ginaly Mesaj tarihi: Mart 26, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 26, 2012 Selamlar, dün astramın ekranında "coolant level" uyarısı çıktı, pek sallamadım (benim salaklığım). bugün sabah yengenizi etilere bırakıcam, e-6da seyrantepe civarında uyarı bir kez daha çıktı, bi baktım kaputun altında duman geliyor. anında sağa çektim motoru kapattım, kaputu açtım, dumanın bitmesini bekledim. astra h'lerin hararet göstergesi yok, ama gizli menüden bakılabiliyor, açtım gizli menüyü baktım, 94 santigrattaydı (90 normaldir ama 4 derece ciddi bi fark mı pek fikrim yok) 5 dakika falan bekledikten sonra suyun olduğu kabın kapağını açtım, hiç su yok. otoban kenarından tinerci gibi tırmanıp yakında bi yerden su alıp getirdim. suyu ekledikten sonra çalıştırdım, hep 85-88 aralığında kaldı hararet ve eve kadar döndüm (20-25 km) tam aracı parkedecekken yol bilgisayarında "coolant level" uyarısı bi daha çıktı. durdum baktım, su en son koyduğum gibi duruyor aslında (en azından öyle görünüyor). bi yerlerde kaçak mı vardır? yoksa ben kapağı iyi kapatamamış olabilir miyim? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Rerore Mesaj tarihi: Mart 26, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 26, 2012 antifiriz ekle biraz Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Kharon Mesaj tarihi: Mart 26, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 26, 2012 Radyator uzerinde catlak , zede vb dolayisiyla sizinti olabilir veya hortumlarda delik veya kirik vardir. Antifirizli duzgun su kullanilmadiysa kirec sebebiyle hortumlara zarar gelmis olabilir. Sogutucu oyle yok yere 0 seviyesine inmez. bunlari kontrol etmek amacli bir muayene ettirmek lzm sogutma sistemini. 94 derecede sensorler dogru okumussa sikintili bi sicaklik degil. Havalarinda cok sicak olmamasinin yardimi dokunmustur. Hemen durdugun icin kalici bi hasar oldugunu sanmiyorum ama , bu hemen cozum aramazsan olmayacagi manasina gelmez. Fazla mineralli sudan kacinmak lazim. arac lpg donusumlu ise tamamen farkli bir muhabbet olabilir. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
paramecium Mesaj tarihi: Mart 27, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 27, 2012 Selam, Bende de su eksiliyordu, kelepçenin biri su kaçırıyormuş ve ancak motor soğukken fark edebildik :) Sıkılayınca geçti :D Saygılar. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
manve Mesaj tarihi: Mart 28, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 28, 2012 aynisi ben de olmustu, benim motosiklette oyle uyari falan da yok. Bigun dikkat ettim hararet gosteri almis basini gidiyor. Sonradan inceledigimde, su pompasindan sonra motor bloguna giren bir hortum var normalde gayet guzel calisiyor fakat 10bin devrin ustune cikinca sanirim daha cok su pompaladigindan su kaciriyordu, onu siktim duzeldi. Kacagi bulmak baya can sikici sansli degilsen. tek tek her yeri kontrol etmek gerekiyor. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
forgiver Mesaj tarihi: Mart 29, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 29, 2012 ee hortum sıkmassan canın sıkılır tabi Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
ginaly Mesaj tarihi: Mart 29, 2012 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Mart 29, 2012 radyatör hortumu yarılmış. servise verdim 1 gün sonra yenisini takıp teslim ettiler. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
forgiver Mesaj tarihi: Mart 29, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 29, 2012 teşekkürler servis, hızlı muamele sorunsuz teslimat Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar