KillJoy Mesaj tarihi: Kasım 13, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 13, 2004 Guzel bi item buldum scpsini hazırladım gerşey guzel elime alıyorum animi war...fakat parpedollda we yerde animi war elimde iken oyun içinde item gozukmuyor ona benzeyen bi itemi koyacam o anim e fakat nasıl??[signature][hline]---------------------------- www.RankHosting.net RHnet.. Saygılarımla KJ. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Xcrack Mesaj tarihi: Kasım 13, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 13, 2004 Elindeyken animi var ama çantada veya yerdeyken animi yok mu demek istiyorsun ? Eğer öyle ise benim hatırladığım bi kaç tane dosya birden değiştiriceksin. Yani sadece elinde tuttuğu şekilde değil de mecvut bulunan tüm dosyalarını ki bunun sayısı 10 ila 30 arası bişeydi sanırım tam hatırlamıyorum ama böyle olması gerek. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Black_Lupin Mesaj tarihi: Kasım 13, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 13, 2004 Oyuna sonradan eklenen bir itemin static olarak çizimini ve paperdoll daki çizimini sen patchlerken zaten veriyorsun . Oyunun içideyken paperdoll da gozukur fakat karakterin kendi elinde gozukmez nedeni = bir animasyona sahip değildir . Birşey yapmana gerek yok hatırladığım kadarıyla bir scp yazıp dispid=i_katana şeklinde itemin görünüş kodunu etkileyebilirsin .[signature][hline]Dut ağacında üzüm YETİŞMEZ !! | ©émååt -------------------------------------------------------------- Evrende bir toz bile sayılamayacak ufaklıkta bir yer kürenin üstünde küçüklüğü belki hesaba bile katılamayacak bir varlığımız var;ne var ki aklımızla büyüğüz . Aklımıza güvenelim -------------------------------------------------------------- | Return Of Theselia || Gücünü asla gösterme ! | [Bu mesaj Black_Lupin tarafından 13 Kasım 2004 22:03 tarihinde değiştirilmiştir] Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
KillJoy Mesaj tarihi: Kasım 13, 2004 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 13, 2004 itemdef i mesela 054d4 olacak(bi sword katanaya benziyor) id si i_katana olacak ole mi?? Parpedollda yerde dururken sorun yok...Oyun içinde(or:Vururken) goruntusu yoq..[signature][hline]------------ RHnet.. www.RankHosting.net (bilgi için msn:[email protected]) Saygılarımla KJ. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Black_Lupin Mesaj tarihi: Kasım 13, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 13, 2004 İşte nedeni bir animasyona sahip olmaması . Eğer bir animasyona sahip olsaydı sen scp yi yazdıktan sonra otomatik olarak o kendini ayarlardı .[signature][hline]Dut ağacında üzüm YETİŞMEZ !! | ©émååt -------------------------------------------------------------- Evrende bir toz bile sayılamayacak ufaklıkta bir yer kürenin üstünde küçüklüğü belki hesaba bile katılamayacak bir varlığımız var;ne var ki aklımızla büyüğüz . Aklımıza güvenelim -------------------------------------------------------------- | Return Of Theselia || Gücünü asla gösterme ! | Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
KillJoy Mesaj tarihi: Kasım 13, 2004 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 13, 2004 Tamam isterse animasyonu olmasın onun yerine animasyon nasıl ekleyebiliriz ya da oyunda olan bi animi nasıl koyarız? örnek:ustte de belirttigim gibi yerde ve paperdollda kanlı katana war animi olmadıgı için vururken gozukmuyor fakat o anki anim çok belli olmaz ha kanlı ha kansız işte bu yuzden duz katananın animini nasıl ekleyebiliriz kanlı katana ya..:)[signature][hline]------------ RHnet.. www.RankHosting.net (bilgi için msn:[email protected]) Saygılarımla KJ. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Kerhuzad Mesaj tarihi: Kasım 14, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 14, 2004 bu kanlı katanayı serverına ekledin paperdollda ve çantada falan gözüküyor ama vururken ellerin boşmu gözüküyor ? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
