nomsaR Mesaj tarihi: Kasım 24, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 24, 2011 Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Fistan Mesaj tarihi: Kasım 24, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 24, 2011 İyi güzel de ne kadar dayanıklı acaba? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Kendercik Mesaj tarihi: Kasım 24, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 24, 2011 elektrikli motor bekledim ben de Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
synthesizer Mesaj tarihi: Kasım 24, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 24, 2011 12v, 12 valf demektir, gunumuzde 3 silindir olarak anlasılır v12 demek istemişin Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
aktiftablet Mesaj tarihi: Kasım 24, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 24, 2011 O kadar kasmışken bari üstten eksantirikli yapsaymış, bu devirde bloktan eksantirik mi kaldı? :) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Mr_Hand Mesaj tarihi: Kasım 24, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 24, 2011 böle bi manyak vardı ya Ferrari'nin bi LeMans modelinin 4'te 1'ini üretmişti herif. araç bildiğin bire bire çalışıyodu. Jeremy Clarckson'ın hatta bi programına çıkmıştı... Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Mr_Hand Mesaj tarihi: Kasım 24, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 24, 2011 http://www.youtube.com/watch?v=QDZICiGmDxs Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Kendercik Mesaj tarihi: Kasım 24, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 24, 2011 synthesizer said: 12v, 12 valf demektir, gunumuzde 3 silindir olarak anlasılır v12 demek istemişin Vidyoyu görmüştüm nasılsa diye izlemedim ve açıkçası yazmak daha kolay geldi. "Model" olduğu için de atladım elektrikli mi diye :p Bu tarz model motorlarda da mı 4 valf oluyor? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
synthesizer Mesaj tarihi: Kasım 24, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 24, 2011 OP'ye dediydim zaten. internal combust. motorlarda 4 valflı silindir başına devrimizde Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Kendercik Mesaj tarihi: Kasım 24, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 24, 2011 izledim bu arada biraz da çok eğlenceli ya bu kadar abartısına gerek yok da 600-800TL'ye satılanlardan bile edinemedim hiç. Çok imrenerek bakardım eskiden. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
paramecium Mesaj tarihi: Kasım 25, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 25, 2011 Selam, 12V ile 6 silindirli de olabilirdi :) Hatta 4 silindirli olma ihtimali de var. Audi'nin 1.8T motorlarının 20V olması güzeldi. Yanılmıyorsam 2+3 şeklindeydi. Belki de o yüzden modifiyeye oldukça açık bir yapısı vardı. Saygılar. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Kharon Mesaj tarihi: Kasım 25, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 25, 2011 evet yeni motorlarda silindir basina 2 valf cok gorulmedik bir sey degil, surtunme ve uzun omur falan icin hayli tercih ediliyor ufak hacimli motorlarda hatta. 2+1 , 3+2 dizilimli valf delisi motorlar da var tabii, ince ayara musait fakat narin olarak. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
fixmen Mesaj tarihi: Kasım 25, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 25, 2011 Motor(cuk) çok tatlı :). Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar