Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

A3 1.6 tdi s tronic 68000


fms61

Öne çıkan mesajlar

Selam,

Sunroof bence de kritik bir opsiyon. baharda püfür püfür havayı hissetmek güzel oluyor. Açılmayan cam tavanlara ise gıcığım.

Bence A3'ü al. Biraz daha pazarlık yap. Bunun için yanında babanı falan götür, o hayır desin ama sen almak iste falan :P Sonuçta arabadan hoşlanmışsın, her türlü aklın kalacak. Sonuçta karın(eş, hanım) olarak almıyorsun, gönlün geçince 1-2bin TL zararına bakmaz satarsın.

Saygılar.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

8 ay once 1.4tfsi S tronic ambient sportback alan arkadasimin 75k lira verdigini dusununce tdi dsg icin bence guzel fiyat.
65-66k lira falan bedava derdim.

Genel kaninin aksine bence gayet parasini da hak eden bir aractir. yuruyeni cok guzel, yakit tasarrufu inanilmaz (hanim golf tdi dsg kullaniyor), malzeme kalitesi bir ust sinif araclara gore dahi cok iyi vb vb vb...
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

paramecium said:

Sunroof bence de kritik bir opsiyon. baharda püfür püfür havayı hissetmek güzel oluyor. Açılmayan cam tavanlara ise gıcığım.
Saygılar.


Sigara içen biriysen elzem oluyor, artı baharda ve yazın sinüzitin yoksa efil efil dolaşıyorsun, arkadaşlarla gezerken ve kafalar hafif çakırkeyfken o sunroof nasıl güzel enstantanelere konu oluyor belli değil ^^
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Eğer çok istiyorsan hiç düşünmeden a3 al, tabi arabaya nasıl baktığın da önemli, yatırım olarak görüyorsan (bence pek mantıklı değil) az değer kaybeden bir şey almak mantıklı, yok zevk için alıyorum diyorsan hoşuna giden aracı alacaksın. Bu arada giulietta'nın duyduğum kadarı ile kronik problemi yokmuş. Eğer içinde ukte kalacaksa a3 al.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Her ne kadar giuiletta aklımı celse de yakıt ve 2.eli de gozonunde bulundurmam gerek..
Pazarlık konusunda acayip katılar zaten araç baya bı indirimi olduğu için 1tl bile indirmiyorlar..ya da ben beceremedim bilemiyorum..

Yorumlarınız için teşekkürler a3 u alacam büyük ihtimalle
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

zamaninda 2005 model 0 km a3 almistik, 7 sene kullandik. bildiklerimi yazayim belki yardimci olur.

ilk olarak a3'un kasasinin degiseceginin sende farkindasin, arabayi alirken bunu iyice dusunerek al. arabayi aldiktan 1 sene sonra etrafta mantar gibi yeni kasali a3'ler cogalmaya baslarsa (ki ciktiginda cok yanlis bir fiyat politikasi izlemezlerse iyi satar diye dusunuyorum a3) arabandan sogumayacagindan emin ol. araban ne kadar yeni olursa olsun o saatten sonra eski kasa olarak anilacak.

a3'u kullanirken en cok verdigi guven hissinden dolayi seviyordum. gerek yol tutusu, gerek freni bana guven veriyordu. mesela su anda 2011 model seat leon kullaniyorum, audi'nin verdigi guveni bana vermiyor seat, ozellikle frenlerde.

aklimda kalan bir diger sey ise malzeme kalitesi. icine bindiginde a3'un ici kaliteli gibi duruyor ama bizim gibi uzun yillar kullanmayi dusunuyorsan ic doseme belirli bir zamandan sonra cok yipranmaya basliyor. biz a3'ün yeni kasaları ilk çıktığında aldığımızdan deri ve fonksiyonel direksiyon seçeneği biraz tuzlu gelmişti normal direksiyon vardı ve direksiyondan bir zamandan sonra parçalar döüklmeye falan başlamıştı. aynı şekilde iç taraftakı kapılardaki kol koyma yerlerindeki kaplamalar soyulmaya başlamıştı. en sonunda dörtlü düğmesi falan da soyulmaya başlamıştı garip bir şekilde.

yakıt tüketimi olarak dizel nasıl bilmiyorum, bizdeki 1,6 triptronic benzinliydi ve şehir içinde ortalama en az 10 litre civarında yakıyordu.

araç hakkında aklıma gelenler bunlar. biraz wall of text olacak ancak diyeceğim bir kaç şey daha var.

dizel alacaksan motoru çok iyi araştır. bende audi'den sonra gidip illa dizel olsun dedim ve seat leon 1.6 tdi dsg aldım. araç dizel olmasına dizel ancak yakıt tüketiminde, özellikle trafikte ve şehir içinde kullanımda dizel kendini çok farkettirmiyor. 1.6 motor ve otomatik olduğu için aşağı yukarı 8.5 litre falan yakıyor trafikte ki kaldığım trafik öyle ölümcül bir trafik değil. katalogda yazanalrdan çok, alıp kullanan biriyle konuş yakıt tüketimi konusunda mutlaka.

işteyim, biraz uzun ve karışık yazdım umarım yardımcı olmuştur.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Disappear said:

aklimda kalan bir diger sey ise malzeme kalitesi. icine bindiginde a3'un ici kaliteli gibi duruyor ama bizim gibi uzun yillar kullanmayi dusunuyorsan ic doseme belirli bir zamandan sonra cok yipranmaya basliyor. biz a3'ün yeni kasaları ilk çıktığında aldığımızdan deri ve fonksiyonel direksiyon seçeneği biraz tuzlu gelmişti normal direksiyon vardı ve direksiyondan bir zamandan sonra parçalar döüklmeye falan başlamıştı. aynı şekilde iç taraftakı kapılardaki kol koyma yerlerindeki kaplamalar soyulmaya başlamıştı. en sonunda dörtlü düğmesi falan da soyulmaya başlamıştı garip bir şekilde.

Malzeme kalitesi olarak audi ve vw bir 7 sene oncesine gore bambaska bi yerdeler. Hic dogru bi kistas degil. Bu sayilan problemlerin hicbirisini son 3-4 senede cikan hic bir vw grubu aracta gormedim ne kadar yogun kullanilirlarsa kullanilsin.

Disappear said:

yakıt tüketimi olarak dizel nasıl bilmiyorum, bizdeki 1,6 triptronic benzinliydi ve şehir içinde ortalama en az 10 litre civarında yakıyordu.

dizel alacaksan motoru çok iyi araştır. bende audi'den sonra gidip illa dizel olsun dedim ve seat leon 1.6 tdi dsg aldım. araç dizel olmasına dizel ancak yakıt tüketiminde, özellikle trafikte ve şehir içinde kullanımda dizel kendini çok farkettirmiyor. 1.6 motor ve otomatik olduğu için aşağı yukarı 8.5 litre falan yakıyor trafikte ki kaldığım trafik öyle ölümcül bir trafik değil. katalogda yazanalrdan çok, alıp kullanan biriyle konuş yakıt tüketimi konusunda mutlaka.


1.6tdi ile 1.6fsi (ki ozellikle tiptronik) karsilastirmak icin kotu misaller.

Hayli sikistirarak , ve yogun trafikde golf 1.6tdi dsg kullaniyorum , ve ortalama su ana kadar kumulatifde 6.1 in ustune cikmadi. Normal degerleri ise sehir ici 5.5-5.8 arasi oluyor.
Leon un da farkli olmamasi gerek, 8.5 litrede bi sikinti var. Motora ve sanzimana bisey soylemek yanlis olur. Kullanim sekli denirse belki... 2.0d x type, 320d , 2.0tdi falan bile bu kadar yakmiyor.

Her otomotiv ailesinin dizel aracini kullanmis biri olarak soyleyebilirim ki, yeni nesil tdi lar akranlarina gore daha az guclu olabilir ama kesinlikle devirlenmeleri, guc bandi ve ekonomisi digerlerinden ustun.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

kharon, bizim audi 2005 modeldi, su anki kasanin makyajsiz haliydi ancak ic dosemelerde kullanilan malzemelerdeki kaliteyi 2009 model bindigim baska bir audi a3'te de ayni olarak gordum. 2012 modeller nasil bilmiyorum ama cok fazla degistiginden supheliyim.

yakit tuketimine gelirsek, fulya-levent arasi gidiyorum iste. sabahlari 20-25 dakikada yogun akici bir trafikte gidiyorum. aksamlari da 30-45 dakika arasi biraz daha yogun trafikte gidiyorum. zaten yol akmiyor oyle basma, ani dur kalklar gibi huylarim yok. yol elverdigince tingir mingir gidiyorum ama 8'in asagisina dusmuyor yakit tuketimi. mesela bu sabah 20 dakika'da ofise geldim ve 10 lt yakit tuketimi averaji veriyordu yol bilgisayari. aksam saatinde disari ciktigimda inanilmaz farkediyo ama. bos yolda 100 civari gidersem 5 kusur civari yakiyor araba. uzun yolda da test ettik, istanbul-kastamonu arasini 7,5 litre averaji ile gitti araba ama gerci 150'den asagi cok nadir dustuk. ozetlemek gerekirse yakit tuketimi bana da garip geliyor.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

  • 1 ay sonra ...
×
×
  • Yeni Oluştur...