LeBaaL Mesaj tarihi: Kasım 14, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 14, 2004 verdata yı inside uo ile aç animations da ordan human bilmemne yap aşşağıda silahlar var nasıl tuttulduğu vs ordan kendi silahına bak o vurma vs yoksa öle olur. [Bu mesaj LeBaaL tarafından 14 Kasım 2004 15:53 tarihinde değiştirilmiştir] Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
KillJoy Mesaj tarihi: Kasım 14, 2004 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 14, 2004 said: Kerhuzad, 14 Kasım 2004 11:03 tarihinde demiş ki: bu kanlı katanayı serverına ekledin paperdollda ve çantada falan gözüküyor ama vururken ellerin boşmu gözüküyor ? evet aynen ole:)[signature][hline]------------ RHnet.. www.RankHosting.net (bilgi için msn:[email protected]) Saygılarımla KJ. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
KillJoy Mesaj tarihi: Kasım 14, 2004 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 14, 2004 said: LeBaaL, 14 Kasım 2004 15:53 tarihinde demiş ki: verdata yı inside uo ile aç animations da ordan human bilmemne yap aşşağıda silahlar var nasıl tuttulduğu vs ordan kendi silahına bak o vurma vs yoksa öle olur. [Bu mesaj LeBaaL tarafından 14 Kasım 2004 15:53 tarihinde değiştirilmiştir] peki cozum ne??:)[signature][hline]------------ RHnet.. www.RankHosting.net (bilgi için msn:[email protected]) Saygılarımla KJ. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Faust Mesaj tarihi: Kasım 15, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 15, 2004 Selamlar. KillJoy arkadaşımız özel mesaj atmış, cevaplayayım. Öncelikle bunun şuan bilinen bir yolu YOK. Bronx'a da danışmıştım, o da bulamamış. Sırrı OSI'de gizli diyebiliriz. Eldeki görüntü TILEDATA'da saklanıyor. Fakat şuan onu okuyup yazabilen bir program yok. Bir mantığı var fakat çözemedim. Mesala item no 0577, eldeki görüntüde son 3 numaradan belli oluyor gibi, v.s. v.s. Bir yolunu bulursam sizlerle paylaşacağım. Kolay gelsin... FAUST Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
LeBaaL Mesaj tarihi: Kasım 15, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 15, 2004 tiledata için yazılmış bir editor bulunmakta çoğu yabancı server kullanmakta.... Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
RaVena Mesaj tarihi: Kasım 15, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 15, 2004 Örnek vericek olursak The Miracle adlı serverda Bu KillJoy arkdaşımızın Istediği Yöntemi Uygulamışlar ..[signature][hline]Bir Insana Gereğinden Fazla Değer Verirsen; Ya Onu Kaybedersin Yada Kendini .... ''C/H'' Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
LeBaaL Mesaj tarihi: Kasım 15, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 15, 2004 walla sölicektim sölemiim dedim ama nese sen sölemişin Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Black_Lupin Mesaj tarihi: Kasım 15, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 15, 2004 Aslında oldukça basit bir sistemi var . Açıklayayım. Daha önce bu konu üzerinde çalışan kişilerin mutlaka aklına gelen bir yöntemdir . Animasyon aslında biraz kasan bir olay fakat eğer üzerinde oldukça ayrılıntılı olmayan bir çalışma yapıldığı taktirde oldukça başarılı sonuçlar elde etmek mümkün . Gördüğüm kadarıyla Faust bu konuda bilgi sahibi ben konuyu biraz daha açayım : Bir animasyon 52 farklı ufak BMp dosyasından oluşmaktadır mesela ; Human " Man " tam olarak hesaplandığında karakterin her hareketi yani profil yürüyüş pozisyon hareketi toplam 5 parçadan oluşuyor . Fakat tamamen bir man çizimi topma 512 farklı resimden oluşuyor . Birleştirilme yöntemi RUNuo için Ayrı SecondAge için ayrı . Fakat mantık olarak aynı şeyleri yapıyoruz sadece RUN uoda ki numaralandırma sistemi 0442 değilde 80442 diye başlamakta . Ben bunun dez avantajlarını staticlerde yaşamıştım ;) . Her neyse devam edelim . Yol şu şekilde internette biraz araştırırsanız Anim Patcher diye ufak boyutta format değiştirici bir program bulucaksınız . Bu program BMP formatındaki doyaları Tile Ve Anim.mul dosyalarının içine enlem boylam oyun içindeki pozisyon yukselik ve alçaklık olarak 5 parçada birleştirmektedirki bir çok paticik.com/uo emülatörleri bölümüne bu konu hakkında sorular gelmiştir . Örnek : Dragonum veya ayım yerin içine gömülü olarak gidiyor bunu nasıl çözücem ? . Yukarıda yazdığım gibi program oyun içindeki pozisyonları belirliyor son hanedeki numaraları tam olarak yerleştiriseniz de tam bir animasyon yapıyor ... Fakat şu ana kadar sadece tam bir kılıcın inişini tamamlayabildim . Bu arada Miracle staffıdan bir program aldım bu animasyon vs grafik tasarımları için oldukça kolaylıklı bir program yakında paticik.com a vermeyi düşünüyorum bu işle uğraşıcak arkadaşlara oldukça yardımcı olucaktır ... Şimdilik bu kadar Saygılar...[signature][hline]Dut ağacında üzüm YETİŞMEZ !! | ©émååt -------------------------------------------------------------- Evrende bir toz bile sayılamayacak ufaklıkta bir yer kürenin üstünde küçüklüğü belki hesaba bile katılamayacak bir varlığımız var;ne var ki aklımızla büyüğüz . Aklımıza güvenelim -------------------------------------------------------------- | Return Of Theselia || Gücünü asla gösterme ! | [Bu mesaj Black_Lupin tarafından 16 Kasım 2004 01:09 tarihinde değiştirilmiştir] Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
LeBaaL Mesaj tarihi: Kasım 15, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 15, 2004 yardımcı olacağına eminim insaların uğraşması bana gerçekten ileriye yönelik umut verio.... tm zaten her konuda program yapmış ama onlar yapıo biz neden yapamıoruz; çalışmıoruz, uğraşmıoruz neyse.... Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
KillJoy Mesaj tarihi: Kasım 16, 2004 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 16, 2004 THE Miracle serverini biliyorum.. Hatta flashtan yapılmış bi introsu war muzugine hasta kaldım neyse.. ben basit birşey istiyordum sadece..animi uo içinde olan bişeyden eklemek isterse animi katana olsun filan gibi.. Bole bi sonuç çıktı istedigimden daha da iyi. Saol ve programı sabırsızlıkla bekliyorum msnden yollayabilirsin.. Ayrıca Hazır animli itemleri nerden bulabilirim? link werirseniz sevinirim[signature][hline] [b]RHnet.. www.RankHosting.net bilgi için msn: [email protected] Saygılarımla KJ. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
RaVena Mesaj tarihi: Kasım 16, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 16, 2004 Burda Bulabilirsin ..[signature][hline]Bir Insana Gereğinden Fazla Değer Verirsen; Ya Onu Kaybedersin Yada Kendini .... ''C/H'' Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
KillJoy Mesaj tarihi: Kasım 18, 2004 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 18, 2004 saolasın. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
RaVena Mesaj tarihi: Kasım 18, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 18, 2004 Birşey Değil .. Sen Sağol ..[signature][hline]Bir Insana Gereğinden Fazla Değer Verirsen; Ya Onu Kaybedersin Yada Kendini .... ''C/H'' Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
KillJoy Mesaj tarihi: Kasım 18, 2004 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 18, 2004 daha indirmedim ve kullanmadım ancak 15 tatilde baqabilirim ben buna okul filan sınavlar..:)[signature][hline] [b]RHnet.. www.RankHosting.net bilgi için msn: [email protected] Saygılarımla KJ. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar