Natanyal Mesaj tarihi: Şubat 6, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 6, 2013 Şimdi efendim, bizde bir adet Motorola Xoom 2 tablet bulunuyor. Alet çok kral çalışıyordu, çokta kaliteli aletti ama gel gör ki sonradan öğrendiğimiz kadarıyla kronik bir sorun olarak şarj yuvasındaki sorun ve buna bağlı olarak şarj olmama olayı baş gösterdi. Çok uğraştık, babam vs. çok kastı ama beceremedik. Netten biraz araştırdım, Teleservice diye bir firma bakıyormuş Türkiye'de bu işe ama gel gör ki rezalet ötesi çalışıyorlarmış. Tamire verilen tabletlerde gün aşımı yaptıkları gibi, yeni alet veya para iadesi için seni süründürdükleri yetmezmiş gibi bozuk olan aleti de yollamamakta direniyorlarmış. Hani 10 kişi şikayetçiyse 8-9 tanesi Tüketici Sorunları Hakem Heyetine vs. vermiş adamları da bozuk olan aleti tamir edip öyle yollamışlar ki %100 tamirde değil, 4-5 kullanımdan sonra yine sorun çıkıyormuş vs. Şimdi ben bu adamlarla kavga dövüş yaşamak istemiyorum, tablete de ihtiyacım var. Güzelde bir alet, bunu dışarıda tamir ettirebileceğim güzel bir tamirci biliyor musunuz? Garantisini falan geçin, zaten onların eline düşeceğine çöpe atmak daha mantıklı gibi gözüküyor... Böyle güvenilir, 4-5 günde en geç teslim edebilecek iyi bir firma, mekan, dükkan vs. var mıdır bildiğiniz bu konuda uzmanlaşmış ? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
ShadowFax Mesaj tarihi: Şubat 6, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 6, 2013 Selam, teleservice biraz sorunlu evet. Fakat 1 şubatta cihazı kargo ile yolladım. Bugun tamiri bitti. 2-3 güne de yollarlar diye umuyorum. Hızlı çalıştıkları da oluyor. edit, hatta 1 şubatta ben kargo ile yolladım. 5 şubatta işleme aldılar, IMEI girişini yaptılar. 1 gün içinde mekanik aksamı değişip, tamirden çıktı. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Natanyal Mesaj tarihi: Şubat 6, 2013 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 6, 2013 peki abi benim ki gibi sorun mu? Genelde bu soruna sahip olupta hallolan adam görmedim ben ya nette, yine de götürsem mi acaba yarın, olmadı biraz tehditvari vs. konuşsak diyecem de veznelerde vs. alacak tipler ne yapsın. Bakalım Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
ShadowFax Mesaj tarihi: Şubat 6, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 6, 2013 kargoyla gönder. 3 kere yolladım ben. problemlerimi yazayım fikir edin. -anakart yanması -power butonu hassasiyetinin artması ve touchscreen altı tozlanma. -volume down butonu bozulması. hepsinde yaptılar. 1 hafta falan telefonsuz kaldım sadece. elden götürmek sadece zaman kaybı. nasıl gönderileceği ile alakalı bi topic acmistim. oradan bakabilirsin. tabi ben htc cihazlar yolladım hep. motorolada durum ne bilmiyorum. umarım surunmezsin garantide vezneye ne soylesen boş bu arada. onlarlik bi durum yok. onlar da başka birime gönderiyor cihazı. tek yapacakları kayıt açmak. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Lithran Mesaj tarihi: Şubat 7, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 7, 2013 Teleservice hakikaten sorunlu ,şikayet açısından haklarında iyi birşey söylenmiyor.Ama gel görki teknoloji işi tamamıyla şans yollayıp şansını deniyiceksin . Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
ShadowFax Mesaj tarihi: Şubat 8, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 8, 2013 cihazı bugun kargoya vermişler. Pazartesi elimde olur. Baya hızlı oldu bu. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar