TheRiverBelow Mesaj tarihi: Ekim 1, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 1, 2012 selam insanlar. abi şimdi şöyle bir derdim var. razer lycosa aldım geçen hafta. ama daha 1 haftasını doldurmamış olmasına rağmen 5-6 kere problem çıkardı klavye. şöyle ki; random tuşlar işlevini kaybediyor. ve yine aynı şekilde random tuşlar basılı kalıyor. usb'den çıkarıp takınca veya pc resetleyince düzeliyor. driverlı driversız denedim. aynı. google'da aradım inanılmaz detaylı bi şekilde, sanırsın ki razer lycosa kullanan herkeste var problem. o denli kalabalık bi kitle sorundan şikayetçi. bu problem başına gelip sonradan yüzü gülen kişi sayısı ise: 0. 3 kere değiştirip de hala aynı problem devam diyenler var. aldığım yer ise bana şöyle bi çözüm sundu; klavye'yi yollarım. a) tamiri varsa yapılır, yoksa razer'dan klavyeyi değiştirmesi talep edilir. b) %25 orijinal fiyatından düşülmesi kaydıyla yeni bir klavye alırım. sizce şansımı yeni bir razer lycosa ile denemeli miyim yoksa yol yakınken ver elini logitech mi? yeni bi lycosa alsam bile içimde "acaba ne zaman problem çıkarcak" hissi oluşacak. akıl verin erenler. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Quo-Vadis Mesaj tarihi: Ekim 2, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 2, 2012 Hiç kasma direk logitech g15 akar,lycosa alacaktım şu konuları görünce vazgeçmiştim http://www.overclock.net/t/748092/razer-lycosa-issues http://www.tomshardware.co.uk/forum/312550-10-razer-lycosa-problems-keyboard-cutting Da eğer doğru hatırlıyorsan tüketici kanununa göre, o son aldığın yere 1 hafta içinde hiç bir sebep belirtmeden iade edebilirsin yada para iadesi isteyebilirsin,onlarda onu almak zorunda hiç bir ücret kesmeden etmeden vs. vs. Tabi malın satılabilirlik şekli korunmuş olması gerek. %25 kesinti az değil. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar