Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Q3: CPM Revisited - ÖZ KUBAT DAMAJ - REFLEX


Kharon

Öne çıkan mesajlar

mip > multum in parvo > much in little

texture lar birbirlerine interpolate edilir, daha -duz- bi goruntu elde edilir.

insanlar grafik detayini dusurdugu icin oyundan daha fazla fps alacaklarini dusundukleri icin yapar, dusmani gormeye yaradigi icin yapar, karisik maplerde detay kayboldugu icin daha basit gorunmesi icin yapar vs vs

aslinda daha yuksek fps alinmaz cunku interpolasyon islemi ayrica cache yiyen bi islem, aslinda yuk biniyor.

Sen benim config in bi kismini kullandigin icin picmip 0 olmali. Ben texture ustunde bi islem yaptirtmamayi tercih ediyorum.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...