Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Mists of Pandaria Genel Başlık


Öne çıkan mesajlar

Mesaj tarihi:
az önce girdim expansion için tekrar açtırdım satın da aldım level 90 olacam dungenoları yapıp contenti görecem ve bırakıcam çok bariz

oyun cidden kötü çünkü

resmen wowu kapatıp guild wars 2 yi açınca rahatladım
Mesaj tarihi:
outdoor pvp geri döndüyse ve oyun event manyagı olduysa bakıcam tekrar yani. Şuan wow , apple'ın oyun hali. Ne çıkarırlarsa alıyoruz. apple fan boy = blizzard fan boy
yani apple fanboy degilim ama blizzard bişeyleri her cıkardıgında yeniden bakıp, takip edip, okuyup, merak etmeye başlıyorum şahsen.
bide dediniz ki Cross realm heryer mahşer yeri gibi. Yani çok saglam bir outdoor pvp + event mekaniği olucak gibi bi izlenim oluşturdunuz. Begenmessem kompile banlatırım gaz verenleri. Şimdiden sölüyorum.
Mesaj tarihi:
world pvp den bişey beklemiyorum açıkcası. Herhangi bir mekanizma yok insanları world pvp ye iten, sadece cross realm muhabbeti var die bi zone da daha çok insan toplanıyor. zaten bi yerden sonra griefing de başlar. Sadece birbirini genkliosun sonra grupça genklemeye başliosun öle saatlerce takılıosun. Gidin gw2 oynayın wvw yapın , enazından orda keep meep aliosun siege yapiosun ,xp aliosun bonus aliosun bişey oluo 2 farklı düşmanın var vs.

event sistemi de yok wowda şu an gelen bildiim

senaryo ile başladı işte theramore, baya kötü, 10 dakka sürüo ve hiç hikayenin içine sokmuyor seni. 5 tane barrela tıkla sonra 3-4 grup mob kes bi adamla konuş bitsin.

resmen şu an 5-10 yaş grubu oyunu hissi var ciddi bi şekilde.


zaten talent ve ability sistemi de artık iice basitleşmiş, Adamlar demiş ki madem insanlar her buildin en ii rotasyonunu buluyor ve nete koyuyor. biz uğraştırmayalım kimseyi ona göre tasarlayalım yazalım oyuna.

core ability tabine geliosun 5 abilityni sıralio, shadow bolt, başka cast edecek bişeyin yoksa bunu cast et, corruption, sürekli üstünde tut
soul fire- molten core proclayınca bunu cast et

falan adamlar yazmış direkt bunu. Bi ability için başka cast edecek bişeyin yoksa bunu cast diye açıklama nedir ya.

Sinirliyim wowa.

mmorpg genresını ciddi bi şekilde çıkmaza soktukları için kızgınım. Sıkıntı var.
Mesaj tarihi:
mortis bulsan ne olucakkı abı onu uygulamak onemlı olan pve de kackısı varkı rotasyon yaparken anlık olaylara rotason dısına cıkıp tepkı vermesı sonra aynı sekılde rotasyona gerı donmesı bu arada prıest mısın bakım sen tanıdık geldın
Mesaj tarihi:
Üzgünüm ama bence sen yeni talent sisteminin mantığını hiç anlamamışsın.

Eski sistemde 2 yıl önce yaptığım talent ve gene aynı dönemde taktığım glyphleri daha sonra 1 kere bile değiştirmedim. Eski sistem bize seçme şansı sunuyor diye kendimizi kandırıyorduk, seçme şansı falan sunmuyordu. Sadece birileri yalnış seçim yapıyordu bizde "abicim o talenti almayacaksın bu glyphleri takacaksın" diye doğrusunu söylüyorduk. Çünkü 1 tane doğru vardı.

Şimdi ki sistemde girdiğim 5 mande bile duruma göre 1-2 tane glyph, 1-2 talent değiştiriyorum. Çünkü doğru diye birşey yok her biri birinden güzel yeni talentlerin. Zaten spec seçince alman gereken eskiye göre ne varsa alıyorsun, eskiden de alıyordun gene alıyorsun. Eskiden ben bu skilli almak istemiyorum diye kavram var mıydı? Yoktu, o skilli almayanla dalga geçiyorduk, o işe yarıyordu eski sistem.

Oyun ne Wotlk'tan ne de Cata'dan daha kolay değil hiçbir class için şuan. Yani oyun kolaylaştı varsayımnız tamamen anlamsız. Tanklık belki 10 kat zorlaşmış durumda, nerdeyse her class'ın cycle'ına 1-2 yeni tuş gelmiş durumda. Üstelik yeni talantler dolayısı ile aynı spec'e sahip 2 kişi bile birbirinden ufak tefekte olsa ayrılabiliyor. Eskinin tüm mageler birbirinin aynısı (hatta ne mage'i tüm classlar birbirinin aynısı olmak üzereydi) durumu şimdi aynı specler bile birbirinden farklıya doğru gidiyor.

Glyphler işe yaramıyor diye bir ağlama var, heryerde görürsün. Neden var bu ağlama? çünkü doğru glyph diye birşey yok artık, oyun tarzına göre nerdeyse her glyph kendine göre doğru. Burda bile bir çeşitlilik var yani.
Mesaj tarihi:
hayır size öle lanse edildi o talent sistemi
warlock özleinde konuşuyorum

ben damageın %50sini pet e mi vereyim, yoksa 8 saniye sonra invul olup sonra dot halinde %50sini damage yiim i

veya , stun mı aliim fear mı aliimi

farklı oynama stilinden saymıyorum abi. veya karakter customizasyonundan saymıyorum ben

zaten onu diyorum bunca zaman olan şeyi uğraşmayın bunca zaman zaten buydu alın biz size yapılmışnı verelim, üstüne de 6 tane siz seçin talent adı altında. Kİ aralarında gameplay ve deneyimi farklılaştıracak hiç bi seçenek yok.


Rotasyon yapıyor olmak zaten başlı başına saçmalık. Fabrikada assembly line'da çalışmak gibi bişey. Monkey work
Mesaj tarihi:
Valla bu durumda sen wow'un oyun sistemini ve yapısını eleştiriyorsun ki burdan biryere varamayız. Arabaları tartışırken "ya zaten arabaların 4 tekerlekli olması saçma" demek gibi birşey bu.

WoW çıktığı günden beri aşağı yukarı aynı yapıya sahip. 8 yıllık talent sistemi, bize seçtiğimiz spec'e göre bazı skilleri almayı sağlıyorsa ve bu sistem kaldırılıp o skiller oto alınır hale geliyorsa, bu oyunu çıktığı günden daha kötü yapmaz. Oyun sana göre zaten kötü olarak çıkmışsada yapacak birşey yok o zaman.

Aynı spec'e sahip 2 oyuncudan biri diğerinden %15 hızlı koşabilirken diğeri 30 saniyede bir vanish atabiliyorsa ve bir başkası her ikisinide yapamazken charge atabiliyorsa (sadece 1 seçimin sonucu bu) o classların oyun mantığı arasında dünyalar kadar fark vardır artık.
Mesaj tarihi:
freemoon'un verdigi ornegin pvp'ye olan etkisini gorebilecek kadar bilgi sahibi degilseniz ya wow'da hic pvp yapmadınız ya da pvp'den anladıgınız sey alterac valley.
Mesaj tarihi:
freemoon daha bilgili tabi ona bi lafım yok

ben sadece girdim oyuna yeni abilitylere yeni değişkliklere baktım

sonra hour of the twilight heroiclerine girdim hiç girmemiştim

böle sadece bana denilen 5 ability arasında rotasyonumu yaptım güzel bi şekilde. öle CD takip ettim. bosslar öldü ve çıktım.

ne challenging bişey gördüm ne böle hikayenin içinde hissettim kendimi.

dedim herhalde bi raid yaparken vay ak tayfası 10 kişi biraz zevk alırım onun dışında budur oyun.

bi de ganklenmek var. böle bi charge yiosun charge ı yedikten 2 saniye sonra ölüosun ama o sırada sürekli stundasın falan

dedim hani tamam itemım yok pvp için de yani itemım neden olması gerekio orda o adamla kapışabilmek için. Veya neden bu kadar çabuk ölmem lazım aynı leveldayım, biraz böle bi kapışabileyim herifin yaptıklarına tepki verebileyim. O da yok ( pvp skillin yok falan demeyin, orda hepinize vereyim karakteri kimse bişey yapamaz durup bakmaktan başka)

çıktım.
Mesaj tarihi:
toggie said:

freemoon'un verdigi ornegin pvp'ye olan etkisini gorebilecek kadar bilgi sahibi degilseniz ya wow'da hic pvp yapmadınız ya da pvp'den anladıgınız sey alterac valley.


çok uzun süre arenada ladder kovaladım, title da aldık binek de.

oyun her zaman shadowstep atan rogu subtlety, envenom basan rogu assassin, ar bf açan roottan sprint ile çıkan rogu combat olarak tanımladığı sürece pvp ye bi etkisi yok söylenilenlerin.

yok biri 30 saniye koşuyomuş yok biri daha geç vanish atıyomuş falan. o da şimdi, zaten 2 ay sonra hp resil attack/spell power dengeleri oturunca tek buildli döneme geçilecektir, demişti dersin.
Mesaj tarihi:
yani geçen sezon rls oynayan rog hemo spec seçip, sustained dps trinketi kullanıyo, rpm oynayan vialli burstlu buid yapıyo. bu kadar işte wow un sunabileceği max gameplay farklılığı.
Mesaj tarihi:
hicbi talent sistemiyle ben tekduzeligin degisecegini dusunmuyorum zaten. eninde sonunda tek dogru builde indirgeniyo. su anki sistemde de en fazla 1 tier'de secenek sansı olur. digerleri hep aynı secilir.

ama en azından ustlendigin role gore daha farklı secenekler deneme sansı olacak, eskisinden daha fazla.
Mesaj tarihi:
talentla olmaz bu iş. problem orda başlıyo. hadi olacak olan da en fazla 4-5 işte. onlar da zaten ezberi kolay ve çok aşırı counterlamak için ayrı bi tekniğe ihtiyacın yok.

ya target değiştirirsin ya da bi kaç ilave skill kullanırsın. pvp yi tekdüze yapan bu zaten.


halbuki glyph getirdikleri zaman çok umutlanmıştım, yeni düzen bir gameplay ancak glyphlerin üzerine düşerek yapılabilir. asıl seçenek orada çıkar. ama blizz glyph kısmını hep esgeçiyor.

çünkü glyph gw2 deki trait sistemi gibi (hoş gwde çok çok fazla hane var, 3 tane trait var, her 3 traitin 5 pointinde bir glyph gibi seçeneğin var her trait max 30 lanabiliyo.

biri üşenmeyip kombinasyona vurduğunda aradaki farkı çok rahat görücez.
Mesaj tarihi:
Abi guild wars trait sistemi dediğiniz "%2 increased bla bla", "%3 reduced bla bla" , "%5 chance to bla" diye 634896348 tane incik cıncık şey değil mi? Bence inanılmaz bayık, ama zerk-renk sonuçta, bunun üzerine flame yapmayın şimdi.
Mesaj tarihi:
HikmetHoroz said:

>wow
>pvp

Kaç rating yaptın en çok, bu armory postlasana?
said:
çünkü glyph gw2 deki trait sistemi gibi (hoş gwde çok çok fazla hane var, 3 tane trait var, her 3 traitin 5 pointinde bir glyph gibi seçeneğin var her trait max 30 lanabiliyo.

full angarya gw'nin o sistemi.
eski wow kafası işte. basıyoduk 5 talenti mecburen %10 increased crit için. yoksa freemoon'un dediği gibi vay mal %10 criti almamış diye dalga geçiyorlardı.

gw2'de farklı mı şimdi? dps karakter skilleri seçip vitality mi abanıyorsunuz traitlerden? lol.
Mesaj tarihi:
adam adeta bir reckful, bir neilyo. :]

şu wow pvp hahahaha diyenlerin çok büyük çoğunluğu:
alterac valley - blizzard spamcı tayfası çıkıyor çünkü. o yüzden de sordum duelist mi oldun, glad mı kaçırdın 2400 achisini aldın mı ya da en kötü diye.
Misafir
Bu konu yeni mesajlara artık kapalıdır.
×
×
  • Yeni Oluştur...