smyrnas Mesaj tarihi: Ekim 27, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 27, 2012 Argoel said: Arkadaşlar önceki sayfalarda belirttiğim gibi dizel araçtan vazgeçildi. Eşime audi a3 dizel otomatik araç aldık uzun yol yapacağı için. Az km yapacağım ve malum benzinle dizel arasındaki fiyat azaldığı için benzinli otomatik araca dönmüş bulunuyorum. Aklımdaki alternatif Hyundai i30 gdı otomatik style paketi.Araca 44k fiyat aldım. Bir alternatif ise ikinci el audi a1 1.4 tsfi otomatik ambition Sahibinden ilan Gönlüm az audi ye kayıyor ama donanım olarak hyundai hem çok daha üstün (bluetooth,fonksiyonel direksiyon vs.)hemde sıfır araç. Audi yi alıp donanım ekletmek te çok can yakacak gibi duruyor. İ30 çok güzel seçim bizde geçen hafta arkadaşa style donanım dizel teslim aldık açıkçası aracın malzeme kalitesini görünce benim astra j kasayı satasım geldi ve keşke ozaman i30 elit donanım falan alsaydım diyorum. buradaki bir çok kişi hyundai önyargılı ama bilmiyorlarki dünyada çok başarılı ve marka degerini ilk 10 a sokmuş bir şirket hyundai! burada bir yeni golf başlıgı vardı ben orada i30 demiştim ve motordan çok anlayan patiler hemen saldırmıştı tabi:) ama i30 dünya da golf e rakip gösteriliyor ve henüz mart ayında çıkmış 9 aylık bir arac olmasına ragmen satış rakamları gayet tatminkar:) kısacası fiyat performans açısından piyasadaki en iyi araçta karar kılmışsınız güle güle kullanın. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Namessar Mesaj tarihi: Ekim 27, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 27, 2012 i30 2012 de kasa yeniledi, yoksa yeni bir arac degil kendisi. 2007-2011 arasinda ilk kasasi. mevcut kasa kia ceed ile ayni platformda uretiliyor. hyunda inin i30 ve i20 de diger araclarinda daha goze hos dizaynlar takip ettigi, ve accent/elentra gibi modellerinde yaptigi hatalari yapmadigini ve daha kaliteli calistigini kabul ederim acikcasi. ancak bunu eskiden beri soyluyoruz zaten. ancak hyundai 4 yilda bir kasa yenileyip 2. elde degeri resetlemese bizim gibi ekonomiler icin daha iyi olacak. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Kharon Mesaj tarihi: Ekim 27, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 27, 2012 Namessar said: ancak hyundai 4 yilda bir kasa yenileyip 2. elde degeri resetlemese bizim gibi ekonomiler icin daha iyi olacak. Bu araci golf ile kiyaslayanlarin -kaliteydi, motordu falan bi kenara biraktim, anlata anlata dilimde tuy bitti artik- atladigi en buyuk seylerden biridir bu. O kadar cabuk tuketilen araclar ki, 0 almak taksi ve filo arabasi haric ancak bu kadar mantiksiz olur. Adamlarin oturtmus oldugu bir dizayn dili de yok, o siralar kim basariliysa onun kasasi ve olculeri aynen kopyalaniyor, bi alt segmentte daha ucuza satiliyor. Hyundai yerine her zaman kia yi tercih ederim secim yapicak olsam. Rio ve ceed basarili araclar. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Argoel Mesaj tarihi: Ekim 27, 2012 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 27, 2012 Peki yukarıda yazdığım audi a1 i tavsiye eder misiniz ? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
smyrnas Mesaj tarihi: Ekim 27, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 27, 2012 hyundai nin 2.el konusuna katılıyorum ancak aracın kalitesi ortada,sadece alıcı gözü ile bakmak da yetmiyor bir araç ile ilgili yorum yaparken testleri okuyacaksınız.karşılaştırmalar bakıcaksınız,güvenlik araştırması yapmanız lazım özellikle "euro ncap" denen zamazimgodan 5 yıldız almışmı! almış ise yetmiyor yüzde kaç ile beş yıldız almış :) bunlara bakmanız gerekiyor. işte bu koşullarda yeni i30 sınıfının bir çok aracından çok önde. mesela diyorsunuzki "kia" kianın bildiginiz öz kardeşidir hyundai kişisel görüş olarak tercih edersiniz kia yi saygı duymak gerek ancak i30, bir ceed ten bir çok özellik açısından üstün :) bunun la ilgili karşılaştırmalar var okuyabilirsiniz isterseniz link te verebilirim. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
moriarty Mesaj tarihi: Ekim 27, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 27, 2012 hyundai kendini aşmış hakkaten i30 ile. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Namessar Mesaj tarihi: Ekim 27, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 27, 2012 Turkiye de bir araci test icin "kotu bir sey yazmama" sozu vermeden alamazsiniz. mumkun degil. oto basinimiz almanya dan direk ceviri sistemi ile isledigi icin eli kuvvetli degil yerli testlerde. o yuzden yabanci testlere bakmak lazim. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Kharon Mesaj tarihi: Ekim 27, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 27, 2012 Ya zaten yorumumuzu sadece uzakdan yaptigimiz veya tek kritere gore yaptigimiz nereden cikiyor, onu anlamadim. Ayni sekilde hyundai ve kia nin ayni grup sirket bunyesinde uretildigini bilmedigimiz falan. Karsinizdaki insan hakkinda fazlaca varsayim cok iyi degil. Ad hominem hic degil. Sahsen hic bir urun icin tum rakipleri incelemeden, baskalarinin tarafli veya tarafsiz yorumlarindan hakli olabilecegi alanlari irdelemeden saglikli yorum yapilabilecegi hic dusunmem, Oyle yapmak huyum da degildir. Ayni prensibi karsimda gordugumu soyleyemiyorum. Namessar in dedigi gibi okudugunuzu da kutsal bellemek yerine -sadece turkiye icin degil cogu otomotiv basininin- tarafli oldugunu goz onunde bulundurmaniz lazim. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
paramecium Mesaj tarihi: Ekim 27, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 27, 2012 Selam, i30 tartışmasına taraf olmadan şanzıman konusuna değineyim. Eskiden manuel şanzıman döneminde motor büyük önem arz ediyordu. Motor konusunda artık herkesin az-çok ustalaştığı dönemde ise otomatik şanzımanların yapı ve yazılımları önem kazanmaya başladı. Şanzımanın araç ile etkileşimde olması isteniyor. Rampa çıktığımı anlasın, gaz pedalının değişim hızına ve konumuna göre nasıl bir hızlanma karakteri içinde olduğumu okuyup motor devrine göre vites küçültsün ama daha yüksek devirlere izin versin falan filan. RunUo server için script yazmak gibi bir şey; herşeyin bir başka şeyle etkileşimi var. Olay mekanik mühendislik kısmını aştığı için zaten mekatronik olaya el attı ;) Mekanik kısım şanzımanın karakteri ile sınırlı kaldı; ivmelenme mi yoksa tüketim odaklı mı olsun. Ben şanzıman olaylarına pek bakmıyorum; tüketim ve 0-100km/h (eğer varsa ara hızlanma) değerlerine bakıp kafamdaki sınırlara ne derece yakın olduğu konusunda yorumlamalar yapmaya çalışıyorum :P Saygılar. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar