Aceace Mesaj tarihi: Eylül 6, 2012 Mesaj tarihi: Eylül 6, 2012 Ya imbalığı düzeltilir. Dmg düşer speed düşer imbalıktan çıkar. Ama bildiğiniz infantry ünitesine cila yapıp Blizzard'ın bize "alın size mech:Warhound" demesi gibi hakaret yok. BHellion-Warhound ordusuyla Marine-Marauder arasında oynanış tarzı açısından hiç fark yok. Dustin Bieber bize kakalıyor resmen!
Sleeep Mesaj tarihi: Eylül 6, 2012 Mesaj tarihi: Eylül 6, 2012 protoss, zerg için ne güzel yeni fikirler üretip bişiler koymuşlar ortaya. terrana gelince ya hellionı kaldır ayağa abi, bi de robot koy insanlara, laaa vultureın mayını vardı bi de onu cilalayak koy gitsin
Pull Mesaj tarihi: Eylül 6, 2012 Mesaj tarihi: Eylül 6, 2012 white ra nın 4 gate i demuslimin warhoundlarıyla tutulur. white ra: crazy unit white ra:gg bu arada battle hellion zaten firebatin factoryden çıkanı
Aceace Mesaj tarihi: Eylül 6, 2012 Mesaj tarihi: Eylül 6, 2012 Vulture bir mech ünitesiydi. Mayınlarla düzenli olarak sağdan soldan sızmaya çalışan üniteler kontrol edilirdi. (Yeni mayının aksine supply yemezdi.) Ayrıca olurda denk gelirse açık yakalarsak Terran olarak sızabilirdik. Hellion hali hazırda bu görevlerin hiç birini yerine getiremediği gibi her hangi bir çeşitlilikte katmıyor. (Evet BHellion direk firebat.) Yok yok. Yeni ünite dizaynları cidden fena. Anlamadığım Reaper çok güzel bir konsepti. Sürekli scout edebilecek, güçsüz noktada ciddi anlamda işe yarayabilecek belli bir amacı olan konsept. Şu anda yerin dibinde. Colossus berbat bir konsept. Çatııır çatır iş yapıyor. Hatırlıyo musunuz? Terrana uzun menzilli bir rocket launcher gelcek demişlerdi. C&C'den V3 transfer ediyoruz diye dalga geçiyoduk. Yeminle Warhound'tan daha mech bi ünite o. V3 gelsin Warhound gitsin:)
PastorOfMuppets Mesaj tarihi: Eylül 6, 2012 Mesaj tarihi: Eylül 6, 2012 Ya HoTs tamam baya degisecek elbette de. Çocuklar bi infestor'ı kaldırska gönlümüz rahatlasa ha? Çok korkunc be olm. Gerçekten, o tech yetiştiği anda sürünüyoruz ladder'da.
Cuce Mesaj tarihi: Eylül 6, 2012 Mesaj tarihi: Eylül 6, 2012 o değilde olabilicek en güzel sey worker build time'ı arttırmak olur su oyun için. bi ayar cekilmeli 8de zerg 10da toss 11 de terran 60 workerı buluyo su anki meta game'de. low econ game diye bişi yok, herkez 60 worker'a gidiyo direk cok mümkün olduğu için:
Akito Mesaj tarihi: Eylül 6, 2012 Mesaj tarihi: Eylül 6, 2012 terranların ağlamaları terranın en op olduğu anda bile devam ediyordu ki. terranların balance üzerine konuşmasının akpnin ülkeye yaptığı katkılardan bahsetmesinden gram farkı yok.
PastorOfMuppets Mesaj tarihi: Eylül 6, 2012 Mesaj tarihi: Eylül 6, 2012 Cuce said: o değilde olabilicek en güzel sey worker build time'ı arttırmak olur su oyun için. bi ayar cekilmeli 8de zerg 10da toss 11 de terran 60 workerı buluyo su anki meta game'de. low econ game diye bişi yok, herkez 60 worker'a gidiyo direk cok mümkün olduğu için: Bu balance'dan ziyade oyunun tümüne çok güzel gidermiş, fırsatçılıktan stratejiye itermiş oyunu. Şu an build order kafası oyunu çok tek düze hale getiriyor, transition denen şey çok riskli mesela, o kadar hızlı bir punish var ki şu an oyunda, açılış yaptıgın build'ı bazen çok agır ödüyorsun, adaptasyon süresi yok zaten.
Cuce Mesaj tarihi: Eylül 7, 2012 Mesaj tarihi: Eylül 7, 2012 min 60 işciye gitmemek için bi sebep yok zaten. o değilde asıl bombayı sölüyorum. pdd tempest'i tutuyo ahaha. ve o kadar yavas ates ediyoki pdd enerjisi bitiremiyo 2 tempest bi pddnin.
