı ve tüm mayınlar patlasın sen beni ozaman gör..
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

ahha güzeldi :) ben yollayayım bir tane

said:
[Defname Pvpuid]
Duelstone 040000ea34
Kafes 09cbb


[Itemdef i_link_them]
Name = Linkc
ID = i_handr_1
Type = t_eq_script


[Itemdef i_stone_pvp]
Name = Duello Tasi
ID i_grave_Stone
Type = t_script

[Function duel]
src.smX *Simdiye kadar duello kazandin.

ON=@Create
Color=0b65
ATTR attr_move_never | attr_decay
TAG.Daveteden
TAG.daveteden_uid
TAG.scripter asd

ON=@Click
IF (>2)&&(>0)
message Uid:
endif
message @021,,1
return 1

ON=@DClick
IF ( >1)
src.sysmessage @095,,1 Sadece oyuncularla duello yapabilirsiniz
return 1
ENDIF

IF (==1)
src.sms * ile .name> Duello yapiyor.
elseIF (>0)
src.sms *Lutfen Sabirli olun !
ELSE
Target
src.Smg Karsilasmak istediginiz kisiyi secin...
Endif
return 1

ON=@Targon_Char
IF
src.sms * Bu fonksiyon sadece oyuncular icin gecerlidir!
ELSEIF (==)
src.sms * Kendinizi secemezsiniz !
ELSE
Timer 5
Var.Old_act
Tag.teklifeden
Var.teklifeden_uid

Link
If
link.i_dialog.timer 1
endif
link.newitem i_dialog
link.act.cont
link.act.timer 0

src.act

ENDIF
return 1

ON=@Targon_item
return 1


[itemdef i_res_pad]
id=i_rune_alchem_6
name Res Tasi

On=@Create
attr attr_invis

on=@step
src.spelleffect s_resurrection 1000
src.go pazar alani
src.sayua 920,6,6,0 *Duelloda kaybetti*


[dialog d_cagri]
150,100
Nomove
resizepic 0 0 2620 300 150
htmlgump 10 15 280 65 0 1 1
Button 15 85 4006 4007 1 0 1
Button 15 115 4018 4019 1 0 0
Text 50 85 1152 1
Text 50 115 1152 2


[dialog d_cagri TEXT]
> >size Duello teklif ediyor. Kabul ediyor musunuz ?
Kabul ediyorum.
Hayir, kabul etmiyorum.

[dialog d_cagri BUTTON]
ON=1
Var.Duel 1
serv.allclients smg ** PvP Basliyor **
serv.allclients smg vs. [10 saniye]
Alansec
pvpbasla

ON=0
sms *Duello reddedildi.
try uid..smg* Duello reddedildi.
Try uid.duelstone.link 0

[plevel 2]
special

[Function Special]
IF (strmatch(,1))
tag.special 1
sysmessage Special ON
return 1
endif

IF (>0)
tag.special 0
Sysmessage Special OFF
else
tag.special 1
sysmessage Special ON
endif

[Function fly]
p
fix

[Itemdef i_dialog]
Name dialoger
id i_handr_1
Type t_eq_script

ON=@Create
ATTR attr_decay

ON=@Unequip
cont.cagri

[Function Cagri]
var.br var.center var.centerb var.a var.ab var.b var.bb var.font1 var.font2 dialog d_cagri
endif



ON=@Timer
remove

[Function alansec]
Dorand 3
VAR.X 1
VAR.X 2
VAR.X 3
enddo

IF (X==1)
fly 5879,1966
try uid..fly 5879,1947

elseif (X==2)
fly 5905,1966
try uid..fly 5905,1947

elseif (X==3)
fly 5929,1966
try uid..fly 5929,1947
endif

[Function PvPbasla]
Var.old_act

newitem i_kafes_timer
act.equip
Kafesle_duel

Newitem i_kafes_timer
act.cont .serial>
act.timer 1
Try uid..kafesle_duel

act

events +e_pvp
try uid..events +e_pvp



[Function Kafesle_duel]
NEWITEM=0822
ACT.TYPE=t_normal
ACT.COLOR=0b4d
ACT.P=


ACT.MOVE 1,1
ACT.ATTR=00002
ACT.TIMER=10

NEWITEM=0821
ACT.TYPE=t_normal
ACT.COLOR=0b4d
ACT.P=


ACT.MOVE 1,0
ACT.ATTR=00002
ACT.TIMER=10

NEWITEM=0821
ACT.TYPE=t_normal
ACT.COLOR=0b4d
ACT.P=


ACT.MOVE -1,0
ACT.ATTR=00002
ACT.TIMER=10

NEWITEM=0821
ACT.TYPE=t_normal
ACT.COLOR=0b4d
ACT.P=


ACT.MOVE -1,1
ACT.ATTR=00002
ACT.TIMER=10


NEWITEM=0823
ACT.TYPE=t_normal
ACT.COLOR=0b4d
ACT.P=


ACT.MOVE 0,1
ACT.ATTR=00002
ACT.TIMER=10

NEWITEM=0823
ACT.TYPE=t_normal
ACT.COLOR=0b4d
ACT.P=


ACT.MOVE 0,1
ACT.ATTR=00002
ACT.TIMER=10

NEWITEM=0823
ACT.TYPE=t_normal
ACT.COLOR=0b4d
ACT.P=


ACT.MOVE 0,-1
ACT.ATTR=00002
ACT.TIMER=10

NEWITEM=0823
ACT.TYPE=t_normal
ACT.COLOR=0b4d
ACT.P=


ACT.MOVE 1,-1
ACT.ATTR=00002
ACT.TIMER=10





[Itemdef i_Kafes_timer]
Name Kafes
Id i_handr_1
type t_eq_script

ON=@Create
ATTR attr_decay
MORE1=9
COLOR=0480

ON=@Equip
TIMER=1

ON=@Timer
if ( )
if ( )
cont.sysmessage )>
more1=-1
TIMER=1
return 1
endif
endif
cont.sayua 920,6,6,0 * Basla *
Remove
RETURN 1


[Events e_Pvp]
ON=@Click
Message [Duello yapiyor]


ON=@Death
var.duel 0
Serv.allclients SMX , 'i teke tek duelloda yendi.
//src.hits 25
//src.resurr

oooow :/
her savaştan sonra pvpnin bittiği anda oyunculardaki birbirine linkli olan memory itemları sildirmen gerekiyor.[signature][hline]Legbra ::.. The interpreter øf gøds. Only he can translate peøples prayers and transmit them tø the invisible pøwers.
Fıstık [PatiPet Resimler] / The Willow

[Bu mesaj thelegbra tarafından 21 Kasım 2004 16:07 tarihinde değiştirilmiştir]
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

said:
-DoruK-, 21 Kasım 2004 14:04 tarihinde demiş ki:
onu da siz ayarlayın artık bu örnek paticik/scripts de var biraz değiştirdim onu da eklersiniz bir yere.


Çalmak nekadar kolay :)

Bu script benim modlu scriptime benziyor. aceba ben varken niye sen yayınlıyosun. Ukalaca bir soru olmadı inşallah.[signature][hline]Data For UO
GameLand TR

GameLand TR Script Mania

[spo1=Ben kimim. Nerdeyim.]Ben kıbrıs'lı bir Scripterim. Şuanda GameLand TR'nin scriptlerini yazıyorum ve elimden gelen tüm ilgiyi ve alakayı oraya veriyorum. Herkesi beklerim. GOOD LUCK!![/spo ]
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Çalmak ne kadar kolay !

Senin modlu scriptin mi ?

Yanlış okuyorum galiba. Senin Indinolla Scriptlerinden aldığın scp olmasın o ?

Ayrıyetten bu script /scripts bölümünde var. Indinolla'da bu scripti ordan aldı geliştirdi.

sysmessage SMX olayından da anlarsınız bunun Amentes yada Indınolla'da kullanıldığını.

Scriptleri sahiplenmek ne kadar kolay ![signature][hline]to the victory...

Darknesstime ...
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Modlu script demek benim modifiye ettiğim script demek. altında gateleri dahi koymuş adam. yani koyacaksa 1 e 1 alıp koymaz insan bari izin alır.
Sahiplenmek demişsinde ben script benim zaten demedim ben modifiye ettim dedim.
Scripti çaldımmı onada cevap vereyim DIEMASTER yani indinollanın / emantesin scripterliğini yapmış arkadaşım verdi bu scripti. ve hatta tazın yazdığını ve kendininde değiştirip kullandığını benimde kullanabileceğimi söyleyip verdiği scripttir. Lütfen dikkatli olalım sormadan veyahutta bilmeden iftira atmak ayıptır.[signature][hline]Data For UO
GameLand TR

GameLand TR Script Mania

[spo1=Ben kimim. Nerdeyim.]Ben kıbrıs'lı bir Scripterim. Şuanda GameLand TR'nin scriptlerini yazıyorum ve elimden gelen tüm ilgiyi ve alakayı oraya veriyorum. Herkesi beklerim. GOOD LUCK!![/spo ]
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

said:
Xcrack, 22 Kasım 2004 13:37 tarihinde demiş ki:
Çalmak ne kadar kolay !

Senin modlu scriptin mi ?

Yanlış okuyorum galiba. Senin Indinolla Scriptlerinden aldığın scp olmasın o ?

Ayrıyetten bu script /scripts bölümünde var. Indinolla'da bu scripti ordan aldı geliştirdi.

sysmessage SMX olayından da anlarsınız bunun Amentes yada Indınolla'da kullanıldığını.

Scriptleri sahiplenmek ne kadar kolay !



biz bu scripti ilk olarak amentesde : sms , smx , smy , smk olarak 4 değişik renk grubu olarak kullandık.oradan ayrıldıktan sonrada indinollada kullandık.amentes scriptleri dağtılıncada paticik/scripts bölümüne yazılmış..[signature][hline]Lucas

hele bir ışıklar sönsün hele bir kapansın kapılar sular durulsun bıçak atacağım daha on iki'den kısa devre yapsın kalbim ellerim inatla dökülsün cigaraya dağlar daim büyüsün sular köpürsün sen beni ozaman gör...

hele küssün meydanlar dehşetin oğlu ölsün ağır bir köpek karanlığı ve tüm mayınlar patlasın sen beni ozaman gör..
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

hayır.renk fasalite script'i bizim scriptimiz.[signature][hline]Lucas

hele bir ışıklar sönsün hele bir kapansın kapılar sular durulsun bıçak atacağım daha on iki'den kısa devre yapsın kalbim ellerim inatla dökülsün cigaraya dağlar daim büyüsün sular köpürsün sen beni ozaman gör...

hele küssün meydanlar dehşetin oğlu ölsün ağır bir köpek karanlığı ve tüm mayınlar patlasın sen beni ozaman gör..
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

said:
Xcrack, 22 Kasım 2004 13:37 tarihinde demiş ki:
sysmessage SMX olayından da anlarsınız bunun Amentes yada Indınolla'da kullanıldığını.



Burdada zaten renk fasalitesinin Amentes ve Indinolla tarafından kullanıldığını belirtmişim sanırım.[signature][hline]to the victory...

Darknesstime ...
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

said:
Xcrack, 22 Kasım 2004 13:37 tarihinde demiş ki:
Ayrıyetten bu script /scripts bölümünde var. Indinolla'da bu scripti ordan aldı geliştirdi.


paticik/scripts'den almış demişsin indinolla.yok öyle birşey bizim olan şeyi neden paticik/scripts'ten alalım :)[signature][hline]Lucas

hele bir ışıklar sönsün hele bir kapansın kapılar sular durulsun bıçak atacağım daha on iki'den kısa devre yapsın kalbim ellerim inatla dökülsün cigaraya dağlar daim büyüsün sular köpürsün sen beni ozaman gör...

hele küssün meydanlar dehşetin oğlu ölsün ağır bir köpek karanlığı ve tüm mayınlar patlasın sen beni ozaman gör..

[Bu mesaj Lucas1 tarafından 22 Kasım 2004 15:30 tarihinde değiştirilmiştir]
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

///////////////////////04:05 25.04.2004
// Tazmanyak arkından aldı geliştirdi ben ondan aldım
//geliştirip bizim server a uyarladım /DIEMASTER
//04:06 25.04.2004
//-------------------------------------------


Bu sana ne hatırlatıyor o zaman :)[signature][hline]to the victory...

Darknesstime ...
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

///////////////////////04:05 25.04.2004
// Tazmanyak arkından aldı geliştirdi ben ondan aldım
//geliştirip bizim server a uyarladım /DIEMASTER
//04:06 25.04.2004
//-------------------------------------------

Duello sistemi için attgım nottur.

Sms,Smx,Smy li fasalite benim yazdıgım scp dir ve kökü amentes den başlar

[Bu mesaj DIEMASTER tarafından 22 Kasım 2004 16:00 tarihinde değiştirilmiştir]

[Bu mesaj DIEMASTER tarafından 22 Kasım 2004 16:02 tarihinde değiştirilmiştir]
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

yukarıdaki msj sana ne hatırlatıyor ozmn ? >)[signature][hline]Lucas

hele bir ışıklar sönsün hele bir kapansın kapılar sular durulsun bıçak atacağım daha on iki'den kısa devre yapsın kalbim ellerim inatla dökülsün cigaraya dağlar daim büyüsün sular köpürsün sen beni ozaman gör...

hele küssün meydanlar dehşetin oğlu ölsün ağır bir köpek karanlığı ve tüm mayınlar patlasın sen beni ozaman gör..
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

İyide renk fasalitesini niye karıştıyonuz olaya ben onu başka bi yerden aldılar demedim ki :)

Ayrıyetten orda da yazdığı gibi demekki o duello sistemini diemaster veya indinolla veya amentes yazmamış, başka bi yerden alıp editlemiş :)

Benim anlatmak istediğim buydu ve sanırım haklıyım ;)[signature][hline]to the victory...

Darknesstime ...
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

çevir kazı yanmasın.yenilince böyle yenince şöyle ...[signature][hline]Lucas

hele bir ışıklar sönsün hele bir kapansın kapılar sular durulsun bıçak atacağım daha on iki'den kısa devre yapsın kalbim ellerim inatla dökülsün cigaraya dağlar daim büyüsün sular köpürsün sen beni ozaman gör...

hele küssün meydanlar dehşetin oğlu ölsün ağır bir köpek karanlığı ve tüm mayınlar patlasın sen beni ozaman gör..
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

said:
Xcrack, 22 Kasım 2004 16:17 tarihinde demiş ki:
İyide renk fasalitesini niye karıştıyonuz olaya ben onu başka bi yerden aldılar demedim ki :)

Ayrıyetten orda da yazdığı gibi demekki o duello sistemini diemaster veya indinolla veya amentes yazmamış, başka bi yerden alıp editlemiş :)

Benim anlatmak istediğim buydu ve sanırım haklıyım ;)


:) Uzatmaya gerek yok heralde ben yanlış anladım Tazdan alıp bi kaç ufak eklemeyle çeşitli serverlarda zevk amaçlı kullandıgımda dogrudur
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

said:
Lucas1, 22 Kasım 2004 16:25 tarihinde demiş ki:
çevir kazı yanmasın.yenilince böyle yenince şöyle ...


Alttaki mesajda anlaşılmıyor galiba RENK FASALİTESİnden bahsetmediğim , yani RENK FASALİTESİnin indinolla veya amentesde kullanıldığını bildiğim , yada konunun RENK FASALİTESİ ile ilgili olmadığı .

said:
Xcrack, 22 Kasım 2004 15:02 tarihinde demiş ki:
said:
Xcrack, 22 Kasım 2004 13:37 tarihinde demiş ki:
sysmessage SMX olayından da anlarsınız bunun Amentes yada Indınolla'da kullanıldığını.



Burdada zaten renk fasalitesinin Amentes ve Indinolla tarafından kullanıldığını belirtmişim sanırım.


Kısaca konu RENK FASALİTESİ ile ilgili değil de Simonare isimli arkadaşın , indinolla (amentes) scriptleri içerisindeki duello sistemini kendininmiş gibi göstermesine olan tepkimdi.

Bende biliyorum RENK FASALİTESİ'nin Amentes'de ve Indinolla'da kullandıldığını.

Çevir kazı yanmasın demekte bu konu ile ilgili yanlış bir deyim kullanmak oluyor ve umarım sen bunun farkına varmışsındır sevgili Lucas1 ![signature][hline]to the victory...

Darknesstime ...
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Xcrack anlamamaktaki ısrarını komik karşılıyorum öncelikle bunu belirteyim.
paticik scripts e bu scriptleri Eray diğer bir ismiyle Prodigy yazmıştır.
bu sistemi ben diemasterden aldım. Kendisi kullanabileceğimi söyledi. Kendim kendime göre modifiye ettim!! Scripti Sahiplenmedim!!

Tepkim scripti izinsiz yayınlayanlaradır. Dikkat ederseniz burda ne scripti yazan nede bana veren kişi durumdan hoşnutsuzluğunu belirtmemiştir.

Scripti kendiminmiş gibi gösterecek bir egom kesinlikle yoktur.

Sevdiğim ve saydığım kişilerin scriptlerini kesinlikle yere vurmam vede izinsizde kullanmam.

Gereksiz polemik veya tartışma yaratmaya gerek yok.

İyi akşamlar.[signature][hline]Data For UO
GameLand TR

GameLand TR Script Mania

[spo1=Ben kimim. Nerdeyim.]Ben kıbrıs'lı bir Scripterim. Şuanda GameLand TR'nin scriptlerini yazıyorum ve elimden gelen tüm ilgiyi ve alakayı oraya veriyorum. Herkesi beklerim. GOOD LUCK!![/spo ]
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
  • Yeni Oluştur...