Solitude Mesaj tarihi: Kasım 9, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 9, 2004 Burada yeni patch ile warlock'lardaki değişiklikleri tartışmak istiyorum, mümkünse "ama paladinlerde böyle olmuş" gibi tartışmaları kendi konu başlığını açıp yaparsanız sevinirim. Şimdi gelelim patch ile gelen değişiklikleri incelemeye: -Only party members can participate in rituals. *Yoldan geçen birinden yardım istemek güzeldi. Sonuçta zararımıza bir olay, -1 -Voidwalkers will wait for enemies in the area before casting Suffering. *Suffering'i zaten autocast'te tutmanın anlamı yok çünkü uzun cooldown'u var, 0 -Target of summoning ritual must already be in the same instance if caster is in an instance. *Sonradan gruba katılan olursa instance'ın başına kadar yüreyeceğiz ya da o bize gelecek, niye ki?, -1 -Summoning gives a confirmation dialog to person being summoned. *Bu zaten başından beri böyle olmalıydı, 0 -Ghosts can no longer be summoned. *Tamam hayaletleri summon edemememizi anlarım ama illa gerekli miydi? Eğlenceli ve işe yarar bir şeydi, -1 -A bug has been fixed in the calculation of total mana for Warlock pets. *Bug düzeltilmesi, manaları azalacak mı artacak mı bilmiyorum, o yüzden 0 -Lash of Pain (Succubus): no longer requires the succubus to be behind the target. *Eh bu mantıklı olmuş, direk kontrol edemediğimiz peti arkaya geçireceğiz diye şebekliklere son, +1 -Seduction (Succubus): Mana cost reduced, increased the chance of breaking early. *Cooldown'u çok olduğu için manasının azalmasının bir anlamı yok. Zararımıza bir olay, -1 -Soulstones: Now soulbound when created, are consumed to store the target's soul. When that target dies, he may resurrect himself any time up until release. Cooldown added. *Nasıl çalışacaklarını anlamadım ama büyük bir ihtimal zararımıza olacak, hadi bakalım, 0. -Removed facing requirement from Banish, Corruption, all Curses, Enslave Demon, and Fear. *İyi olmuş, +1 -Demon spells are now available as Grimoires from the Demon Trainers in the world. Purchase the Grimoire and read it while the appropriate demon is summoned to teach it the spell. *Ee zaten böyle olması gerekliydi, 0. -Enslave Demon once again requires a soul shard, increased the chance of breaking early if cast repeatedly on the same target. *ED iyice kullanılmaz hale geliyor, ne diyim hayırlı olsun, -1. -Howl of Terror: Increased the chance of breaking early. -Fear: Increased the chance of breaking early. -Rain of Fire: Duration, mana cost, and damage slightly reduced, deals its damage in more frequent intervals. *3 büyüde nerf yemiş, rain of fire zaten az dmg veriyordu, iyice komik oldu, bravo, -3. New Spell (Imp): Phase Shift (Level 12). New Spell: Summon Felhunter (Level 30). (Quest) New Spell: Inferno (Level 50). (Monster Loot) New Spell: Curse of Doom (Level 60). New Spell: Ritual of Doom (Level 60). (Monster Loot) Sonuç olarak değişiklik oranı ile -6 puanımız var, zaten warlock gibi çok güçsüz bir class'ı daha da nerflemişler, saygı duyuyorum ne diyim. Yeni büyülere gelince Phase Shift'i geç, imp kullanmak saçma. Inferno'ya gelince, bahsettiğimiz gibi infernal çağırıyor ama infernal hostile. Yani pet'iniz filan değil. Kolay gelsin. Curse of Doom birine Curse of Agony'den çok dmg veren bir curse yapmanızı sağlıyor ama Doomguard da geliyor yanında ve size hostile tabii ki. Kolay gelsin. Ritual of Doom, 5 kişilik bir ritual, bitirince 5 kişiden biri kendini kurban edip ölüyor, doomguard geliyor ve bilin bakalım nasıl? Tabii ki hostile... Blizzard'da birileri kafayı sıyırmış, demonlar basmış, ne diyim. Biri bana bu değişimleri açıklasın, ne umduk ne bulduk olduk resmen. Fikirlerinizi bekliyorum. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
arcane Mesaj tarihi: Kasım 9, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 9, 2004 hostile olayı baya bi zevkini kaçırmış olayın ancak yine de rp ye göre bu legion tarzı magick in bi şekilde kötü taraflarının da olması lazım, yine aynı şekilde pet tarzı summon değil de silahlanmış warlocklar görmemiz de lazım orası da bi başka nokta. bakalım daha neler görüciiz nerf adına.[signature][hline]Congratulations! Your Magery Roxxors!!! Now go and vote for this script Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Quo-Vadis Mesaj tarihi: Kasım 9, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 9, 2004 Warlock actım da acmaz olaydım.Moku cıktı.[signature][hline]Nemo me impune lacessit.-Karşılığını ödemeden kimse bana zarar veremez. Utinam tam facile vera invenire possem quam falsa convincere.-Keşke neyin doğru olduğunu da , yanlışı farkettiğim kadar kolay bulabilsem. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Eno Mesaj tarihi: Kasım 9, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 9, 2004 Elden ayaktan düşmüş mü yani warlock? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Solitude Mesaj tarihi: Kasım 9, 2004 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 9, 2004 Elden ayaktan düşmedi de, yüksek seviye de ezik ezik dolaşıyorduk, hala dolaşıyoruz. 30. seviyeyim, 4-5 hatta bazen 3 kişilik gruplarda resmen boşa duruyorum, DoT'larımı atmanın gereği yok çünkü zaten onlar düzgün dmg vermeden mob ölüyor, VW'ın tank yapma gibi bir şansı yok, ancak birden fazla mob gelirse birine VW'ı yolluyorsunuz o kadar. Direct dmg giderseniz bu seferde mantıksız oluyor çünkü direct dmglarınızın zararı o kadar yüksek değil. Eskiden rain of fire çok fazla mob gelince işe yarıyordu onunda dmg'ını düşürmüşler. Heh en iyisi Hellfire çekip ölüp grubun healerının kaldırmasını beklemek sanırım. Ben anlamadım ki ne yapacaz. Dur bakalım ben Fire Warlock'a kasıyorum işallah çalışır, yoksa bu iş petle metle olacak gibi değil. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
lord_gorthaur Mesaj tarihi: Kasım 9, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 9, 2004 summonlar nasıl güçsüz m? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
kalima Mesaj tarihi: Kasım 9, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 9, 2004 Öncelikle 24 lvl warlock oynadım, class ı o kadar tanıyorum daha fazla diil onu söyliim çift yıldızlar benim yorumlarım (**) -Only party members can participate in rituals. *Yoldan geçen birinden yardım istemek güzeldi. Sonuçta zararımıza bir olay, -1 **eskiden de bu böyle idi, sonrada eklediler bu dıştan desteği. Group utility olarak düşünülmüştü diye biliyorum bunu -Target of summoning ritual must already be in the same instance if caster is in an instance. *Sonradan gruba katılan olursa instance'ın başına kadar yüreyeceğiz ya da o bize gelecek, niye ki?, -1 ** Sadece instance ın içine kadar gelmesi gerekiyor hedef kişinin. Ben bunun neden yapıldığını belirteyim. Daha once milletin grubundan adam eksiltip ordan burdan birsürü kişiyi aynı instance a doldurduğunu gördüm. Tahminen gurupta olmadan o instance a o kişi giremeyeceği için bu exploiti azaltmış olacaklar. -Ghosts can no longer be summoned. *Tamam hayaletleri summon edemememizi anlarım ama illa gerekli miydi? Eğlenceli ve işe yarar bir şeydi, -1 ** Bu bence bir açıktı ama cidden işe yarıyordu :) -Howl of Terror: Increased the chance of breaking early. -Fear: Increased the chance of breaking early. ** ben bunlardan şunu anlıyorum. Warlock cc'si diğer classlara göre daha fazla etkili oluyordu. magelere yapılan cc düzeltmelerinin yanında gayet hafif bişi -Rain of Fire: Duration, mana cost, and damage slightly reduced, deals its damage in more frequent intervals. *3 büyüde nerf yemiş, rain of fire zaten az dmg veriyordu, iyice komik oldu, bravo, -3. **rain of fire ın damage i düşmemiş daha sık daha az vuruyo. eminin totalde fazla fark etmiyordur. bu biraz önyargı gibi olmuş :)[signature][hline]Kalima..........Minstrel of The Hun Khalima........Shaman of the Legio Noctis Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar