Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

O2 Dramam


deadwoll

Öne çıkan mesajlar

Ekim başında Almanya'ya geldim, okulla olan problemler yüzünden kaydım geç kesinleşmişti ve çok boktan bir yurda düştüm. Öyle ki internet bile yoktu.

Ben de millet sordum, en iyisi/ucuzu hangisi odama internet alayım diye. O2 dediler ve olaylar bu noktada başladı...

Daha geldiğimin 2. günü gittim O2'ya adamlara dedim böyle böyle internet pakedine ihtiyacım var, öğrenciyim vs.

Sonra bana Surfstick bilmemne verdiler, öğrenci olduğunuz için ayda 20 euro vereceksiniz vs. dediler, eyvallah dedim...

İlk ayın sonunda 33 euro fatura geldi; meğer bir de hattı açmak için 30 euro para varmış dükkandan alınca, internetten isteseymişim bedavaymış... Üstüne 10 gün sonra 25 euro fatura geldi. Hemen koştum dedim 5 euro fazla çekmişler, adamlar "ay yanlış kaydetmişiz, ofis olarak göstermişiz odanızı, düzelttik şimdi" dediler.

İkinci ay 34 euro fatura geldi bu sefer... E dedim ebenizin ki... İptal etmek istiyorum hattımı üstüne de fazla çektiğinizi refund edin dedim. Önce bilmemne adresine dilekçe göndereceksiniz 1 ay sonra kapanacak dediler.
Telefon açtım, dedim böyle böyle illa posta mı atacağım, yok scanleyip e-mail atsanız da olur dediler, verdikleri mail adresi bozuk çıktı, 10 saat 10 kişiyle telefonda konuştum, çalışan bir adres bulduk; attım maili. Tabii bu arada 1 ay daha girdi bana 24.90'dan...

Ocak ayında da 12.90 fatura geldi, refundu hesapta faturadan düşecelerdi eksik düştüler. Ocak 9'da havaalanında denemiştim, hattınızda internet üyeliği yok diye uyarı gelmişti. Üstüne 19 ocakta Türkiye'ye dönünce refundumun geri kalanı ne oldu diye sorarken herhangi bir üyeliğim kalmadığını hattımın kapalı olduğunu söylediler tekrar telefonda. 20 euro civarı yatırmadıkları refundu da banka hesabıma yatıracaklarını, bir aksilik çıkarsa araycaklarını söylediler.

Aradan aşağı yukarı bir ay geçti, refundum nerede vs. diye düşünürken, az önce ŞUBAT AYI FATURAM geldi. 24.90 euro... Baktım ocak 9'da kapalı olan internetim çalışıyor.

Yarın yine telefon açacağım 1 ay içerisinde kapatacağız diyecekler, mart ayında da benden para alacaklar.

O sikko O2 internetini toplasanız 3 ay kullandım kullanmadım, 160 euro falan paramı aldılar ki; normal şartlar altında şubat dahil 130 euro vermiş olmam gerekiyordu.

Ben bu adamları dava etmek istiyorum, ama Almanya'nın hukuk sisteminden zerre anlamıyorum, O2 bayiileri zerre ilgilenmiyor, hotline'ı arayın diyorlar; hotline'dakiler yaptık diyip sallıyorlar. Zaten telefonda ingilizce konuşuyoruz, almancam yok onlarla tartışacak kadar ne yapacağımı şaşırdım, sinirimden ağlayacağım o raddeye geldim.

Götü boklu internet pakedini aldığım güne lanet ettim yemin ederim.

Ha bir de hotline'ı her aradığımda abartmıyorum en az 3 farklı bölüme bağlıyorlar her bölüm arasında 10-20 dk arası bekletiyorlar, her aramam skype'ta 1 saat O2 müziği dinleyerek gerilmem demek oluyor, ki rahat 10 15 kere aramışımdır adamları.

Varsa akıl fikir verecek akıl fikir pls.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

çok kötüymüş ya, en tiksindiğim şeydir şu bir firmanın yaptım dediği işi yapmaması ve sonradan kendisiyle muhattap etmeye zorlaması.

ben bu sürekli anlaşılan fiyatın üzerinde faturayla karşılaşma muhabbetini bir yerde daha yaşamıştım sanki. ya da biri avea ile ilgili mi söylemişti bunu.. hatırlayamadım
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Müşteri hizmetlerinde saat 8:00'dan beri ingilizce bilen birine denk gelmeye çalışıyorum, buldum sonunda 10dk önce; adama olayı anlattım, kem küm ederken "hesabınız kapatılmış sonra tekrar açılmış nasıl oldu anlamadım, bir check edeyim" dedi veeee

DIDIDI TITITITI DIDITITITIDIDIDTITITI TITITITITI NIIINUUUU

Tam 20dk'dir hattayım, O2 yeni müzik koymuş, eskisinden sıkılmıştım iyi oldu.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...