Vulcan_Lionheart Mesaj tarihi: Aralık 24, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 24, 2012 Selam beyler, şimdi benim 2008 bir corsam var buna bakım yaptırdım ben hiçbir sıkıntısı yok aracın 70k km de daha zaten orjinal heheh, neyse 10w 40 yarı sendetik GM yağ kullanıyodum normalde bu sefer 5w 40 tam sentetik castrol magnatec koydu servis daha iyi olur dedi bu araçta kayış yerine zincir var onuda yağlar dedi ve sonrasında araç gaza bastığımda giderken devir yükseliyor ama yürümüyor gibi böyle sanki debriyaj kaçırıyormuş gibi bir hale geldi,normal kalkışta falan sorun yokta böyle giderken gazı köklediğimde oluyor bu sıkıntı acaba yağ çok ince olduğu için motorun içinde herbiryere girip debriyaj balatasına mı bulaştı da kaçırtıyor? Yoksa gerçekten debriyaj balatam mı bitti anlayamadım? Sizce ne olmuş olabilir bu arada 70k da balata bitmez diye düşünüyorum gayet sakin ve düzgün kullanan bir adamım zaten benden başka kimse de bu aracı kullanmıyor ilk sahibiyim zaten. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Sequoia Mesaj tarihi: Aralık 24, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 24, 2012 Vulcan_Lionheart said: Selam beyler, şimdi benim 2008 bir corsam var buna bakım yaptırdım ben hiçbir sıkıntısı yok aracın 70k km de daha zaten orjinal heheh, neyse 10w 40 yarı sendetik GM yağ kullanıyodum normalde bu sefer 5w 40 tam sentetik castrol magnatec koydu servis daha iyi olur dedi bu araçta kayış yerine zincir var onuda yağlar dedi ve sonrasında araç gaza bastığımda giderken devir yükseliyor ama yürümüyor gibi böyle sanki debriyaj kaçırıyormuş gibi bir hale geldi,normal kalkışta falan sorun yokta böyle giderken gazı köklediğimde oluyor bu sıkıntı acaba yağ çok ince olduğu için motorun içinde herbiryere girip debriyaj balatasına mı bulaştı da kaçırtıyor? Yoksa gerçekten debriyaj balatam mı bitti anlayamadım? Sizce ne olmuş olabilir bu arada 70k da balata bitmez diye düşünüyorum gayet sakin ve düzgün kullanan bir adamım zaten benden başka kimse de bu aracı kullanmıyor ilk sahibiyim zaten. Debriyajın bitmiş :) Balatayı değiştir. 70K da neden bitmesin bende Evo X vardı her 10K kmde debriyaj yiyordu namussuz. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Vulcan_Lionheart Mesaj tarihi: Aralık 24, 2012 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 24, 2012 iyide abi yağ değişiminden hemen sonra oldu bu sorun öncesinde birşey yoktu ki..o andamı bitti yani? :D Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
SeaGle Mesaj tarihi: Aralık 24, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 24, 2012 Debriyaj icin bi test vardi, 5. viteste kalkmaya calisirken stop ediyorsa sorun yok, etmemekte direniyorsa sorun var gibi bi olay vardi. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
zipzip Mesaj tarihi: Aralık 24, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 24, 2012 5te kalkıyosa problem var.4te kalkıyo 5te kalkmıyosa gitmiş.4te kalkmayıp 3te kalkıyosa az derdi var falan diye gidiyor işte Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
zipzip Mesaj tarihi: Aralık 24, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 24, 2012 bide yokuşta olanı vardı.onu da ben hatırlamıyorum Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Vulcan_Lionheart Mesaj tarihi: Aralık 24, 2012 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 24, 2012 iyide abi o motorun gücüne göre falan değişmezmi ki güçlü makina 5 te kalkıyor yani her türlü benim bildiğim yoksa şanzıman değerleri falan ona göre olduğu için değişmiyor mu ?Her araç için geçerlimidir yani bu test? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
SeaGle Mesaj tarihi: Aralık 24, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 24, 2012 Valla bizde 2.4 toyota var o yuzden 5 de fln kalkiyo rahatca debriyajda hic sorun yokken. Ama normal araclar icin anlasilir bi test. Bide cok fazla gaz vermicen, yani stop edebilecek bi degerde tutucan gazi. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Vulcan_Lionheart Mesaj tarihi: Aralık 24, 2012 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 24, 2012 işte o yüzden dedim sonuçta benim araba 1.3 turbo-dizel makina merak ettim şimdi inip bakıcam arabanın yanına heheh yazarım sonucunu testin :D Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
paramecium Mesaj tarihi: Aralık 24, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 24, 2012 Selam, Vitese alıp denemeyle anlaşıldığını ilk kez duyuyorum. Sonuçta dişli oranları ve tork gibi değişkenlerin var olduğu bir ortamda bu şekilde ezber bilgi bana doğru gelmiyor. Saygılar. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
zipzip Mesaj tarihi: Aralık 24, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 24, 2012 ben motosikletin debrijayında problem çıktığında araştırırken uzmantvde görmüştüm.bunu da belirteyim. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
paramecium Mesaj tarihi: Aralık 24, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 24, 2012 Selam, Bu arada Magnatec yarı-sentetik değil mi; d,ye soruyordum ki 5w40 ibaresini görüp sustum. Benim araca Catrol yetkilisi Edge önermişti... arka dönüp çıktım! Saygılar. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Kharon Mesaj tarihi: Aralık 24, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 24, 2012 Motoruna gore degisir ama daha ince yag kullanmak ses yapailir. Ayni dereceli yaglarin farkli markalari bile farkli davranabiliyor, alisma evresi de var bunun tabii. Sadece sogukken mi oluyor, bekledikce ses artiyor mu? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Vulcan_Lionheart Mesaj tarihi: Aralık 24, 2012 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 24, 2012 ses yok abi ses nerden çıktı? giderken debriyaj kaçırıyo sanki diyorum .. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Cons Mesaj tarihi: Aralık 24, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 24, 2012 gecen hafta ayni sorun vardi. debriyaj degiscek Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Kharon Mesaj tarihi: Aralık 24, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 24, 2012 Yarim yamalak telefondan okuyunca sadece ses ve titresim heralde dedim aggagas 3 tane potansiyel problem var Krank kecesinden motor volana yag kaciriyordur, az bisey kacirabilir ama yanar giderdi yag, miktar fazlaysa balata yattara, sizma durumu icin degisim yapilirken kntrol edilmi Ama bu yagi incelttik falan diye olmaz kalin da olsa kacicakti. Sanziman kecesinden sanziman yagi gelmis olabilir tamamen tesadufi. Dusuk olasilik Balatan bitmeye hayli yakindir. Tesaduf Bide bakim aksattin mi hic? Onceki yag cok kalindiysa sizma minimal kalmis olabilir, hep olan problemi simdi farketmissindir Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
paramecium Mesaj tarihi: Aralık 24, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 24, 2012 Selam, Devirden dolayı yanık yağ kokusu olması gerekmez mi? Saygılar. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Vulcan_Lionheart Mesaj tarihi: Aralık 24, 2012 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 24, 2012 hic bakim aksatmadim ve yanik yag kokusu falanda yok ama eski yag sonucta 10w40 di simdi 5w40 oldu sonucta inceldi ve hemen sonrasinda bu sorun cikti tesaduf olabilirmi gercekten? hic kacirmayan debriyaj bir anda kacirmaya basladi yani, Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Kharon Mesaj tarihi: Aralık 24, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 24, 2012 paramecium said: Devirden dolayı yanık yağ kokusu olması gerekmez mi? asiri degil, hatta belki fark edilemez derecede. @vulcan yag sogukken overall inceldi de, inanilmaz farkli da degil. onceki mesajda yazdigim olasilik disinda direkt alakasi yok ikisinin. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
paramecium Mesaj tarihi: Aralık 25, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 25, 2012 Selam, Araç lanetlenmiş! Ustaya götür, yere yanık yağ damlatıp pentagram çizsin ve GM magery olan birini çağırsın :P Debriyajda bu kadar keskin bir karakter değişikliği çok garip yahu. Saygılar. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Vulcan_Lionheart Mesaj tarihi: Aralık 25, 2012 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 25, 2012 bu arada 5te kalkmiyor direk stop. kafayi yicem. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
seigen Mesaj tarihi: Aralık 25, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 25, 2012 Yağın viskosite dışında diğer teknik özellikleri (HTHS, katkılar vs.) motorun rpm artışına karşı direncini değiştiriyor. Arabada hissedilir fark yapar mı bilmiyorum ama yarı sentetik orta kalite bir yağdan tam sentetik yarış yağına geçince motosikletin hızlanması ciddi iyileşiyor. Sende tam tersi olmuş :P. Belki castrol yağda iş yok. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar