paramecium Mesaj tarihi: Mayıs 25, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 25, 2012 Selam, Turkcell'den Vodafone'a aktarılmış olan 533 numaram -ki yurt dışındaki kardeşim tarafından kullanılıyordu- kontör yüklenmediği için iptal olmuş. Vodafone ile konuştum numara 533'lü olduğu için Turkcell bayisinin işi çözeceğini söyledi. Bulduğum bayiden aldığım cevap: Turkcell bize 3-5 tane geri alım kotası veriyor. Onu da her ayın 1-5'i arasında kullanabiliyoruz. İlk gelen alır şeklinde oluyor bu işlem. Ya denk gelmezsem diye sorduğumda da 'bir sonraki aya artık' dediler. Kardeşim de hattın Turkcell olmasını istiyor. Bir Turkcell bayisine tekme tokat dalmadan bu işin nasıl çözülebileceğini bilen var mı? Saygılar. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
DareJedi Mesaj tarihi: Mayıs 25, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 25, 2012 Öyle prosedür olamaz kanımca yani saçma bir uygulama. Tanıdık fln arama müşteri hizmetlerini aramalarını iste bayiden şikayetçi ol. Onlar aylık PRIM kotasını doldurmuştur o yüzden satacağı hattın getirisi olmayacak seni sonraki aya sallamış bence... Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Fistan Mesaj tarihi: Mayıs 25, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 25, 2012 niye yeni hat almıyor ? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
CrAyZz Mesaj tarihi: Mayıs 25, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 25, 2012 Müşteri hizmetleriyle görüş yada bayiyle sert konuş (ki aralarında bu TIM olayını en ciddiye alan turkcell'dir) üstele şikayet ederim vs. gibi çözülür dizlerinin bağı. Türküz işte napcan.. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
paramecium Mesaj tarihi: Mayıs 26, 2012 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 26, 2012 Selam, Numarası liseden beri aynı. Birçok arkadaşında olduğu için numaradan ayrılamıyoruz. Turkcell müşteri hizmetlerine sert bir dille yazdım ve mantıklı açıklamalarını merakla beklediğimi belirttim. Dün mail gelmiş; bayi ile ilgili sorunu araştırıp döneceğiz demişler. Şu an o işlemi yapamıyorum dese anlarım da 'kota bitti' nasıl bir mantıktır! Turkcell çözemezse tüm gıcıklıkla tüketici mahkemesi beni bekler. Saygılar. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
fixmen Mesaj tarihi: Mayıs 26, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 26, 2012 Bir işi de üstelemeden, sinirlendirmeden doğru düzgün yapsalar. Hepsi aynı. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
paramecium Mesaj tarihi: Mayıs 28, 2012 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 28, 2012 Selam, Turkcell mesaj ve mail atıp olayla ilgilendiklerini; en kısa sürede çözüleceğini belirtti. En azından biri dinlemiş olabilir diye kendimi avutuyorum :P Zaman gösterecek durumu. Saygılar. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
CrAyZz Mesaj tarihi: Mayıs 29, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 29, 2012 Selam. Turkcell müşteri memnunuiyetinde en iyisi (CEO'su çok şeker samimi bi adam zaten) demiştim. Saygılar. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
paramecium Mesaj tarihi: Mayıs 30, 2012 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 30, 2012 Selam, Kota olayı firma içi bir detay diyebildi telefondaki kız. Bunun size söylenmemesi gerekirdi diye ayrıca belirtti. Bana yakın bir AVM içerisindeki bir bayiye yönlendirildim. İlgili kişi bilgisi falan verildi. Perşembe günü görüşeceğim. Saygılar. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar