paramecium Mesaj tarihi: Ağustos 30, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 30, 2012 Selam, ADAC said: Three "very good", three "good", three "satisfactory" and even "adequate", experts have awarded. Winner is the emergency brake in the new BMW 7 Series, which engages in case of imminent collision particularly efficient. Was not satisfactory, the brake support the Ford Focus, the lands, therefore, only in the last place. For the first time the revised emergency braking system BMW ADAC test is in front: rear-end collisions in urban areas and at high speeds could be avoided so reliable, the collision warning and convinced the brake assist drivers. With "very good", the new Volvo V40 and the Mercedes C-Class have performed. The Swedes score with the most effective optical collision warning, the Swabians with efficient braking strategy. The test result "good" reach VW Touareg, Audi A6 and Lexus GS. The largely identical systems in VW and Audi warn the driver very effectively, but weaken somewhat in the automatic braking in city traffic. The Lexus does sound - but without particular strengths. Opel Insignia, Honda and Mercedes B-Class will be rated as "satisfactory". The Opel and Honda, among other things build enough speed from reduce, but the risk of rear-end collisions. With the B-Class, the testers praise the adaptive Brake Assist, which is missing the introduction of an independent braking. Emergency Brake Assist are important because about 50 percent of drivers according to the ADAC accident research before a heavy collision or not too weak brakes. The warning function without error messages and speed reduction are crucial - any reduced speed kilometers can be a lifesaver in an emergency. ADAC calls for emergency braking are standard in every car. Significantly but remains an attentive driver: Who maintains the right distance from the vehicle ahead and defensive driving is the safest way .. Sonuç tablosu Ford yalan olmuş :P Saygılar. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
dasaaa Mesaj tarihi: Ağustos 30, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 30, 2012 gerizekalılar şu tablonun dikey kısmını image yapmasaymış iyi olurmuş. bu ne demek #@€£#$£#$£#>£#kodm!! google translate yapıp daha iyi anlarız tabloyu diyordum. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
patatespresi Mesaj tarihi: Ağustos 30, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 30, 2012 en kötüsü mitsubişidir heralde. ani fren yapmam gerekince basmıyorum artık nasılsa durmuyor diye çarpıyorum direkt. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
paramecium Mesaj tarihi: Ağustos 30, 2012 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 30, 2012 Selam, Adamlar herkesi Almanca biliyor sanıyor :P Saygılar. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
dasaaa Mesaj tarihi: Ağustos 30, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 30, 2012 tam aynı rapor değil sanıyorum. http://www.activetest.eu/pdf/adac_aebs_report_en.pdf site berbat bu arada. şuradan bakabilirsiniz. http://www.activetest.eu/ Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
aktiftablet Mesaj tarihi: Ağustos 31, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 31, 2012 Sitede video da var. Focus baya çarptıktan 5, 6sn sonra fren yapmaya başlıyor. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Feuer Mesaj tarihi: Ağustos 31, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 31, 2012 özet ne özet Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Kharon Mesaj tarihi: Ağustos 31, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 31, 2012 bu city safety gibi otomatik fren yapma hedesi testi mi? yoksa EBA testi gibi bisey mi? durum ikinci gibiyse focus testinde bi sikinti var. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
patatespresi Mesaj tarihi: Ağustos 31, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 31, 2012 city safety değil, çünkü o sistem zaten 30-40km ye kadar çalışıyor max. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Kharon Mesaj tarihi: Ağustos 31, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 31, 2012 testi okursak goruyormusuz, city safety benzeri feature larda test kapsami icinde. enterasan dedigim sey suydu; oradaki top performer volvo v40 ile focus ayni platform ve layout u paylasiyor. fren sistemleri ayni, brake bias lar ayni, city safety volvo argesini ford bunyesindeyken yapti , yani fordun active city stop dedigi teknoloji volvo nun city safety si aslinda. testin nirengi aldigi araclar hayli ust derecede performer lar oldugu icin ford zavalli kalmis gorunuyor da, sokakdaki araclarin hepsinden daha basarilidir muhtemelen. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Namessar Mesaj tarihi: Eylül 1, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 1, 2012 bu arada metin google translater ciktisi falan mi? yoda dilinde yazilmis gibi duruyor. not: evet oylemis, tiklamamistim da linke Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
moriQ Mesaj tarihi: Eylül 1, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 1, 2012 renodan kötü olamaz Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Namessar Mesaj tarihi: Eylül 1, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 1, 2012 yahu benim arabada ADAC hic yok sonucta. sonucta bu konuda en kotusu bile benimkinden iyidir. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar