Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

2. El Nitro/Bocanegra/3.30Cİ/Rocco


Osie16

Öne çıkan mesajlar

Esh said:

bocada açılır tavan yok di mi?

xenon vardı sanırım.


Ekstra seçeneği var ama benim baktığım araçta yok

Dartanian said:

Öncelikle diğer sayfada civic fanı denmiş öyle bişey yok, arkadaş oynanmış civic hb gösterin demiş gösterdim.

Boca'nın içi gerçekten kötü bence.O kadar para vericem iç dizaynı bu olcak peh.

Roccoyu tercih ederdim ben neyse.


İç dizaynını beğendim ben daha iyi olabilirmiş ama kötü denicek bir tasarım değil, özellikle bocanegra koltuklar efsane olmuş.

Dacia Logan taksi sayısındaki bir aracı tercih etmem aptallık olurdu bocanın yanında :) , + performansıda rocconun üstünden atlayan şekilde

synhzasdwewqeadsfgh (ezberden nickini yazdığım gün kendimi sevicem hacı) tabiki kullanmadan olmaz, zaten 1 hafta bol bol denemeyle geçicek gibi duruyor.

Edit : Resimler



http://img.donanimhaber.com/upfiles/573080/C1D954E1CB654A02A2835A2B2A026C83.jpg

buyrunuz
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Bocanegralar beyaz ve kırmızı çıkıyor diye biliyorum, zaten beni kendine hayran eden bu katalog rengi kırmızımıdır nedir o renk oldu :)
Stok performansına takılmam şu yönden : iki araca aynı yazılımı at, stok hali iyi olan yine iyi olucaktır..
Sende değiştir aracı ya eskidi roccolar :)

Edik : esh doğru dedin vallahi rocco yeni cıkmıs olsa bir dakka düşünmezdm ama zibil rocco kaynıyor o yüzden olayını yitirdi rocco, ha kasa süper bok attığım yok yanlış anlaşılmasın dediğim gibi zibil rocco var etrafta o yüzden gerek yok bu paraları bayılmanın.
Bugün yakından aracı bakmaya biri gidicek istanbuldan detayları yazarım buraya akşama, yarın öbürgünde ben giderim ekspertize
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

abi birinin stoku 180 digeri 160, chiplenince aynı yere geliyolar, aynı motor bire bir. onu anlatmaya calisiyorum.
cift turbo da degil zaten, kompressor + turbo.

sıfır almaya asla degmez rocco suanda o ayrı. ama ikinci elde de xenon jant falan isteyince aynen 60lar 65lere cikmak gerekiyo, ayni donanimda boca 45e varken deger mi 20 lira farka, o cidden çok mantikli degil.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Selam,

160HP ile 180HP olan 2 motorun bence sadece yazılımsal değil, mekaniksel farklarının da olması gerekir. 150HP vs 180HP'lik 1.8T motorlarda fark vardı. Bu fark yanılmıyorsam biyel kolu gibi motor içi parça farklarıydı.

1.5DCi 100HP ve 110HP motorlar arasında da oldukça çok fark var diye biliyorum; emme manifoldu, turbo ve intercooler gibi parçalar farklıydı. Hatta motor kodları bile farklı sanırım.

2 aracın da motor koduna bakmak gerek.

Saygılar.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Selam,

Arayınca neler bulunuyormuş :)

1.4 R4 16v TSI/TFSI 90-133kW
Based on the EA111, this new engine was announced at the 2005 Frankfurt Motor Show, to be first used in the Mk5 Golf GT, the 125 kW 1.4 litre TSI engine is a "Twincharger", and uses both a turbocharger and a supercharger. Its displacement downsizing leads to improved fuel economy, with 14% more power than the 2.0 FSI, but consuming 5% less fuel. The mechanical supercharger compressor, driven at 1.5 times the speed of the crankshaft, mainly operates at low engine speeds from tick-over up to 2,400 revolutions per minute (rpm) to increase low-end torque. At engine speeds just above idle, the belt-driven supercharger provides a boost pressure of 1.2 bars (17.4 psi). The turbocharger assumes full effectiveness at middle revs, and the engine map disengages the clutch-controlled supercharger at a maximum upper limit of 3,500 rpm; the supercharger will then be bypassed once the turbocharger spools up and reaches sufficient speed to provide adequate boost in the upper rev-ranges. This engine is made at Volkswagen-Motorenfertigung, Chemnitz.

In 2007, Volkswagen announced the 90 kW model which will replace the 1.6 FSI 85 kW (116 PS; 114 bhp) engine. This engine differs from the 103 kW and 125 kW models in several ways. It uses only one method of forced induction - a turbocharger (and not a supercharger), and has water-cooled intercooler. The engine has reduced frictional losses, optimised camshafts, new intake ports, and new high-pressure injector valves. It is also 14 kilograms (31 lb) lighter than the 125 kW model, in order to improve fuel economy and reduce emissions.

identification
parts code prefix: 03C, ID codes: BLG, BMY, CAXC

engine displacement & engine configuration
1,390 cubic centimetres (84.8 cu in) inline-four engine (R4/I4); bore x stroke: 76.5 by 75.6 millimetres (3.01 in × 2.98 in), stroke ratio: 1.01:1 - 'square engine', 347.5 cc per cylinder, 120 bars (1,740 psi) peak pressures, compression ratio: 10.0:1

cylinder block & crankcase
grey cast iron; 82 mm (3.23 in) cylinder spacing, five main bearings, die-forged steel crankshaft, roller chain-driven oil pump

cylinder head & valvetrain
cast aluminium alloy; four valves per cylinder, 16 valves total, low-friction roller finger cam followers with automatic hydraulic valve clearance compensation, roller chain driven double overhead camshaft (DOHC), continuous adjusting variable intake valve timing

aspiration
hot-film air mass meter, cast alloy throttle body with electronically controlled Bosch "E-Gas" 'drive by wire' throttle butterfly valve
90 to 96 kW variants — two-part plastic intake manifold, turbocharger incorporated in exhaust manifold with maximum boost pressure 1.8 bars (26.1 psi), water-cooled intercooler integrated into intake manifold
103 to 125 kW variants — multi-ribbed belt-driven fifth-generation Eaton Roots-type positive displacement supercharger operated by a magnetic clutch integrated in a module inside the water pump, internal step-down ratio on the input end of the synchronisation gear pair, and KKK turbocharger with integrated wastegate connected in series, administrated by a control flap, 2.5 bars (36.3 psi) pressure at 1,500 rpm, front-mounted intercooler (FMIC)

fuel system
fully demand-controlled and returnless; - fuel tank mounted low pressure fuel pump; Fuel Stratified Injection (FSI): camshaft-driven single-piston high-pressure injection pump supplying up to 150 bars (2,180 psi) fuel pressure in common rail fuel rail integrated into the inlet manifold, four combustion chamber sited direct injection sequential solenoid-controlled six-hole fuel injectors, mounted on the intake side between the intake port and cylinder head seal level, homogeneous mixing, stratified lean-burn operation with excess air at part load,
90 to 103 kW variants — 95 RON ultra-low sulphur unleaded petrol (ULSP)
110 to 125 kW variants — 98 RON 'Super Unleaded' ultra-low sulphur unleaded petrol (ULSP) - 95 RON may be used, but will result in lower power output

ignition system & engine management
centrally positioned NGK longlife spark plugs, mapped direct ignition with four individual direct-acting single spark coils; Bosch Motronic ME electronic engine control unit (ECU), knock control via a single knock sensor, permanent lambda control

exhaust system
cast iron exhaust manifold (with integrated turbocharger), one catalytic converter, two heated oxygen sensors monitoring pre- and post catalyst exhaust gasses

DIN-rated motive power & torque outputs, ID codes
90 kilowatts (122 PS; 121 bhp); 210 newton metres (155 ft·lbf) @ 1,500-4,000 rpm — Passat (2009 on)
90 kilowatts (122 PS; 121 bhp); 200 newton metres (148 ft·lbf) @ 1,500-3,500 rpm — CAXA; Golf Mk5 (2007 on), Tiguan (08/10->), Škoda Octavia Mk2
92 kilowatts (125 PS; 123 bhp); 200 newton metres (148 ft·lbf) @ 1,500-4,000 rpm — CAXC; Audi A3, SEAT Leon
96 kilowatts (131 PS; 129 bhp); 220 newton metres (162 ft·lbf) @ 1,750-3,500 rpm — Golf Mk6, VW Jetta V, Passat B6
103 kilowatts (140 PS; 138 bhp); 220 newton metres (162 ft·lbf) — BMY; Touran from early 2006, Golf Mk5, Jetta
110 kilowatts (150 PS; 148 bhp) @ 5,800 rpm; 220 newton metres (162 ft·lbf) @ 1,250-4,500 rpm — CAVF; SEAT Ibiza FR
110 kilowatts (150 PS; 148 bhp) @ 5,800 rpm; 240 newton metres (177 ft·lbf) @ 1,750-4,000 rpm — BWK/CAVA; VW Tiguan
110 kilowatts (150 PS; 148 bhp) @ 5,800 rpm; 240 newton metres (177 ft·lbf) @ 1,750-4,000 rpm — CDGA; Passat B7 EcoFuel
118 kilowatts (160 PS; 158 bhp) @ 5,800 rpm; 240 newton metres (177 ft·lbf) @ 1,750-4,500 rpm — CAVD; Golf Mk6, Scirocco Mk3, VW Jetta TSI Sport
125 kilowatts (170 PS; 168 bhp) @ 6,000 rpm; 240 newton metres (177 ft·lbf) (MEP 21.7 bar) @ 1,750-4,500 rpm (200 N·m (148 ft·lbf) @ 1,250-6,000 rpm), rev limit: 7,000 rpm — BLG; Golf Mk5 GT, Jetta, Golf Plus, Touran
132 kilowatts (179 PS; 177 bhp) @ 6,200 rpm; — 250 newton metres (184 ft·lbf) @ 2,000 - 4,500 rpm, CAVE; SEAT Ibiza Cupra, Polo GTI, Fabia RS

applications
2005 VW Golf Mk5, 2006 VW Touran, 2008 Audi A3, 2008 VW Scirocco, possibly in the 2008 VW Concept R, 2007 SEAT León, 2008 Škoda Octavia, 2009 VW Tiguan, 2009 VW Golf Mk6

Saygılar.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Selam,

Enlemesine motorlarda kullanılanlar:
Sanırım DSG-6 ,yani DQ250 02E, 350Nm destekliyordu.
Sonradan çıkan DSG-7 ,yani DQ200 0AM, 250Nm destekliyor.
En son çıkan TT RS'de kullanılan DSG-7 ,yani DQ500, ise 500Nm destekliyor.

Uzunlamasına motorlarda kullanılan:
Tüm quattro modellerde bu kullanılıyor ve DL501 0B5 olarak anılıyor. 600Nm ve 330kW güç ile sınırlı.

Saygılar.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

synthesizer said:

asdfasfs eyvallah hacı golf interior koydugun icin.

r olmayan guncel interior bulmak imkansız gibi bisey googleda :P

deri koltuk ve r logolarını atarsan aşağı yukarı aynı standart bi roccoyla

http://volkswageneffect.in/images/Volkswagen_Scirocco_Interior/Volkswagen_Scirocco_Interior_2.jpg

Çok tatlıymış yalnız bunun içi. Ben de golf ile aynı diye biliyordum, hatta çok eleştirmişlerdi ilk çıktığında 70klık araç golfle aynı içi diye.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

paramecium said:

Sonradan çıkan DSG-7 ,yani DQ200 0AM, 250Nm destekliyor.


stokta kaldırdığı güç 250nm ye rağmen üzerine abt chip atılabiliyor.

yani zaten en dibinde. hani bunu biliyor olup da firmaların chip tuninge girişmesi anlamsız olurdu. korkarım ki reel sınır o kadar az olmayabilir.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

illaki bi marj bırakılmıştır ama ben olsam 350nm zorlamazdım yani :)
gerçi daha fazla beygir için torku kısıtlı tutup beygiri yuksek devirden cıkacak sekilde modifiye ederek, BAK HEM ŞANZIMAN DOSTU HEM DE 230 BEYGIR VERİYÜK diye yedirebilir chip firmaları.
3 gun sora pistonlar elde kalabilir tabi o devir bandında kullanırsak.


@roket.

ilk cıkan 08 ve 09lar da içi eski direksyon, ekransız konsol falandı, o zaman iyice golf 5le aynı gozukuyodu, tabi biraz kokpit farkı var, havalandırma farkı var.
2010da iç makyajlandı o zaman tamam oldu. şansa ben de 2009 agustosta aldıgımda ilk o seri çıkanlardandı
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...