Yenerk85 Mesaj tarihi: Haziran 13, 2012 Mesaj tarihi: Haziran 13, 2012 Ya doğuş hala abt remap yapıyor mu? bir de 1.4 160hpyi 210 yapmak ne kadar akıl karıdır? kararsızım
Kharon Mesaj tarihi: Haziran 13, 2012 Mesaj tarihi: Haziran 13, 2012 abt ye gerek yok, superchips ve ekurisi is gorur.
Yenerk85 Mesaj tarihi: Haziran 13, 2012 Konuyu açan Mesaj tarihi: Haziran 13, 2012 garanti bozmak istemiyorum parası neyse veririm diye düşünüyorum.
Baggio Mesaj tarihi: Haziran 14, 2012 Mesaj tarihi: Haziran 14, 2012 Ben bir ay önce 122'yi 160 yaptırdım, ötesini de yapıyorlardır heralde.
Esh Mesaj tarihi: Haziran 14, 2012 Mesaj tarihi: Haziran 14, 2012 vw içi revo plz. farklı bişeye gerek yok. garantiyi de bozamazsın, map değiştirici de alabiliyosun makul bi fiyata.
Pasha Mesaj tarihi: Haziran 14, 2012 Mesaj tarihi: Haziran 14, 2012 revo veya dr.ecu tavsiye ederim 160 hp icin. bi sorun cikarsa aku kutup baslarini sokunce arac stock'a donuyo zaten :) edit: abt malesef revo kadar yurumuyo. parana yazik.
Chaotic Mesaj tarihi: Haziran 16, 2012 Mesaj tarihi: Haziran 16, 2012 çok yakar hiç gerek yok. istanbuldaysan zaten trafik var. hiç hiç gerek yok.
Yenerk85 Mesaj tarihi: Haziran 18, 2012 Konuyu açan Mesaj tarihi: Haziran 18, 2012 şimdi şöyle bi sorum daha var, benim arba 7 ileri dsg, stock 211hp olanlar 6 ileri dsg. 211 yapsam şanzıman elimde kalır mı?
Esh Mesaj tarihi: Haziran 18, 2012 Mesaj tarihi: Haziran 18, 2012 6 lieri dsg ler R larda var. sportronic mi ne zaten ismi.
Pasha Mesaj tarihi: Haziran 18, 2012 Mesaj tarihi: Haziran 18, 2012 revo için örnek veriyim. 1.4 tsi 160 hp olan motor stage 1le 210 hp civarına çıkıyo. araç düz vitesse torku (yalan olmasın emin değilim rakamdan) 320nm ye kadar çıkarıyolar. araç dsg ise torku 290da sabitliyolar ki dsgyi kucaklama. 7 gang-dsg nin max kaldırabileceği güç 250 nm tork olarak geçiyo ama stock 240 nm tork olan araçlarda bile şanzımanı kucaklayan çok oldu :) biraz şans işi diyelim...
Yenerk85 Mesaj tarihi: Haziran 18, 2012 Konuyu açan Mesaj tarihi: Haziran 18, 2012 o zaman anladığım kadarıyla 7 ileri dsgyi 210hp 290nm torka çıkarmak baya bi allaha emanet etmek oluyor.
Yenerk85 Mesaj tarihi: Haziran 18, 2012 Konuyu açan Mesaj tarihi: Haziran 18, 2012 Max Torque 6 Speed Wet DSG 350 Nm Transverse Engines 7 Speed Dry DSG 250 Nm Transverse Engines 'New' 7 Speed DSG 550 Nm Longitudinal Engines & Quattro Compatible şöyle bişey buldum, acaba benim şanzıman new 7 midir? 2012 vw cc'den bahsediyorum.
Kharon Mesaj tarihi: Haziran 18, 2012 Mesaj tarihi: Haziran 18, 2012 Sanziman kodunu ogren, gerisi kolay.
paramecium Mesaj tarihi: Haziran 18, 2012 Mesaj tarihi: Haziran 18, 2012 Selam, Pek sanmıyorum yeni modelinden olsun : Saygılar.
Esh Mesaj tarihi: Haziran 18, 2012 Mesaj tarihi: Haziran 18, 2012 revoda varsa, yaptırılır yani, ele lma konusu şans ve abanmayla ilgili diye düşünüyorum. 6 ileri olanı zaten çoşturuyolar. golf R 2.0tsi motorları 350-400hp yapıyolar.
Yenerk85 Mesaj tarihi: Haziran 19, 2012 Konuyu açan Mesaj tarihi: Haziran 19, 2012 paramecium said: Selam, Pek sanmıyorum yeni modelinden olsun : Saygılar. ben de hiç sanmıyorum, stronic ve pdk da kullanılmaya başlanmış diyolar. Longitutional engine nedir?
Pasha Mesaj tarihi: Haziran 19, 2012 Mesaj tarihi: Haziran 19, 2012 eski tip 250 nm torkluk şanzımandır çok çok büyük ihtimalle. doğuşu arayıp şase numarasından öğrenebilirsin. aynı şekilde evotech de chip tuning yapıyo vw araçlara ve özel dsg yazılımları var ama ne işe yarıyo hiç merak edip araştırmadım. dsgden yana sıkıntıyı önlemek için mi değil mi arayıp bilgi alabilirsin. ayrica dsgyi kucaklasan bile akü kutup başlarını sökünce araç stock haline geri dönüyo. servise çekmeden bi el atarsın hiç bişey anlamazlar :)
paramecium Mesaj tarihi: Haziran 19, 2012 Mesaj tarihi: Haziran 19, 2012 Selam, Longitutional veya bazen L4 şeklinde belirtilen motor uzunlamasına demek. Audi için quattro seçeneğinde motorlar uzunlamasınadır. BMW için de L6 diye biliyorum bu yerleşimi. Saygılar.
Öne çıkan mesajlar