ahmet273 Mesaj tarihi: Eylül 27, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 27, 2004 said: DynamicK, 26 Eylül 2004 21:04 tarihinde demiş ki: said: ahmet273, 26 Eylül 2004 17:21 tarihinde demiş ki: hatta dünyanın en iyi yoltutuşuna sahip 4. aracı falan yazmıştı. kategorisinde veya fiyat/performans oranı ile en iyi 4. olabilir amma velakin subaru impreza, evo lancer, lamborghini diablo, astonmartin ... saymakla bitmez yol tutuşu kral denebilecek aletleri :) öyle bütün araçlar arasında kıyaslanırsa en iyi 4 ü bırak 20 zor olur Evet testi yapan Topgear dergisiymiş... Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Prawler Mesaj tarihi: Eylül 27, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 27, 2004 @boccob: Hocam naaptın ya yeni corsaların ön tarafının tasarımı idare eder de arka tarafı tam bir rezalet kamyona benziyor acayip tipsiz yapma. Corsa ya kasma modifiye falan[signature][hline]Online Gaming şeysi // Teargas in your eyes // Yazılarım Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
ghaldszar Mesaj tarihi: Eylül 27, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 27, 2004 Senin Corsa ne? Hangi yıl ne model ve motor hacmi gücü ne? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Ragnar Mesaj tarihi: Eylül 27, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 27, 2004 Şu çok bilen arkadaşlar luzumsuzluk yerine teknik olarak yazsada ! Bakıyorumda yazanları %50 si çıraklıktan gelme motor ustası şunu yapsan bole olur olmaz yok %10 verir bi yazında öğrenelim ne yapınca ne oluyor[signature][hline]Dragger.Org Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
ghaldszar Mesaj tarihi: Eylül 27, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 27, 2004 Bu forumun son zamanlarda özelliği bu. Cevap vermek yok. Onu yapma bunu yap Örnek: Intel almak isteyene AMD, AMD almak isteyene intel Örnek: MAge oynamak isteyene "wizard oyna mage boktan", wizard isteyene "warrior oyna ne yapcan onu?" ya da Ondan hiç bir şey olmaz yapsa Örnek: 1,2 arabaya modifiye olmaz olsa da en fazla %10 olur Yahu adam modifiye yaptırmak icin ferrarisi mi olması lazım. Ferrarisi olsa neden modifiye yapsın da. Bilir bilmez sallıyorsunuz en fazla yüzde 10 olur diye. HAyır istersen 300 beygir de olur. Deyip değmeyeceğine bırakın da aracın sahibi karar versin. Adam sizden yardım istiyor siz sorduguna sorcagına pişman ediyorsunuz. Dünya kadar insan bu yüzden bu forumdan soğuyor bir şey soramıyor sormak istemiyor. Sonuç da ortada. Sonra kalkıp da bu muameleyi yapanlar "Konu dışının düzeyi düştü" veya "Konu dışının boku çıktı" dedi mi tepemin tası atıyor. Bu arada Ragnar +1 Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
ahmet273 Mesaj tarihi: Eylül 28, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 28, 2004 Evet arkadaşlara hak vermemek elde değil.Konuya dönmek istiyorum. Dış modifiye tasarımı hakkında birşey söyleyemeyeceğim çünkü zevk meselesidir ama paraya kıyarsan irmscherde oldukça güzel seçenekler var. Düşük Maliyetliler: Açık Tip Hava Filtresi:Motor modifiyesine gelince her zaman yapılan ilk şey açık tip hava filtresi kullanımı.Fakat Opellerin motor yapısı yüzünden kaputu kesip güzel bir şekilde filtreyi dışarı vermeni tavsiye ederim.Çünkü açık tip hava filtresi ile aldığın 3 beygir güç yanma odasına sıcak hava girmesi ile fazlasıyla senden çıkacaktır. Katalitik Konvertör İptali:Motorun eksoz dumanını daha rahat atmasını sağlar.1-4 beygir arası güç kazancı sağlar.Havayı biraz daha fazla kiirletirsin o kadar. Alterpower:Gaza tam basıp motordan + güç istediğinde şarj dinamosunu devreden çıkartır ve dinamonun motordan çaldığı 2-3 beygiri geri sana verir. Orta Maliyetliler: Chip-Tuning:İki şekilde yapılıyor.Arabanın üzerinde bulunan chip programının değiştirilmesi yada chipin tamamen değiştirilmesi.Corsada malesef chipi tamamen değiştirmek zorundasın.Otomobil chipleri fabrika çıkışlarında ekonomi dayanıklılıkvs. düşünülerek programlanırlar.Chip anlık benzin hava karışımını ayarlayan bir aygıttır çok nokta enjeksiyonlu otomobillerde bulunur.Yeni program +hava ile + benzin karıştırır.Atmosferik motorlarda %10-15 Turbo besleme motorlarda %20-35 ghüç arttırımı sağlanır. Dereceli Egzantrik: Dereceli Egzantrik milinin gorevi emme ve egzoz supaplarini kontrol etmektir.Yüksek dereceliler supaplarin hareket zamanlarını uzatarak yanma odasina daha fazla benzin ve hava girmesini sağlar.Yüzde otuzbeş civarı güç arttırımı sağlar.Ama bundan sonrası motor için yıkım oluşuracağı için valve gibi parçalarında geliştirilmesi gerekir.Ayrıca egzantrik değişiminden en iyi verim için chip+ benzin regülatörü gerekir.Benzin regülatörü motorun artan benzin ihtiyacını karşılamaya yarar. Kısa aralı şanzıman sistemi: Yeni nesil Opellerde şanzıman motorun üstünde bulunur ve değişimi falan oldukça zordur uğraşmaya değmez.Sorun çıkarır.Ama egzantrik olayına girersen Mevcut şanzıman güç arttırımını karşılamayacağından bunuda göz önüne almak gerekir.Ayrıca Baskı balata ve aklına gelmeyecek bir sürü ıvırzıvırında değişmesi gerekir. Yüksek maliyetliler: (Aşırı Besleme Sistemleri) Turbocharger+Intercooler: Düşük basınç tavsiye edilir Supercharger+Intercooler:Tavsiye edilmez Nitrojen Oksit:Tavsiye edilmez Bunlarda çok sorun çıkartan sistemlerdir.Önlem alınmamış çıplak 1200cc. ve fazladan elektronik aksamlı motorlarda oldukça büyük hasarlara yol açabilir. Bütün bunlardan sonra tabi ince yanaklı geniş tabanlı lastikler+jantlar+geniş yüzeyli disk frenler ateş kırmızısı brembo olmalı mutlaka+corsada arkalar kampana onlarda diske çevirilmek zorunda vs vs... [signature][hline]www.overtuned.com Overtuned Modification Club [Bu mesaj ahmet273 tarafından 28 Eylül 2004 03:27 tarihinde değiştirilmiştir] Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Ragnar Mesaj tarihi: Eylül 28, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 28, 2004 yemek tarihi ahcıya sorulur boyacı ya değil :)[signature][hline]Dragger.Org Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
ghaldszar Mesaj tarihi: Eylül 28, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 28, 2004 Bizim arkamızı yırttığımız yok güzelim gayet güzel söylüyoruz. Ayrıca maalesef eleştriler yapıcı olmak zorunda yoksa karşındakini kırmak söz konusu. Burada kalkıp da 1,2 arabasına bir şeyler yapayım mı diye soran adama corsa da araba mı muamelesi yaparak hem onun istegini kırman hem de sahip oldugu seyi asağılamanın anlamı nedir onu anlamıyorum. Aaa yapmamalı diye dusunuyor olabilirsiniz bazılarınız buna saygım sonsuz ama bunu sunma tarzınıza saygı gösterecek değilim çünkü ben bu sunumda saygı görmüyorum. Bu tarz davranışlar yüzünden kaç kişinin bu forumlardan gittiğini veya mesaj atmak bir şey sormak istemediğini bildigimden bu tepkiyi veriyorum. Şahsen aynı tarzda bir yazıyla ben de karşılaşsam ben de bozulurum. Çocuk gelmiş burada sormuş "Benim bir corsam var modifiye yapmak istiyorum ne yapabilirim" yani bu şu anlamda "Arkadaşlar benim bir corsa arabam var ama ben bu araba üzerinde bir şeyler yapmak o arabanın kullanımının bana daha fazla zevk vermesini, şeklinin opele değil daha çok bana ait bir dizayna sahip olmasını istiyorum. Bu yolda yapabileceklerim hakkında bana yardımcı olur musunuz?" İşte adam bunu soruyor. Sizse "Hade len Corsaya bir bok olmaz sen en iyisi at o arabayı" diyorsunuz. Hayır Corsaya da bir şeyler yapılır. Ama neler yapılabileceğini önce anlatırsınız sonra bunlar bunlar yaklaşık bu kadar tutar bunlar bunlar da senin icin sacma olur bunlar bunlar olabilir diye acıklarsınız Hem soruyu soran kırılmaz Hem biz burada meraklı meraklı okuyan okuyucu grubumuz sizin engin bilginizden(!) yararlanır bir şeyler öğreniriz. İşte bu düzeyli bir forumun, birbirine saygısı olan insanların gerçek tarzıdır İşte bu, paticiğin bir süredir unutulmuş gerçek tarzıdır. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
ghaldszar Mesaj tarihi: Ekim 1, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 1, 2004 Boccob benim lafım sana değil Benim lafım insan gibi soru soranlara hayvan gibi cevap verenleredir Sen neden üstüne alındın anlamadım [Bu mesaj ghaldszar tarafından 02 Ekim 2004 02:40 tarihinde değiştirilmiştir] Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Aramis Mesaj tarihi: Ekim 5, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 5, 2004 adam draglara girmek istemiyor.mantiksiz demenizin tek sebebi bunu dusunerek demeniz olmali.Cunku kendi katogorisindeki araclara gore biraz zayif kaliyor.ama arkadasimiz ben draglara giricem hede hodo demiyoki nasi bi modifiye edebilirim diyo.modifiye demek ille gidip turbo taktirmak degildir.ufak bir sticker bile modifiye kapsamina girebilir. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Ragnar Mesaj tarihi: Ekim 8, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 8, 2004 konu modifiye nedir nasıl yapılımı ? Konu : Opel corsa ya ne gibi modifiye yapsam iyi gider.[signature][hline]Dragger.Org Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Admin DynamicK Mesaj tarihi: Ekim 8, 2004 Admin Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 8, 2004 Arkadaşlar corsa gibi araçlara motora modifiye yapmak pek akıl karı değil, zaten saçı ince.. herhangi bir yüksek hızla yapılmış kaza anında içinde kutu gibi sıkışma riski yüksek olan bir araç oldugundan birde bu aleti hızlandırırsan öbür dünyaya bileti erken ayırtmış gibi olursun. eğri oturup doğru konuşalım sen motoru güçlendirince ee sırf böyle kalınmaz birde fren sistemini güçlendirelimde güvenlikte ön plana cıksın diyeceksin ki bütün dergilerde heryerde böyle yazar ya.. peki o yuksek hızlara cıktıgında frene basacak durumun olmadı diyelim taktıracagın hayvani büyüklükteki fren disklerini öbür dünyada mı kullanıcaksın yada 1.2 corsa araba içine çelik barlarla güçlendirme mi yapıcaksın? ralliye mi cıkıcaksın bu araçla ... benim önerim illa modifiye yapılıcak ise corsaya kaporta modifiyesi de pek şık kaçmaz en güzeli ses sistemini komple yenileyip oldukça kaliteli birşeyler taktırmak .. zaten bu ugurda verecek fazlasıyla parası olan birisi birton modifiye planlar ama arkadaşın isteği sanırım şöyle uygun fiyata ne yapsam biraz arabayı değiştirir ve diğer corsalardan farklı kılar? sorusunun cevabı oldugundan ses sistemi bence ön plana alınabilir ha illa kaportaya birşeyler eklemek gerekiyorsa çok sırıtmayacak kaliteli bir jant taktırılabilir(ki lastikler artık aşındı ve değiştirilmesi gerekiyorsa o dönem yapılsa daha karlı olur zaten değişeek olan lastiklerin ebatı biraz daha büyük yaparsın hem şık durur ama tekrar belirtiyorum asıl fikrim corsa gibi mini araçlara dış modifiye pek hoş durmuyor (illaki tek tük güzel çalışmalar yapılmış araçlar görürsünüz ama onlara harcanan para corsanın yarı fiyatını geçer) kral bi ses sistemi bence gayet makul bir modifiye olabilir...[signature][hline]Grandmaster Hamburger DynamicK ne yapar? cevap: ms paint, notepad, iexplorer,mirc kullanır. mail yollar,icq,msn kullanmayı bilir. uo oynayabilir. Hedefi: ileride büyüyüp büyük adam olcak ve asp,php,vb,wc,c++,c#,delphi,linux,flash,ps,3dmax,autocad öğrenip imzasına ekleyecektir. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Vodan Mesaj tarihi: Ekim 8, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 8, 2004 1.2 arabaya jant takmakta aslında çok akıl karı bir olay değil zaten torkları düşük birde jantları değiştirince hem performanstan kayıplar yaşanır hemde yakıt sarfiyatı artar diye duydum ben oldukça mantıklıda geldi..[signature][hline] V ò d à n | ICQ Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Admin DynamicK Mesaj tarihi: Ekim 9, 2004 Admin Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 9, 2004 performans zaten 1.2 arabada yok yakıt sarfiyatıda zaten yok bi büyük boy taktıgında cok aşırı fark etmez illaki artıcak da ... motora modifiye yapsan gene sarfiyat artıcak spoyler taksan o bile sarfiyatı artırıcak[signature][hline]regrubmah retsamdnarG Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Vodan Mesaj tarihi: Ekim 9, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 9, 2004 Bi boy büyük olurmu be dyna? teneke jant üstü kapakla alaşım jant ağırlığı aynımı[signature][hline] V ò d à n | ICQ Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Admin DynamicK Mesaj tarihi: Ekim 9, 2004 Admin Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 9, 2004 1.2 arabaya diye cümleye girmişsin silthim ama bizim almera 1.5 16" fabrika cıkış jant var ehe :) peugeot 406 da 15" var mesea bu arada şöyle bişi var teker genişliği abartırsan sorun cıkar o kadar yoksa 13" olmuş 14" olmus cok aşırı bi değişim olmaz ki zaten peugeot 106 gti lara 17" takan var araba süspansiyonnarıda demir gibi yapıyorlar ehe[signature][hline]regrubmah retsamdnarG Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Admin DynamicK Mesaj tarihi: Ekim 9, 2004 Admin Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 9, 2004 hayır 75 hp zaten o araç max 900 kilodur çektim fabrika cıkıs verilerinide acrobat reader kurulmamış bu pc ye ehe onu download ediyodum simdi bakcam[signature][hline]regrubmah retsamdnarG Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Vodan Mesaj tarihi: Ekim 9, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 9, 2004 75 beygirdir fakat tork daha önemli sonuçta tekerleklerin dönmesiyle ilgili bi durum =)[signature][hline] V ò d à n | ICQ Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Admin DynamicK Mesaj tarihi: Ekim 9, 2004 Admin Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 9, 2004 75hp 110nm tork lastikler essentiada R13 enjoyda R14 sporda R15 960kg agırlıgında[signature][hline]regrubmah retsamdnarG Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar