Namessar Mesaj tarihi: Ağustos 19, 2012 Mesaj tarihi: Ağustos 19, 2012 hakliyim said: iser caddede gezmek ister araziye geçmek için amorok alırım , dizel istanbul da 2. kopru disinda bir kopru kullanamamak ve farkli hiz sinirina tabi olmak eziyet. ben almam acikcasi.
Mathias Mesaj tarihi: Ağustos 20, 2012 Mesaj tarihi: Ağustos 20, 2012 Amcam G 350 Bluetec almış geçen ay, ne değişik bir alet o. Binerken bile kapının açılmasıdan, oturuş pozisyonuna kadar adamı bir başka dünyaya sokuyor. Sanki askeri göreve gider gibi hissediyorsun :). Ayrıca kasasına göre dar bir araç, ML serisinden de kısaymış :). Ama o nedir abi öyle. Ayrıca baktım 63 AMG motorun CO2 salınımı 230 gr bunun ki 290 gram o bluetec motorla bile, tam dünya katili :). X5 ile RR sport arasına değil de bambaşka bir kategoriye düşüyor sanırım
420 Mesaj tarihi: Ağustos 25, 2012 Mesaj tarihi: Ağustos 25, 2012 4.2 supercharged RRS kullandim satiyorum, annemde 4.4 RR Hse var ve arkadas 4.4 X5 kullaniyor. RRSte cok fazla sorun yasadim. Sport mode a gecip biraz zorladiktan sonra arabanin verdigi hatalarin arkasi kesilmedi. Defalarca motor isigi yandi, suspansiyon hatalari verdi. Zorlamaktan kasitta saat 4-5am civarlarinda isten donerken bos yolda dumduz 150-160 yapmaktan bahsediyorum. Tabi bu soylediklerim RRS supercharged modelindeki basarisizliklari RR supercharged ise o yukseklikte o motorla korkutucu olur heralde, dizel olanlari icin pek bi fikrim yok. RR cok daha rahat ve luks RRS ye gore. X5 jip degil.RRS de degil. X5i severim ama almam. RRSi sevmiyorum ve satiyorum. Her turlu RR. Infiniti de olur sanirim o guzel sesiyle.
Ninlempis Mesaj tarihi: Ağustos 26, 2012 Mesaj tarihi: Ağustos 26, 2012 lan nası adamlarsınız ailede 2-3 jipler yok savaş jetleri.. bi lada samaranız yok mu lan insan gibi.
Namessar Mesaj tarihi: Ağustos 27, 2012 Mesaj tarihi: Ağustos 27, 2012 servet dusmanligina gerek yok. konu basligi rrs vs x5. dogal olarak kullanan paylasiyor deneyimini. lada samara deneyimlerini mi paylassaydi adam?
paramecium Mesaj tarihi: Ağustos 27, 2012 Mesaj tarihi: Ağustos 27, 2012 Selam, Sanki herşey X5 ve X6'dan daha güzel gibime geliyor :P Saygılar.
Kithnos Mesaj tarihi: Temmuz 28, 2016 Mesaj tarihi: Temmuz 28, 2016 Selamlar, Konuyu çok eskilerden up'lamış olacağım ama, yeni konu açmayayım burdan sorayım dedim. 2012 model ( 2013'te kasa değişmiş, eskisi hem daha uygun hem de daha hoş duruyor bence ) Range Rover veya Range Rover Sport düşünüyorum. Benzer fiyat/kalitede Range'i geçer diyebileceğiniz araçlar varsa araştırmak isterim. ( Not : Tahmini fiyat 30-35 K USD )
Esh Mesaj tarihi: Temmuz 28, 2016 Mesaj tarihi: Temmuz 28, 2016 Rr ler sorunlu olm. Git q7 touareg falan al
Pasha Mesaj tarihi: Temmuz 28, 2016 Mesaj tarihi: Temmuz 28, 2016 Esh doğru söylüyo yalnız, kronik turbo problemi var RRların. Gelirin gerçekten iyi değilse hiç bulaşma.
Esh Mesaj tarihi: Temmuz 28, 2016 Mesaj tarihi: Temmuz 28, 2016 Kronik sanziman hatalari da var. airride hatalari da var. Alirsin tabi almaya da sonra borusan uzer
Esh Mesaj tarihi: Temmuz 28, 2016 Mesaj tarihi: Temmuz 28, 2016 Bi de almanyada 10k euro olan araba birada 30k Orada at aokaga 10k kimin umrunda da burasi turkiye gardas
Pasha Mesaj tarihi: Temmuz 28, 2016 Mesaj tarihi: Temmuz 28, 2016 Ayrıca 30-35k usdye 2012 bulmana imkan yok zaten. Arkadaş daha yeni 2012 140.000de rrs hse sattı 238'e, tavan ve kaput hariç komple boyalı :)
Kithnos Mesaj tarihi: Temmuz 29, 2016 Mesaj tarihi: Temmuz 29, 2016 TR'de almıyorum zaten, tabi ki imkanı yok TR'de :) Kronik turbo meselesini bir araştırayım. Şu seri veya motor tipi sıkıntısızdır diye bilinen bir modeli var mı ? 2.el ilanlardan gördüğüm kadarıyla burada daha çok 5000 motor benzinli ve 4300 cc dizeller satılıyor.
Esh Mesaj tarihi: Temmuz 29, 2016 Mesaj tarihi: Temmuz 29, 2016 O zaman al tabi lan deli misin. Cayenne al , daha ucuz onlar
senko Mesaj tarihi: Temmuz 29, 2016 Mesaj tarihi: Temmuz 29, 2016 cayenne ile ne hatun kaldirilir ya...
Kithnos Mesaj tarihi: Temmuz 29, 2016 Mesaj tarihi: Temmuz 29, 2016 Cayenne düşündüm de, zayıf kalıyor buna göre görünüş olarak. G63 bir tek bunun ayarında gibi, o da biraz daha pahalı sanırım. G63 ya da RR arasındayım şu an.
Esh Mesaj tarihi: Temmuz 29, 2016 Mesaj tarihi: Temmuz 29, 2016 Ben turbodan ziyade sanzimani duydum 2 kisiden. Rr sporttu ikisi de. Sonra q7 alip rahat ettiler sdfg
Pasha Mesaj tarihi: Temmuz 29, 2016 Mesaj tarihi: Temmuz 29, 2016 3.0 tdv6 turboları sorunlu. Madem dışardasın yapıştır bi benzinli vogue, rrs neymiş :)
Archangel_ Mesaj tarihi: Temmuz 29, 2016 Mesaj tarihi: Temmuz 29, 2016 g63 imkanı varsa direk gogo bence. bilgim yok, çok güzel gözüküyor :D
Cairne Mesaj tarihi: Ağustos 5, 2016 Mesaj tarihi: Ağustos 5, 2016 G ile RR arasinda isen G konfor acisindan beklentini bilemem fakat benim beklentilerimi karsilamadi o sebeple RR daha bi tercih edilebilir o acidan dusunursen fakat G nin cekecegi ilgiyi ve keyfi sana hic bir RR veremez. Her sey konfor degil sonucta :)
Loex Mesaj tarihi: Ağustos 5, 2016 Mesaj tarihi: Ağustos 5, 2016 land rover o hintli tata aldıktan sonra bi uyuz olmuştum zaten 2013 yeni vogue un 2. senesinde ön amartisörler gitti tak tuk ses çıkarıyo her tümsekde tamamen fabrika hatası ve araba daha 18bin km de olmasına rağmen land rover garantiden karşılamıyor 4400 euro falan tutuyo işçilik hariç borusanlarda... bu yaşadığımızın üstüne iyice uyuz oldum
Feamer Mesaj tarihi: Ağustos 5, 2016 Mesaj tarihi: Ağustos 5, 2016 almanlar dururken şekil olsun diye, hint-ingiliz kırmasına paraları basarsanız öyle olur
Öne çıkan mesajlar