Trans Mesaj tarihi: Aralık 16, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 16, 2011 selamlar, internetim tüm gün sorunlu olduğu için,google yada benzeri arama motorlarını açamıyorum,not found hatası veriyor,delirtti. timer noobu olduğum için size basit gelebilecek bir soru sorayım dedim. belirli bir case sağlandıktan sonra timerı belirli bir saniye çalıştırmanın yolu nedir? o koşul her sağlandığında timer ım daki olay sadece atıyorum 6 saniye sürecek,sonrasında normal akışında devam edecek olaylar. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Mirage Mesaj tarihi: Aralık 16, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 16, 2011 Belirli case sağlandıktan sonra derken? Devamlı bir şey kontrol etmen gerekiyorsa ya belirli aralıkla poll ediceksin ya da observer paterni kullanıcaksın ama bunun timer'la ilgisi yok. Timer başlatmak için ise Timer tipinden bir nesne yaratıyorsun. Yapacağın işi yapacak bir TimerTask yaratıyorsun. timer.schedule(timerTask, delay) ile başlatıyorsun. Delay yerine Date kullanarak belirli bir zamanda başlamasını sağlayabilirsin ya da period parametresiyle belirli sürerlerde tekrarlatabilirsin Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Trans Mesaj tarihi: Aralık 16, 2011 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 16, 2011 belirli case dediğim olayı en basitinden anlatayım.mesela oyunlarda bir itemı aldığında bunun 10 snye etkili olmasını nasıl yapıyorlar?10 snye sonunda itemı almadan önceki haline dönebiliyorsun. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Mirage Mesaj tarihi: Aralık 16, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 16, 2011 Oyun farkli bir dünya. Oyunlarda bir ana oyun döngüsü vardir. Oyunun hizina ve tipine göre belli bir frekansi vardir. Her baslattigin özellik icin timer baslatmak yerine, ne zaman basladigini ya da ne kadar gecerli oldugunu kaydedersin. Bu süre gercek zamanli da olabilir oyun döngüsünde kullanilan yapay zaman birimiyle de olabilir. Oyun döngüsünde her iterasyonda bakarsin hala gecerli mi degil mi diye. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Trans Mesaj tarihi: Aralık 16, 2011 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 16, 2011 tamam dediğini anladım,kullandığım oyun motorunda update render olayı var,süresiz timer schedule de verebiliyorum,ama benim yapamadığım bu timer ları timer1.schedule(new TimerTask() { @Override public void run() { yapacağı işlem } }, delay, period); tarzında,atıyorum 5 snye sonrasında bu timerı iptal edebileceğim bir yöntem,method yokmu? orasını anlamadım. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Mirage Mesaj tarihi: Aralık 16, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 16, 2011 period vermezsen o task sadece bir kere calisir zaten. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar