Seele Mesaj tarihi: Mart 26, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 26, 2012 var mi süren nasildir nelere dikkat etmek gerekir. hangi parcalari erken bozulur? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
paramecium Mesaj tarihi: Mart 26, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 26, 2012 Selam, Kaç model bu araç? Saygılar. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Seele Mesaj tarihi: Mart 26, 2012 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Mart 26, 2012 2002 model 150'de Spor turbo diesel. 101PS 4 silindir. http://photos.autoexpress.co.uk/images/front_picture_library_UK/dir_49/car_photo_24973_7.jpg Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Chaotic Mesaj tarihi: Mart 26, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 26, 2012 motoru çok güzel fakat bir süre sonra turbosunda arıza oluyor. 1.9 önden çekişli olduğu için de ön tarafın yürüyeninde sorunlar yaşanabiliyor. konsolda oyuncakları yeterli. yakıt tüketimi 1.9 motora göre düşük. virajlarda başarılı. bildiklerim bu kadar Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Kharon Mesaj tarihi: Mart 26, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 26, 2012 yaklasik 90k kadar yol yaptim, en sevdigim arabalarimdan biriydi. sunroof haric her oyuncagi vardi. Her kosulda cok da fazla tecrubem oldu. olayini ve muhtemel problemleri siralayayim; eski arac oldugu icin kotu yakit alinmistir, genelde enjektorleri tikanmis,tikanmaya yuz tutmus veya es calismiyorlardir. Tuketimi inanilmaz arttirir, araba da gitmez. tilt olursun. on takim falan passat dan, parcasi cok pahali bu tarz birsuru sey yuzunden. cok pahali derken ,cidden cok pahali. suspansiyonlar cidden sert, dikkatsiz bi kullanicinin altinda hasat olucak cinsten. Hem araba, hem de yolculari icin kotu bi deneyim olur. Masrafi da bol olur on rotil lerde falan bosluk cikmasi. almadan once bi enjektorcude turbo basinclarina bakmak, sesini dinlemek lazim. Turboyu kucaklayinca hos bi masraf cikmaz. Ama duzgun kullanildiysa en saglam turbo da heralde bunlarda. Duzgun yag kullanilip usturuplu basildiysa, yol almadan ve durduktan sonra stop etmeden arac dinlendirildiyse bi problemi cikmaz turbonun. motor common rail degil, emme pompa dizel. Devirlenme bir common rail gibi degil, turbo lag hissedilir derecede. Enjektorleri de haliyle eski teknoloji, degisimi pahali, temizlenmesi pahali. ses izolasyonu yok. komple yok. kronik sikintilari ise; farlar rezalet. seal lar basarili degil, yikamada veya kotu hava sartlarinda icine su girebiliyor ve bugu yapiyor. Mika sarariyor. ve yenisi hic ucuz degil. Ayni paraya 3 serisinin farlarini alabiliyordum, sok gecirmistim. bagaj kapisinin cam su borusu ilk virajda kendini yuvasindan disari atip bi sekilde bagaj kapaginin icine dolar. Dikkat edilmezse bagaj kapaginda icerden korozyona sebep olur. sahsi fikrimi sorarsan, alinip binilicek arabadir. Sese ve sertlige aldiris etmezsen(ki bence kotu seyler degildi) yolda guven veren, ekonomik, yol yapmasi keyifli bi aractir. Fakat 2005 oncesi (7 yasindan yasli demek istiyorum) ibiza alinmaz. Insanlar dizel arac nasil kullanilir bilmedigi icin anasini aglatiyorlar, yas da kendini gostermeye basladigi icin sikintisi bol oluyor. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Seele Mesaj tarihi: Mart 26, 2012 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Mart 26, 2012 araba 1. elden ispanyol bir kadin sürdü. her sene ayi servise en az bir kere götürülmüs (check kitabi var damgali mühürlü). Motor kayisi yeni degismis. deneme sürüsü yaptirdin turbo vs iyi dedi. ici cok temiz, yani temiz tutmus kadin. ortalama 5 litre yakiyor. asiri artan benzin fiyatlarindan dolayi aslida bu secimi yaptim. senede en az 20K yapiyorum. kapora verdim ama icimde bir ya elimde patlarsa olayi var. Almanyada yasadigim icin VW parcalari o kadar pahali olacagini sanmiyorum. gerekirse ikinci el parca rahat bulunuyor. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Letsgetthesunshine Mesaj tarihi: Mart 26, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 26, 2012 Abi araba kaç k km'de yukarıda yazdığın 150k mı yoksa modeli miydi? Bir de yanlış anlamazsan şunu sorucam Almanya'da bu arabaya ne isteniyor ikinci el piyasası olarak? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
heroLion Mesaj tarihi: Mart 26, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 26, 2012 KHaRoN said: cok pahali derken ,cidden cok pahali. Türkiye'de ikinci el dizellar hakkında okuduğum en iyi yorumlardan biriydi ve can alıcı noktasını alıntıladım. :) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Kharon Mesaj tarihi: Mart 26, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 26, 2012 Aracin yuruyenine ikinci el parca olmaz asla. O mevzuyu unut, onun disinda almanyada olmasi ucuz olacagi manasina gelmez. Yine muadili araclara gore pahali ulke falan farketmez. Bunun disinda hayirli ugurlu olsun, keyifli bir arac gule gule kullan. ileride soru olursa da cevaplamaya calisirim heralde her turlu pisligini gordum o sasenin ve motorun. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
paramecium Mesaj tarihi: Mart 27, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 27, 2012 Selam, -Senden önceki sahibinin kullanım ve bakım titizliği -Malzemenin yaşlanması -Şans! 1.9 litre motor ve 100HP kombinasyonu motoru yormayacağından uzun ömürlüdür. Ama illa ki yorulan ve yaşlanan parçalar olacaktır ve kim bilir bunlar senin kullanım diliminde 'benden buraya kadar' diyebilir. Tanıdıkta Cordoba var, çok memnun. Sararan farlarını temizletti, cillop oldular ;) Farlarında buhar sıkıntısı yok, çürüme ise çamurlu tuttuğundan ileride onun başını ağrıtacak gibi : Saygılar. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Seele Mesaj tarihi: Mart 27, 2012 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Mart 27, 2012 Letsgetthesunshine said: Abi araba kaç k km'de yukarıda yazdığın 150k mı yoksa modeli miydi? Bir de yanlış anlamazsan şunu sorucam Almanya'da bu arabaya ne isteniyor ikinci el piyasası olarak? arac 150k km'de. Diesel motor hic birsey 150k. opel astra benzinli ile rahat 200k yapmistim. bi 50k yapardi o araba. Fiyat vermiyim simdi yabip olur :) ama fiyatlara bakmak icin mobile.de yada autoscout24.de bakabilirsin. Bir seyi unutma yurt disinda kullanilan araba deger kaybeder. 1 ay bile kullansan deger kaybeder. türkiyede cok komik araba deger kazaniyor. Burda 1000 euroya aldigin araba TR'de 5000 TL. yorum ve öneriler icin cok tesekkürler. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Letsgetthesunshine Mesaj tarihi: Mart 27, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 27, 2012 Seele said: arac 150k km'de. Diesel motor hic birsey 150k. opel astra benzinli ile rahat 200k yapmistim. bi 50k yapardi o araba. Fiyat vermiyim simdi yabip olur :) ama fiyatlara bakmak icin Fiyat sormamdaki amaç şu yedek parçaların fiyatları arabanın amortismanına değiyor mu yani bozulsa sana çıkacak fatura nasıl olur. Zira benim eski Honda'da bir kapı kolu bile 90 tl idi bozulduğunda ve yan sanayisi olmadığı için trafikte ufak dahi olsa kaza yapmamak için dua ederdim bir kapının fiyatı arabanın %40'ına denk geldiğinden. Bir de dizel için 150k normal mi, 100k dan sonra dikkat et derdi benim peder. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Kharon Mesaj tarihi: Mart 27, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 27, 2012 adam gibi kullanilmis bir arac icin 300k bile normal. Kullanilmamis icin 80k bile ziyan. bir suru parametre var. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
paramecium Mesaj tarihi: Mart 28, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 28, 2012 Selam, 1997 model Audi A4 1.8T quattro (sonradan LPG'li) aracımı 365bin km'de sattım. Her şey kullanım ile alakalı; tabi biraz da şans ;) Saygılar. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Seele Mesaj tarihi: Mart 29, 2012 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Mart 29, 2012 kötü bir sey oldu. artik vites gecmiyor. geri vitese takili olarak kaldi araba. bir gün bile süremedim arabayi :( Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
ahmedinejad Mesaj tarihi: Mart 29, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 29, 2012 0 mı almıştın? değilmiş. acaba bozuk mu sattılar sana Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Seele Mesaj tarihi: Mart 29, 2012 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Mart 29, 2012 aynen garantie yok sanirim mahkemelik olucam. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
ahmedinejad Mesaj tarihi: Mart 29, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 29, 2012 almadan önce servise falan baktırmadın mı Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Seele Mesaj tarihi: Mart 29, 2012 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Mart 29, 2012 deneme sürüsü yaptik hic bir sorun yoktu. hatta vites gecisleri cok yumusakti. su an geri viteste ve vites degismiyor. debrijaya basili tutsam bile araba geriye dogru gidiyor. tam olarak ne bozulmustur? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Kharon Mesaj tarihi: Mart 29, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 29, 2012 Motoru kapattiginda vitesten cikartabiliyor musun? Birde geri vitesin ustune biraz basarak cikartmalisin. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Seele Mesaj tarihi: Mart 29, 2012 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Mart 29, 2012 ilk basta yolda giderken vites degismiyordu. motoru kapayip 1. vitese atip sonra calistirdim. öyle yaparak geldim is yerine. Simdi ama motor acikta olsa kapalida olsa farketmiyor bildigin kaya gibi. zorlasan vites kolu elinde kalir. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
ahmedinejad Mesaj tarihi: Mart 29, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 29, 2012 sade deneme sürüşü yetmez ya. servise götürüp her tarafına baktırsaydın keşke. neyse geçmiş olsun. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Kharon Mesaj tarihi: Mart 29, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 29, 2012 debriyaji kaldirdiginda titremeden gidiyorsa baski balatada bi sikinti oldugunu dusunmuyorum. Vites kolu tas gibiyse muhtemelen master cylinder yuzunden. yok o saglamsa debriyajin yanindaki slave cylinder gidik olabilir. Hepsi vites kolundan gelen gucu disliye takmak icin calisiyor. birincisi icin yat kalk dua et. en ucuzu ve kolayi onu degistirmek. Digerleri icin sanzumani asagi indirip dagitmak gerekiyor. Hayli de tuzlu olur. hmmm, ayrica bi soru; motoru iyice isittiktan sonra vitese gecirebiliyor musun? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
JsH Mesaj tarihi: Mart 29, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 29, 2012 Debriyajı pompalayarak vitesten çıkarmayı denedin mi? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Seele Mesaj tarihi: Mart 29, 2012 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Mart 29, 2012 onu daha denemedim. Ama daha yoldayken vites gecmemeye basladi yani motor sicakti. Yol Yardim üyesiyim muhtemelen aksam üstü gelip cekecekler arabayi ilk önce. Aldigim yeri aradim bana haber verecekler ne yapabilirler diye. Bu arada Patronumla konustum. Kendisi avukat olayi anlattim. Eger tamir etirmezlerse yada geri almazlarsa muhattab olmaya gerek yok. direkt mahkemeye veririm. bu olaydan dolayi cikan masraflari senin maasini vs hepsini onlara ödettiririm dedi. bakalim ne olacak. hani birsey bozuk olsa ama araba gitse sorun degil tamir ettiririm. arabayi sürmek imkansiz su durumda. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar