Rerore Mesaj tarihi: Eylül 4, 2011 Mesaj tarihi: Eylül 4, 2011 Kapak takılan celik jant yerine alasımlı jantların sekil dısında faydası var mı
Kharon Mesaj tarihi: Eylül 4, 2011 Mesaj tarihi: Eylül 4, 2011 alasim jantlarin bi kac tip uretim sekli var bunlarin da birbirlerine avantajlari/dezavantajlari var ama genel olarak alasim vs celik dendiginde; 1. thermal karakteristikleri yuzunden isiyi daha cabuk dagitip daha iyi fren performansi sunar. 2. hafif oldugu icin tuketim. 3. korozyon a dayaniklilik 4. aracin yuruyeninde toplam agirlik azaldigi icin daha iyi suspansiyon performansi. 5. cok kolay egilip bukulmemeleri acisindan metal yorgunlugu , surus guvenligi ivir zivir dan da bahsedilir de zorlama olur artik heralde. dezvantajlari; 1. pahali 2. cizilince evlat acisi vermesi.
aktiftablet Mesaj tarihi: Eylül 4, 2011 Mesaj tarihi: Eylül 4, 2011 Normal kullanımda bu yazılanların hissedilmesi çok çok zor.
Kharon Mesaj tarihi: Eylül 4, 2011 Mesaj tarihi: Eylül 4, 2011 2-4 u en soforlukte tecrubesiz fakat 2-3 araba gormus bi insan dahi farkeder. 3-5 i uzun vadede cuzdan farkeder. fren performansi icin konusabilmek adina araci zorlamak lazim hayli.
BonePART Mesaj tarihi: Eylül 4, 2011 Mesaj tarihi: Eylül 4, 2011 çelik jantın en büyük dezavantajı kenef araba şirketlerinin yedek lastiği kapaksız sac jant vermesi ulan 100 liraya daha veriyim arabayı alırken yedeğide düzgün jant yap ya
Rerore Mesaj tarihi: Eylül 5, 2011 Konuyu açan Mesaj tarihi: Eylül 5, 2011 Yorulma dayanımı celikte daha iyidir ama
Rerore Mesaj tarihi: Eylül 7, 2011 Konuyu açan Mesaj tarihi: Eylül 7, 2011 bir de cms jantlar aluminyum mu çelik mi?
Esh Mesaj tarihi: Eylül 7, 2011 Mesaj tarihi: Eylül 7, 2011 BonePART said: çelik jantın en büyük dezavantajı kenef araba şirketlerinin yedek lastiği kapaksız sac jant vermesi ulan 100 liraya daha veriyim arabayı alırken yedeğide düzgün jant yap ya alfada pejoda üst modellerde de böyle abi. çük boy stepne veriyolar bagajı kazanmak için.
akinci Mesaj tarihi: Eylül 7, 2011 Mesaj tarihi: Eylül 7, 2011 Ben celik jantlari sadece kis lastiginde kullaniyorum. Olasi bir kayma ve kaldirima carpma durumunda yamulma olayi alüminyuma göre cok daha dayanikli. Ama celik jantlarin amortisörlere ve bagli oldugu aksama agirlik vermesinden dolayi zarari oluyor, balatalarda asinma biraz fazla olur, agirliktan dolayi az da olsa yakit tüketimi artar vs. Alüminyumda hepsi yukardakilerin tam tersi iste :)
Rerore Mesaj tarihi: Eylül 20, 2011 Konuyu açan Mesaj tarihi: Eylül 20, 2011 şu an çelik sac jant var onun yerine bakıyorum ama 400-500 Tl ye satılanlar aluminyum mu çelik mi acaba onu nasıl bilcez açıklamasında yazmıyor mesela şu http://www.carre.com.tr/images/1653393E09_40.jpg ya da cms, km nin sitesindekiler
Esh Mesaj tarihi: Eylül 20, 2011 Mesaj tarihi: Eylül 20, 2011 alümünyum alaşım bunlar. çelik jant diye bi terim yok aslında.
Rerore Mesaj tarihi: Şubat 13, 2012 Konuyu açan Mesaj tarihi: Şubat 13, 2012 demin kimyasal analiz yaptım 2 janta 2 farklı markada birinde %75 titanyum 15 Al diğerinde %50 titanyum 35 Al vardı, büyük dert ten kurtuldum
Öne çıkan mesajlar