PastorOfMuppets Mesaj tarihi: Eylül 7, 2012 Mesaj tarihi: Eylül 7, 2012 "For the Warhound, we wanted to create a really core and solid unit from the factory vs. Protoss and Terran. So while it's a good thing that they are a core option vs. many different strategies, we do feel they may be a bit too all round than we initially expected. This is also another thing we're looking at addressing with the first beta balance patch." - Dev @ battlenet
Memphis Mesaj tarihi: Eylül 7, 2012 Mesaj tarihi: Eylül 7, 2012 bisi dicem, simdi hotsda serverlar globaldimi yani artık flash benden saklanamıcak?
Cuce Mesaj tarihi: Eylül 7, 2012 Mesaj tarihi: Eylül 7, 2012 yok hala barcodlar olucak. saklanabilcek yani, ama kacamıycak.
PastorOfMuppets Mesaj tarihi: Eylül 7, 2012 Mesaj tarihi: Eylül 7, 2012 Yakalarız. Bayadır bi e-celeb'den ayar alasım var.
paladinpala Mesaj tarihi: Eylül 7, 2012 Mesaj tarihi: Eylül 7, 2012 Micton said: Ayrıca Warhound Goliath'tan çok daha güzel görünümlü bi ünite. çoğu kişiye göre tipsizin önde gideni. özellikle goliath ile karşılaştırılamaycak derecede. hatta teamliquidteki warhound un modelleme faciasıyla ilgili anket ve konu başlığını da vereyim tam olsun. [Poll]Design model for Warhound anket sonuçlarını linke tıklayıp bakmaya üşenenler için buraya yazayım. How do you like current model of Warhnoud? I don't like it, it deserves better model. (1396) 82% I like it, Star Wars ftw.. (163) 10% I don't care, hopefully it's useful. (139) 8%
Memphis Mesaj tarihi: Eylül 7, 2012 Mesaj tarihi: Eylül 7, 2012 I don't care, hopefully it's useful. (139) 8% ben bu kitledenim
huun Mesaj tarihi: Eylül 7, 2012 Mesaj tarihi: Eylül 7, 2012 BonePART said: bu aada kim ne derse desin işçi sayısı ve auto dağılma güzel fikirler oyundakli hammallıkları kaldırıp micro ve zeka olayına dönüşmesi güzel bi adım öyle diye diye oyunu zihinsel özürlüler için yapılmış hale getirdiniz zaten.
Memphis Mesaj tarihi: Eylül 7, 2012 Mesaj tarihi: Eylül 7, 2012 gün senin günün huun al su oyunu inat etme bi elinde bira bi diger elinde sigaranla terrör estirme fırsatı
inyourmind Mesaj tarihi: Eylül 7, 2012 Konuyu açan Mesaj tarihi: Eylül 7, 2012 Akito said: terranların ağlamaları terranın en op olduğu anda bile devam ediyordu ki. terranların balance üzerine konuşmasının akpnin ülkeye yaptığı katkılardan bahsetmesinden gram farkı yok. Hahahahaa :D :)-D
BonePART Mesaj tarihi: Eylül 7, 2012 Mesaj tarihi: Eylül 7, 2012 huun said: BonePART said: bu aada kim ne derse desin işçi sayısı ve auto dağılma güzel fikirler oyundakli hammallıkları kaldırıp micro ve zeka olayına dönüşmesi güzel bi adım öyle diye diye oyunu zihinsel özürlüler için yapılmış hale getirdiniz zaten. abi nexus yanındaki probeları kareleyip saymak cok mu zeka gerektiriyo
Memphis Mesaj tarihi: Eylül 7, 2012 Mesaj tarihi: Eylül 7, 2012 ben sırf KT_Flasha bi tur binmek için alacam oyunu Türkiyeden uzatacam kamaçulliyi koreye
Seele Mesaj tarihi: Eylül 7, 2012 Mesaj tarihi: Eylül 7, 2012 flash o aldirdigi kaslari ile döver seni. AKILLI OLL!!1111
Micton Mesaj tarihi: Eylül 7, 2012 Mesaj tarihi: Eylül 7, 2012 http://us.battle.net/sc2/en/forum/topic/6489780852#10 Şimdi Warhoundları görünce Colossus'a karşı oynamanın nasıl bi duygu olduğunu anladım. Gerçi kapladığı supply ve parası yükseltilirse orduya "ilave" olarak güç katabilen bi ünite haline getirilebilir belki.
BonePART Mesaj tarihi: Eylül 7, 2012 Mesaj tarihi: Eylül 7, 2012 Bu arada ben mi yannıs dusunuyporum, artık terrana karsı stalker/colossus spamlamak yerine zealot/immortal/templar daha viable olmucak mı. Marine sayısının orantısıyla. warhoundun en guzel counterı scv den sonra immortal gibi duruypo.
Memphis Mesaj tarihi: Eylül 7, 2012 Mesaj tarihi: Eylül 7, 2012 evet immortal direk counteri ama, yani forcefield+zealotda iş görür mape göre tabi
Öne çıkan mesajlar