Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

HoTS Beta Balance


Öne çıkan mesajlar

Mesaj tarihi:
tempest cok yalan ya.

o kadar az vuruyoki. 22 range'den viking'i patlatsalar nolcak ikinci atıs'a kadar zaten geliyo o vikingler dibine giriyo tempestin.

300 300 olması lazım costunun ama 6 pop direk. 6 pop ama combat basladığında 1 stalker kadar dmg yapmıyo. 4 hadi bilemedin 6 dan fazla tempest basıcağına yat adam sana bassın.
Mesaj tarihi:
forumları ancak karıştırma fırsatı buldum da, betanın sonuna kadar üsper fikirlerle gelmezse browder denen kabiliyetsiz, sanırım önce kendini kovduracak sonra da blizzi batıracak.

yazık lan! allahın c&c cisini sc2 gibi oyunun başına getir, herif yıllardır yapılan her eleştiriye ukala ukala cevaplar versin, sonra da olmadı deyip çekip gitsin.

şu şekliyle hots'a para vermeyi düşünmüyorum açıkçası.
Mesaj tarihi:
Mahalle Starcraftçısıydım. Öyle çok aman aman bir pro değildim ama en azından kafedeki herkesi sc1de yenerdim.
SC2'de bunun sıkıntısını çok çektim. Diamond görünümlü master terran takıldım. (Kaybetmeye gelemiyorum monitor falan sağlam kalmayacaktı.) Ve tüm kalbimle söylüyorum ki Warhound'ın tipsizliği yüzünden Swarm Host arkada kaldı.

Whitera az önce 2.5 base swarm host kullanan bir zergi yenmek icin 6 base minerali tamamen tüketti.

Swarm host gerçekten şu haliyle saçmalık. O çıkarttıkları zımbırtılar haritanın bi ucundan oteki ucuna kadar ilerliyor. Bu sayede hem rakibin ordusunu düzenli olarak kontrol etmiş oluyosunuz hemde 46819489 range'ten 0 tehlike altında saldırı yapıyorsunuz. Ha tabii ki kendi baseinizden oyunu kazanmaktan bahsetmiyorum ama 1 marine 1marine'dir.

Sc2'de de sc1'de de Tanklarla leapfrog yapmak daima riskli ve beceri isteyen bir şeydi. Sadece 4 tane tankınız olduğunu düşünün. 2si kurulu 2si ilerler vaziyette ilerliyorsunuz. İlerleyen 2 tank daima tehlike altındadır çünkü karanlığın ardında ne var bilmek için ya scan harcarsınız ya da başka bir ünite ile gözlersiniz.(Genelde o zavallı marine ölür.) Eğer 2 tank yanlış zamanda ilerlerse saldırı anında hiç bir işe yaramazlar ve muhtemelen kaybedersiniz.

Gelelim şimdiki duruma.

SH'ler sürekli olarak ünite spawnladığından karanlığa karşı adım atma sorunu çözülüyor.
SH'ler pratikte çok fazla göze batan Tempest'in aksine çook daha uzun range'e kadar saldırı yapabiliyor.
SH'ler tıpkı Broodlord ve Infestorlar gibi beleşe ünite çıkartabiliyor.
SH'ler olası basetrade durumunda (ki sc2nin sc1in aksine base trade'e ne kadar imkan sağladığını biliyorsunuzdur.) gömülerek invis olduklarından defansta ve ofansta son derece etkili olabilecekler gibi duruyor.
SH'ler invis oluyor.
SH'ler tankların aksine yüksek pozisyon alma yeteneği istemiyor. Tanklar ile savunma ya da kuşatma pozisyonu alacağınız zaman tankları dağıtmanız, mümkünse yüksek bir yerde ya da savunması kolay bir yerde olmanız gerekli. SH bizzat ateş etmediğinden gömmeniz yeterli.
SH'ler havaya ateş edebiliyor (Sadece bu bile çüş denilesi.)

Biri Dustin Bieber'e akıl fikir versin.
Mesaj tarihi:
Ya 2 marine 20 scv değil sıkıntı. Konsept yanlış. Onu demek istiyorum. Ne biliyim. Çıkarttığı elemanların dmg'ini azaltarak ya da SH'nin maliyetini artırarak düzeltilebilecek bir şey değil ki.

Şey gibi düşün. Büyük çoğunluk şu anda "Terran Late game güçsüz" diyo ya. SC2 ilk çıktığında kimse böyle bişe demiyordu. Çünkü haritalar küçüktü. 2-3 Colossus çıktığında, 3. base alındığında oyun late game sayılıyordu.(Steppes of War falan:) Haritalar büyüdü, SC2nin konsepti değişti. E doğal olarak battı.

Warhound tip olarakta oynanış şekli olarakta çirkin (Mech görünümlü bio) ama oyunu bozmayan bir konsept. SH bozuyor.

Edit: Day9 an itibariyle SH'ye küfrediyor:D
Mesaj tarihi:
Oyun şu an dengeli değil elbette. O yüzden "beta" zaten. Feedback bekliyor adamlar. Hatta eğer doğru gelmezse üniteleri oyundan çıkarabiliriz denmişti.

Ayrıca Warhound Goliath'tan çok daha güzel görünümlü bi ünite.
Mesaj tarihi:
Bir de farkeden oldu mu bilmiyorum ama oracle'ın ilk 2 özelliği çok ciddi scout kolaylığı sağlıyor. Özellikle şu binaya attığı scan tarzında olan özellik.
Mesaj tarihi:
İzlediğim streamlerden edindiğim izlenimlerime göre:

- Oracle'ın tüm mineral hattına yaptığı bloklama kısıtlanabilir (%50 gibi) yalnız ünite çok çabuk öldüğü için bununla birlikte life'ı fazlalaşabilir.

- Swarm Host daha Battle Report'lardan izlediğim kadarıyla saçma bir üniteydi. Zaten alternatifi zergling varken, böyle bir üniteye ne gerek var multi'de anlamak güç. Üstelik havaya da saldırı yapıyor.

- Viper'ın bio ünitelere yaptığı toz bulutu TvZ'lerde fazla op olacak gibi. Özellikle MMM gidenler için.

- Tempest range'siz splash damage koymalı diye düşünüyorum. Range upgrade'inden sonra splash dmg yerine normal şu anki gibi damage verebilir. Şu anki hali biraz kullanışsız gibi gözükse de, arkadan support etme konusunda başarılı diyebiliriz. Yine de 22 range epey fazla. Daha düşük tutabilirler.

B)-
Mesaj tarihi:
2 warhound drop ne sacma bisi lan
1 shot tak tuk probe kesiyolar
ahaha en komik sey ama su anda warhound un en guzel counterinin scvler olması


bide ben seye emişn olamadım abi
bu spider minelar drop olmuyo mu sphashi varsa
yane 4 tane ile butun mineral line havaya ucmasın
Mesaj tarihi:
aoe idiler eskiden artık splashlar (baneling aoe mesela tank splash ortadan uzaklastırca dmgı azalıyo) o yüzden cok dipdibe değilse işciler 2 tane falan anca patlatıyomus.

mine droplıycağına helion droplarsın abi zaten madem bişi droplıycan.

swarm hostun locustları havaya vurmuyo sadece yere, bide zerglingler pek ilgisi yok ünitenin baya fantastik bişi olmus. biraz cok ökzü vuruyo ama biraz oynadıkca oyuncular az cok kestirebilmeye basladı cooldown aralıklarını. dün white-ra baya cekilip ilerleyip locustların üsytünden blinkleyip cddeki swarmhostları avlıyodu falan.

o acıdan ilgicnler baya ama upgradelrei var locust ömrünü cd ile aynı yapan nerdeyse hiç acık pencere kalmıyo iki cd arasında. ona bi ayar yapılmalı bence. cünkü broodling gibi bişi değil zergling gibi bişi değil bildiğin herseyi dövüyo locustlar. 2-3 collosus bol stalker ordusuna giriyo 6-7 swarmhosttan cıkan locustlar tıkır tıkır alıyolar stalkerları.
Mesaj tarihi:
bu aada kim ne derse desin
işçi sayısı ve auto dağılma güzel fikirler
oyundakli hammallıkları kaldırıp micro ve zeka olayına dönüşmesi güzel bi adım
bu arada mothership core ne sacma bisi olmus ya
protoss queeni gibi bişi olmus
×
×
  • Yeni Oluştur...