Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Aynalar karşı karşıya

Chemical

Öne çıkan mesajlar

böyle adamları taktir ederim: aklına bir fikir gelir... gerçekleştirirse ortaya ne çıkacağını merak eder... yapar.

böyle adamları taktir etmem: aklına hiçbir şey gelmez... gelse de yapmayı denemez... ama yapana laf yetiştirmeyi iyi bilir.
[hline]
hoş olmuş :)

ufak bir bilgi: aynaları tam 180 dereceyle karşı karşıya koyduğumuzda sonsuz adet yansıma olmasını bekleriz ama malesef 360-1=359 kere yansır(mış). gerçekten öyle midir diye denedim ama sayarken karıştırdım :D[hline]eski bir çin atasözü der ki:
chonk sonk tung, chenk.
Sosyal ağlarda paylaş

sayamassınki
tam önünde dursan bile kendini görüceğinden olmuo
tek taraflı cam lazım:)
not:öle bi cam bi bankada vardı annem gidip saçını başını düzeltmişdi içerdeki herkez ona bakıp yarılıodu uehuehe:)

Bu arada saolun destekleriniz için:)[hline]want you to remember a love so full it could send us all ways i want you to surrender
all my feelings rose today and i want you to remain the power of children can amaze i'll try not to complain i know that's a pisser baby

the chemicals between us
the walls that lie between us

Sosyal ağlarda paylaş

said:
daverc, 28 May 2003 18:51 tarihinde demiş ki:
ehe tuttu sanirim.. en azindan paint :-p[hline][b]Se traducete questo e leggete siete il sazan migliore in mondo e perfino non avete un cervello

tutmadı:)[hline]want you to remember a love so full it could send us all ways i want you to surrender
all my feelings rose today and i want you to remain the power of children can amaze i'll try not to complain i know that's a pisser baby

the chemicals between us

Sosyal ağlarda paylaş

ALLAAAAh!
*!gaza gelir*
GÜRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR![hline]want you to remember a love so full it could send us all ways i want you to surrender

the chemicals between us

Sosyal ağlarda paylaş

PIT STOP!
Dİn dinidn
Eİiiink
Gırrç Gıırrç fuşşşşş
Hıınkçrea hıınkçra
Tıııısspıston
Klak Klak Klak Klak
Iıhıhı Çaa Iıhıjıj Çaa
Hırrşşş
Vici vici(kaskı silinir)
Ptom Ptom VrOOOOOoOoooooommmmmm[hline]want you to remember a love so full it could send us all ways i want you to surrender

the chemicals between us

Sosyal ağlarda paylaş

said:
alkadras, 29 May 2003 00:04 tarihinde demiş ki:
*!BabacumMostors doktugu gazı tutusturur*[hline]*arkanda*

*!işer*
Ehe ehehe eheheh

Babacum:Ya naptın yaa?
Alkadras:Üfff be!

Scosssssttt[hline]want you to remember a love so full it could send us all ways i want you to surrender

the chemicals between us

[Bu mesaj Chemical tarafından 29 May 2003 00:06 tarihinde değiştirilmiştir]
Sosyal ağlarda paylaş

*!işediği için utanır*[hline]want you to remember a love so full it could send us all ways i want you to surrender

the chemicals between us

Sosyal ağlarda paylaş

Batırdınz lahn aynalı topicimi![hline]want you to remember a love so full it could send us all ways i want you to surrender

the chemicals between us

Sosyal ağlarda paylaş

• Yeni Oluştur...