Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

HoTS Beta Balance


inyourmind

Öne çıkan mesajlar

Ya imbalığı düzeltilir. Dmg düşer speed düşer imbalıktan çıkar. Ama bildiğiniz infantry ünitesine cila yapıp Blizzard'ın bize "alın size mech:Warhound" demesi gibi hakaret yok.

BHellion-Warhound ordusuyla Marine-Marauder arasında oynanış tarzı açısından hiç fark yok. Dustin Bieber bize kakalıyor resmen!
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Vulture bir mech ünitesiydi. Mayınlarla düzenli olarak sağdan soldan sızmaya çalışan üniteler kontrol edilirdi. (Yeni mayının aksine supply yemezdi.) Ayrıca olurda denk gelirse açık yakalarsak Terran olarak sızabilirdik.

Hellion hali hazırda bu görevlerin hiç birini yerine getiremediği gibi her hangi bir çeşitlilikte katmıyor. (Evet BHellion direk firebat.)

Yok yok. Yeni ünite dizaynları cidden fena.
Anlamadığım Reaper çok güzel bir konsepti. Sürekli scout edebilecek, güçsüz noktada ciddi anlamda işe yarayabilecek belli bir amacı olan konsept. Şu anda yerin dibinde.
Colossus berbat bir konsept. Çatııır çatır iş yapıyor.

Hatırlıyo musunuz? Terrana uzun menzilli bir rocket launcher gelcek demişlerdi. C&C'den V3 transfer ediyoruz diye dalga geçiyoduk. Yeminle Warhound'tan daha mech bi ünite o. V3 gelsin Warhound gitsin:)
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

o değilde olabilicek en güzel sey worker build time'ı arttırmak olur su oyun için.

bi ayar cekilmeli 8de zerg 10da toss 11 de terran 60 workerı buluyo su anki meta game'de.

low econ game diye bişi yok, herkez 60 worker'a gidiyo direk cok mümkün olduğu için:
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Cuce said:

o değilde olabilicek en güzel sey worker build time'ı arttırmak olur su oyun için.

bi ayar cekilmeli 8de zerg 10da toss 11 de terran 60 workerı buluyo su anki meta game'de.

low econ game diye bişi yok, herkez 60 worker'a gidiyo direk cok mümkün olduğu için:


Bu balance'dan ziyade oyunun tümüne çok güzel gidermiş, fırsatçılıktan stratejiye itermiş oyunu.

Şu an build order kafası oyunu çok tek düze hale getiriyor, transition denen şey çok riskli mesela, o kadar hızlı bir punish var ki şu an oyunda, açılış yaptıgın build'ı bazen çok agır ödüyorsun, adaptasyon süresi yok zaten.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

"For the Warhound, we wanted to create a really core and solid unit from the factory vs. Protoss and Terran. So while it's a good thing that they are a core option vs. many different strategies, we do feel they may be a bit too all round than we initially expected. This is also another thing we're looking at addressing with the first beta balance patch." - Dev @ battlenet
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Micton said:


Ayrıca Warhound Goliath'tan çok daha güzel görünümlü bi ünite.


çoğu kişiye göre tipsizin önde gideni. özellikle goliath ile karşılaştırılamaycak derecede. hatta teamliquidteki warhound un modelleme faciasıyla ilgili anket ve konu başlığını da vereyim tam olsun.

[Poll]Design model for Warhound

anket sonuçlarını linke tıklayıp bakmaya üşenenler için buraya yazayım.

How do you like current model of Warhnoud?

I don't like it, it deserves better model. (1396) 82%
I like it, Star Wars ftw.. (163) 10%
I don't care, hopefully it's useful. (139) 8%
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

huun said:

BonePART said:

bu aada kim ne derse desin
işçi sayısı ve auto dağılma güzel fikirler
oyundakli hammallıkları kaldırıp micro ve zeka olayına dönüşmesi güzel bi adım


öyle diye diye oyunu zihinsel özürlüler için yapılmış hale getirdiniz zaten.


abi nexus yanındaki probeları kareleyip saymak cok mu zeka gerektiriyo
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

http://us.battle.net/sc2/en/forum/topic/6489780852#10

Şimdi Warhoundları görünce Colossus'a karşı oynamanın nasıl bi duygu olduğunu anladım. Gerçi kapladığı supply ve parası yükseltilirse orduya "ilave" olarak güç katabilen bi ünite haline getirilebilir belki.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...