Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Sizce???


LeBaaL

Öne çıkan mesajlar

BU madenler bişi yapmana gerek yok ki oyle sizin orjinal haritada gorduğunuz bu maden dungeon vs girişleri telepad le falan değildir direk o karanlık goruntunun arkasında static zemin bulunmaktadır ...
Şuanda sana direk renk kodunu soyleyemem ama hatırladığım kadarıyla krem renginin biraz koyusunu girişin olduğu yer olarak gosterirsen mesela paintte otomaikt olarak arkaya geçişi hesaplıcaktır ....[signature][hline]Dut ağacında üzüm YETİŞMEZ !!
[ hline ]
Evrende bir toz bile sayılamayacak ufakıkta bir yer kürenin üstünde küçüklüğü belki hesaba bile katılamayacak bir varlığımız var;ne var ki aklımızla büyüğüz. Aklımıza güvenelim
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Bizim suanda bitirmek üzere olduğumuz üzerinde Dokuz ay çalıştığımız haritada liman ve şehir dağın içinde :D

Gördüğüm kadarıyla bu işe gerçekten gönül vermişsin .

Eğer adam gibi bi projede çalışmak istersen bi pm den gel konuşalım bakalım bu static işini senle nerelere kadar goturebiliriz ![signature][hline]Dut ağacında üzüm YETİŞMEZ !!

Evrende bir toz bile sayılamayacak ufakıkta bir yer kürenin üstünde küçüklüğü belki hesaba bile katılamayacak bir varlığımız var;ne var ki aklımızla büyüğüz. Aklımıza güvenelim


[Bu mesaj Black_Lupin tarafından 22 Ekim 2004 21:20 tarihinde değiştirilmiştir]
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

said:
Black_Lupin, 22 Ekim 2004 21:12 tarihinde demiş ki:
BU madenler bişi yapmana gerek yok ki oyle sizin orjinal haritada gorduğunuz bu maden dungeon vs girişleri telepad le falan değildir direk o karanlık goruntunun arkasında static zemin bulunmaktadır ...
Şuanda sana direk renk kodunu soyleyemem ama hatırladığım kadarıyla krem renginin biraz koyusunu girişin olduğu yer olarak gosterirsen mesela paintte otomaikt olarak arkaya geçişi hesaplıcaktır ....

orjinal haritada (osi's sosaria) dungeon girişlerinin bir çoğu teleporter iledir.
ama benim teleporter kullan dememin sebebi; oyun içinde dağın yamacına static item ile karanlık giriş yaptığını sanmamdı.
cave için ise tabii ki teleporter saçmadır.
;)[signature][hline]is all that we see or seem
but a dream within a dream?

Edgar Allan Poe
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

said:
Ractamainus, 22 Ekim 2004 21:54 tarihinde demiş ki:
said:
Black_Lupin, 22 Ekim 2004 21:12 tarihinde demiş ki:
BU madenler bişi yapmana gerek yok ki oyle sizin orjinal haritada gorduğunuz bu maden dungeon vs girişleri telepad le falan değildir direk o karanlık goruntunun arkasında static zemin bulunmaktadır ...
Şuanda sana direk renk kodunu soyleyemem ama hatırladığım kadarıyla krem renginin biraz koyusunu girişin olduğu yer olarak gosterirsen mesela paintte otomaikt olarak arkaya geçişi hesaplıcaktır ....

orjinal haritada (osi's sosaria) dungeon girişlerinin bir çoğu teleporter iledir.
ama benim teleporter kullan dememin sebebi; oyun içinde dağın yamacına static item ile karanlık giriş yaptığını sanmamdı.
cave için ise tabii ki teleporter saçmadır.
;)





Şimdi soyle Sosaria haritasıda dahil butun haritalarda eğer bir kişiyi bir yere ( Smoke efekti ) olmadan yollamak istiyorsan bunun en basit yolu Move u kullanmaktır ... telepad sistemi staticlense dahi smoke efekti yok olmaz ...[signature][hline]Dut ağacında üzüm YETİŞMEZ !!

Evrende bir toz bile sayılamayacak ufakıkta bir yer kürenin üstünde küçüklüğü belki hesaba bile katılamayacak bir varlığımız var;ne var ki aklımızla büyüğüz. Aklımıza güvenelim
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...