Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Audiler hakkında bilgi


Öne çıkan mesajlar

Mesaj tarihi:
Alakasız bişey sorabilir miyim?

Atıyorum ben bmw aracını nasıl test edebilirim? Yani özgörkeye gidip ben bu aracı alabiilirim diyip mi test edebilirim? Ne yapmam lazım bu konuda? Sonuçta elini kolunu sallayana test ettirmezler.
Mesaj tarihi:
randevu falan alıoun
audiden aldım 2 hafta once
sonra gıttım kemkum ettıler cunku kılıgım ıı deıldı annadım ben
sonra arayıp ozur dıleyıp bıdaha verdıler ıstemem ben dıye atar yaptım.
hehe

randevuyada gerek yok, iyi giyinmek lazım sanırım bide arabayla git.
Mesaj tarihi:
Böyle bir düşünce oluyor insanda katılıyorum ama örneğin ben MINI'ler nasıldır acaba diye spontan bir şekilde showroom'a girip arabaları incelerken satış danışmanı yanıma gelerek sohbete başladı, kendim de daha önce düşünmemiş olmama rağmen test edebilir miyim diye sorduğumda tabii diyerek hemen şirketten birisinin arabasını bularak beni teste çıkardı.

Bence çekingen davranmanıza gerek yok özellikle Borusan'ı hizmetle ilgili konularda çok beğeniyorum. Aracımı almadan önce 2 Borusan, 1 Kosifler olmak üzere üç kez falan değişik konfigürasyondaki arabalarla test yaptım.

Sonuç olarak arabayı satmayı başardılar, araba kadar yaklaşımları da beni etkilemiştir mutlaka.

Öte yandan 1,5 yıl kadar almayı düşündüğüm Scirocco'yu bir kez bularak test edemedim çok daha fazla kovalamama rağmen. Hatta bir seferinde araç burada dedikleri için Florya Mez'e kadar gittim kesin olarak almayı düşündüğüm için, ben gidene kadar arabayı birisine verip göndermişler beni geri çevirdiler, bir daha aradıklarında da ben gitmedim turşusunu kursunlar. Zaten ayağa düştü :)

Bu arada Namessar'ın attığı linkte farkettim Golf'ün 1.4 TSI 160 HP'lik modelini de buharlaştırmışlar. 140 HP nedir be?
Mesaj tarihi:
Dartanian said:

Alakasız bişey sorabilir miyim?

Atıyorum ben bmw aracını nasıl test edebilirim? Yani özgörkeye gidip ben bu aracı alabiilirim diyip mi test edebilirim? Ne yapmam lazım bu konuda? Sonuçta elini kolunu sallayana test ettirmezler.


elini kolunu sallayana test ettiriyorlar. problem olmuyor. izmir i bilemiyorum, ayni politika var mi, ama kosifler ya da borusan da telefon acip randevu aliyorsunuz test icin.

bir de basini vs yi takip edin, borusan in newsletter lara falan uye olun. borusan ve kosifler ara ara test gunleri yapiyor, ozellikle yeni bir kasa geldiginde, o donemde zaten hic sorun olmuyor, herkese acik cunku. istinyepark ta coluk cocuk test ediyor millet.
Mesaj tarihi:
Vodan said:



Bu arada Namessar'ın attığı linkte farkettim Golf'ün 1.4 TSI 160 HP'lik modelini de buharlaştırmışlar. 140 HP nedir be?
twinscroll tsi uzun vadede problemli oldugu icin turboluya geri donuyolar.
Mesaj tarihi:
said:
Despite winning the 2009 International Engine of the Year award speculation is rife that Volkswagen will be discontinuing its twincharged 1.4 litre engine. While the clever use of supercharging and turbocharging offers excellent access to power right through the rev range it’s believed Volkswagen considers the engine to be too complex and expensive.

Until Volkswagen makes a public comment we won’t know for sure if that is their official stance. However, reliability seems to be a real concern for this otherwise charming and efficient engine, too.

At least, that’s the case based on anecdotal evidence posted to our user-based Golf VI 1.4 TSI Tried & Tested review. Of the 16 comments posted to date, half relate to engine complaints. A quick google search of “VW 1.4 TSI engine problems” will also yield many more results than Volkswagen would care for.

So, it’s probably a case of watching this space to see how Volkswagen responds. What effect this news may have on the new Polo GTI or A1 1.4 TFSI is also unclear.
Mesaj tarihi:
o sorunun tersini sormak lazım -bence tabii

170 beygir istiyorsan neden a3 alıyorsun?

170 beygir istiyorsan neden golf alıyorsun?

170 beygir ist...

diye gider

bu arabaların amacı bu değil zira
Mesaj tarihi:
DoruK said:

o sorunun tersini sormak lazım -bence tabii

170 beygir istiyorsan neden a3 alıyorsun?

170 beygir istiyorsan neden golf alıyorsun?

170 beygir ist...

diye gider

bu arabaların amacı bu değil zira


hatcback olunca neden yuksek beygir istenmesin? o zaman audi niye alsin adam?

madem boyle bir ihtiyac yok, neden 1.35i, audi S3, a250 sport gibi arabalar var?
Mesaj tarihi:
modelin bence misyonunda sorun yok, her kasanin zayif ve kuvvetli motorlari var. turkiye de otv nedeniyle motor hacmi buyudugunde fiyat zipladigindan biz hatchback kasalara varolmayan bir misyon yukluyoruz.
Mesaj tarihi:
ya benim demek istediğimi audi a3 ile s3 diye aslında aynı olup aynı zamanda farklı olan araçlarla anlatmış. ama bu tabii benim fikrim. a3 adı altında 170 hp motor görmek neyse de, ona para veren adamı görsem bayağı bir garipserim.
Mesaj tarihi:
Konuyu tamamen takip etmedimde, golf 1.6 tdi surdum yazin baya bi. Asik oldum arabaya net, cok guzeldi surusu falan. Benzin tuketimide cok yiyidi, didim-izmir arasini assagi yukari 1 saat 15dk da falan gittim abartisiz, ve basinca ciddi gidiyodu araba, uzmez yolda falan.
Mesaj tarihi:
Selam,

GOLF GTI gibi bir efsane varken A3/Golf/1 serisi segmentinde 170HP'i aramanın yanlış bir tarafı yok.

Ben de altımdaki aracın 0-100km/h ivmelenme süresinin <=8s olmasını isterim. Ama bu her ivmelenmede bu süreyi dibine kadar kullanacağım anlamına gelmez.

Otomobilde en illet olduğum şey ivmelenme yüzünden sollamaya imkân vermemesi oluyor. Tamam, İstanbul içerisinde bu pek avantajlı olmayabilir ama otoban kullanımında bile insan gerekli gördüğünde kullanabileceği hazır bir güç istiyor. Hele ki bu gücü aynı fiyat segmentinde bir araç sunarken diğer bir markanın sunmaması aptalca.

Kuzenim gitti A4 aldılar (siyah elbette) ve yanılmıyorsam 2011-12 model ve 1.8T motor 125HP veriyor. Ödenen MTV'e yazık be! 1.4T ile 140HP veren motorlar varken aptalca. Babamıns atılan B6 kasa bile 193HP'idi. Nasıl bir manyaklıktır bu? A4 kasasında 1.4 motor olunca kullanıcılar gocunuyor mu ki 1.8T motor var başlangıçta?

Eğer A3 ve A4 imajı sana lüksü çağrıştıracaksa bu lüksün eşşek hızında sunulması yerine sütçü beygiri hızında sunulmasını yeğlerim; arap atı istemedik onlardan :P

Audi'e hayranım, hastayım ama yaptıkları hiç mi hiç mantıklı değil :

Saygılar.
Mesaj tarihi:
DoruK said:

a3 adı altında 170 hp motor görmek neyse de, ona para veren adamı görsem bayağı bir garipserim.


ben garipsemem. kolay parkedilen, dar yerlerden rahat gecebilen ancak surus zevki olan bir araba neden garipsensin? turkiye de otv motor hacmine gore aliniyor, garipsiyorsan ondan garipsiyorsun. bir ust segmentten pahali hale geldikleri icin.

yoksa bu kasalarin bir derdi yok yuksek motorla gercekte.

motor hacmine gore otv alinmayan, dar sokakli bir avrupa ulkesinde yasiyor olsam 1.35i ye gozum kapali atlardim.

sonuc itibari ile, asil audi sacmalamis.
Mesaj tarihi:
para,
herkesin altında a4 olmasını istemiyo olabilirler. zira 1.6 nın altına indiği an fiyat baya baya düşer.

Yani işte biraz üst olsun alamasın insanlar felan kafası olabilir. prestij mrestij
Mesaj tarihi:
Bence bir gün alışılmış modellerden daha güçlü bir araba sahibi olduğunuzda bu sorularınızın cevabını kendi kendinize bulmuş olacaksınız.

Amaç şehir içi trafik akışı olsa dahi ara hızlanmaları iyi olan bir araba hem şehir içinde ihtiyaç hem de uygun yol şartlarında son derece keyif verici oluyor.

Dolayısıyla A3'e 170 HP'ye ne gerek var gibi yorumlarınızı buna bağlıyorum ve 170 HP'lik motor güçleri her türlü araba için default ihtiyaçtır diyorum.

Ben bundan sonra şirket arabası dışında asla 200 HP'den düşük bir araba almam sanırım. İnsan işte, her zaman daha fazlasını istiyor :)
Mesaj tarihi:
neye bağlıyosun vodan anlamadım

a3 eşime çocuğuma alacağım arabadır markete okula gitsin diye, para mevzusunu es geçiyorum o ayrı. hatuna gerek yok 170hp araba, velet de arkadaşlarına hava atacak diye tehlike yaratmasın araçla. kendime alacak olsam zaten a3 almam.

tabii benim fikrim bunlar hep
Mesaj tarihi:
Ben buna katılmıyorum. Performanslı araba alacaksak Coupe veya Sedan'a binmek durumundayız diğer türlü ki örneğin ben uzun yapılı arabalardan hiç hoşlanmıyorum.

Bu kasa formunun özelliği Namessar'ın da değindiği gibi çeşitli varyasyonlarda ihtiyacına göre tercih yapabilmen. Yani varsa git tercihine göre performanslı versiyonu al ama 170 HP'lik A3'e para verilmez fikri makul gelmiyor bana.

Öte yandan şehir içi 170 HP'yi naapacancılara hitaben, 100-110 HP'ler algılarımızda dayatılmışın normali olmuş durumda fakat bence gayette olması gereken seviyelerdir.
×
×
  • Yeni Oluştur...