Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

hp laptop


ucanadam

Öne çıkan mesajlar

daha önce laptop tavsiyesi almak için bir konu açmıştım, şimdi de oraya yazacaktım ama konuyu bulamadım, ne kendi açtığımız konuları görebildiğimiz sayfaya ulaşabiliyorum ne de arama çalışıyor. Herneyse, laptop tavsiyesi alma ve hp laptopların rezaletliğiyle ilgili birçok konu açılmış. Benimkinde bana demiştiniz ki sakın hp alma. Çok ta iyi dediniz ama ben ettim bi kerizlik, biraz fiyatına aldandım, biraz da babamın ısrarlarıyla bir hp pavilion dv6 aldım. Yaklaşık 7-8 ay olmuştur heralde alalı. Uzun zamandır da ısınma problemi yaşıyor bu laptop. Soğutucu da kullanıyorum üstelik. Soğutucunun laptopu soğutacağı yerde laptop soğutucuyu ısıtıyor bende, laptopa dokunamıyorum o derece sıcak oluyor yani. Ben bu laptopu tabletimle çizim yapmak için aldım ama öyle birşey yapmak mümkün değil, paintte bile acayip kasıyor. Oyun oynamak hiç mümkün değil. Elimde olsa bu makineden bir an önce kurtulup paramı geri almak isterim. Neyse geçen gün garanti belgesinin üzerinde yazan adrese gittim, adamlar şirketi başka yere taşımış. Telefon numarası aldım oradan. Yeni yerin adresini istemek için. Aradım, getirmeyin dediler telefonda bikaç işlem yapalım dediler falan. Adam bana bios update yaptırttı telefondan. Bi de fan deliklerine 10 dakika elektrikli süpürge tut, süpür dedi. Süpürdüm. Gerçekten de biraz etkili oldu ama kesinlikle kabul edilebilir bir sonuç yok ortada. Eskiden, hiçbir program açık değilken bildiğin masaüstünde mouse kasıyordu, şimdi onun biraz daha iyisi sadece. i7 işlemcili 6 gb ram'li bir bilgisayardan beklenen bir performans yok yani ortada. Neyse bu hp'nin teknik destek hattının bu konuda pek bi bok yapacağını sanmıyorum, makineyi alıp paramı iade edeceklerini hiç sanmıyorum. Sizce tüketici hakları mahkemesine başvursam paramı geri alabilir miyim? Eğer bu konuda başarılı olursam yapacağım ilk şey paraya kıyıp bir apple macbook pro almak olur...
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

yapabileceğin en iyi şey, notebook'un alt panelini komple açarak oraya bir endüstriyel tip fan tutmak olur sanırım.

garantiye gönderirsen fan temizliği yaptık diyip geri gönederirler, bir de üstüne para alırlar.

ya da laptop soğutucusunu falan iptal ederek sadece kendi soğutmasıyla baş başa bırakacaksın aleti. bir süre sonra perte çıkacak öyle göndereceksin garantiye.

ya toparlıyacaklar ya da yenisini verecekler. garanti şartlarını yerine getirmedikleri zaman başvurabilirsin tüketici mahkemesine.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

garantiye gönderse niye para istesinler
böyle bir tecrübeniz mi var?
benim harddisk patlamıştı 1 yılını doldurduğunda
gayet sorunsuz bir şekilde halletmişlerdi

bu alette kesin hatalı bişiler vardır
tamam hp laptoplar çok ısınıyor cart curt da
böyle de olmamalı
ver sen teknik servise

telefon ettiğinde önce telefonla sorunu halletmeye çalışıyorlar ya da sitemizdeki FAQ'a baktınız mı diyorlar

onları yaptım halen çözemedim sorunumu kesinlikle göndermem lazım deyince de nereye götürmeniz gerketiğini tarif ediyorlar

gidiyosun bırakıyosun
merkezi bir sistemleri var zaten
teknik servisle falan sen uğraşmıyosun
güzel kadınların baktığı aracı bir resepsiyon gibi bir yere veriyon bilgisayaırnı form doldurup
onlar ankara'ya gönderiyolar

falan fişman
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

tüketici mahkemesi türkiye'de en uzak durulması gereken yer. Arkadaşın laptop daha 2. ayda acma-kapama düğmesi bozuldu. götürdük kullanım hatası garanti dışı dediler neyse dellendi buda mahkemeye verdi tam 9 ay bilir kişi raporu beklendi rapor sonucunda arkadaş haklı bulundu. negzel sevinmişti, bu sefer firma itiraz etti ve yeniden incelenecek olay. totalde bir power tuşu için 1 yıldır sürüyor dava 2. rapor istendi onu bekliyolar.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...