Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

GSL Ağustos


Mortis

Öne çıkan mesajlar

yvz said:

kacırdıgınz bir nokta var. blue hell in gelme zamanı siz tam drone üretimini kesip army üretimine başladıgınız bir ana denk geliyor genelde. adam gelip işcileri kestiğinde elinizdeki larvalarla army üretmek yerine tüm larvalar drone a gidiyor. evet drone sayısı eskisinden bile daha iyi, peki gelecek saldırıyı nasıl tutcak bu zerg ?


abi bak çözmüşsün işte senin X sayıda droneu bırakıp armyye döndüğünde blueflame geliyor ozaman x-5 drone yaparak 5 tane roach bas tutuver linglerle ...

sonuç: blueflamee yatırılan para yalan oldu , buna karşı sadece 5 droenun 30sn lik mining kaybettiki blueflame+hellionlara yatırılan karşısında kardasın ...
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Bence blue flame yerine eski vulture'ın mayın yeteneği geri getirilebilir çünkü blue flame upgrade olarak çok güçlü yani bildiğin hellion'ları iki katı güçlü hale getiren bir upgrade ve istediği tek şay factory+tech lab. Bence en iyisi direk blue flame'i atmak olsada bir iki önerim var patch notu olarak herhangi birini alın :D

Hellions now require 75 minerals 25 gas

additional +10 değil de +5 damage

requires armory

decrease width of hellion to 0.10 and range to 4

yani önemli olan bence blue flame'in op olup olmaması değil terran blue flame yatırsada parayı geriye düşmüyor bir çoğunuzun düşündüğünün aksine sallıyorum toss dt'ye yatırdı parayı ve ben bunu scout ettim hızlıca lair atıp overseer yapıp mass roach'la counter'a gidebilirim ama terran'a karşı bunu yapamam ya da sallıyorum kendimi iyi savunurum ama terran buna karşı bir ceza çekmez (ceza çekmez derken punish diyor gavurlar genelde oyun terimi olarak :)) Terran çok affedebilen bir ırk yaptığın tech başarılı olmasa bile oyunda geriye düşmüyorsun.

Katılmadığım kısımlar olsada şu videoyu bir izleyin Destiny'nin değindiği önemli noktalar var. Özellikle ilk 5 dakika da çok iyi açıklıyor.

Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

said:
Sürekli ünite kaybedip bundan iyi bir şekilde kurtarabiliyor
Yok öyle bir şey.
said:
Mvp 15 drone öldürdükren 30 saniye sonra Nestea zaten 3 base'de saturation sağlamıştı. Ama rakip terran olduğu için yapabileceği bir şey yok
MVP de 3 base'deydi o anda ve 15 drone öldürmüştü tabii ki önde olacak, ırkla alakası yok bunun.
said:
Terran'ın hata yapmasına bakıyor baneling'ler
Aynı şey bire bir blue flame hellion için de geçerli.
said:
MVP nasıl dünyanın en iyi 2. oyuncusu oldu merak ettim? MVP iyi bir oyuncu ama o kadar da değil.
GSL puanı olarak ikinci. Katıldığı tek yabancı turnuva olan MLG'yi ezdi geçti. Zaten ikincilik için başka kimin adı geçebilir ki? MC belki ama MVP bence şu an çok ondan da iyi durumda.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Sleeep said:


abi bak çözmüşsün işte senin X sayıda droneu bırakıp armyye döndüğünde blueflame geliyor ozaman x-5 drone yaparak 5 tane roach bas tutuver linglerle ...

sonuç: blueflamee yatırılan para yalan oldu , buna karşı sadece 5 droenun 30sn lik mining kaybettiki blueflame+hellionlara yatırılan karşısında kardasın ...


ama sıkıntı şurda, 5 roach ile blue hellionlara defans yapamıyorsun, hellion gelir yine keser dronelarını.yani aniden öldürcek bir şey lazım, bane gibi. ama bane de yetşmiyor işte hız olarak
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Mum_Chamber said:

anlamadim, siz mineral line'a baneling drop yapinca sorun yok, cok dengeli. adam hellion getirince mi cok guclu?

mule kalksin, hellion kalksin, ustune zerge de iwin tusu eklensin.


Hellion kalksın demiyor ki kimse sadece ucuz bir upgrade üniteyi apayrı bir şekile sokuyor ki oyunda hiç ırkta bir upgrade'yle bir ünite 2-3 katı güçte olmuyor.

Mule'da cooldown gelmesini savunuyorum ben SC2'de her ırka bir makro mekaniği geldi. Zerg'e inject, Toss'a chrono, Terran'a da Mule şimdi bakınca Zerg'ün her 45 saniyede inject etmesi gerekiyor ve kaçırınca larva da geriye düşürüyor ki bu olay direk oyunu kaybetmene yol açabilir. Toss'ta chrono'yu ne kadar geç kullanırsa o kadar kötü toss için zaten chrono biraz daha farklı iki ırkın özelliğini göre ve chrono'yu sallıyorum biriktiği zaman hepsini aynı forge'da kullanamıyorsun ama mule apayrı yani 2 dakika unutsan mule'u tak 2-3 tane çağırabiliyorsun ki mantıksız yani şöyle düşünün Zerg'de Terran gibi olsaydı Queen'e sürekli inject etmeyi unutsaydım ama tek seferde 2-3 kere inject edebilseydim herkes başlardı QQ'ya ki mule zaten 90 saniye de bir çağırılıyor. O yüzden terran daha basit oynanan ve hataları affeden bir ırk cooldown skill olayını biraz daha öne çıkarırdı multi tasking olarak.

Son olarak'ta Overlord'un mineral line yaklaştığı an bane'leri kaçırabilirsin ya da split edebilirsin sonuçta bane'ler patlayınca yok oluyor ayrıca bane drop'a harcanan para da çok fazla bane nest, overlord speed ve overlord'ların ünite taşıması için olan upgrade, ama hellion mineral line'a girdiği an kurtarma şansın o anki pozisyonuna bağlı yakında üniten yoksa oyunu bitirebilecek kadar işçi öldürebilir hellion'lar ayrıca zaten tank'e gideceğinden ve medivac çıkaracağından farklı bir tech'e de zorlamıyor.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Uliking said:

Bence blue flame yerine eski vulture'ın mayın yeteneği geri getirilebilir çünkü blue flame upgrade olarak çok güçlü yani bildiğin hellion'ları iki katı güçlü hale getiren bir upgrade ve istediği tek şay factory+tech lab. Bence en iyisi direk blue flame'i atmak olsada bir iki önerim var patch notu olarak herhangi birini alın :D

Hellions now require 75 minerals 25 gas

additional +10 değil de +5 damage

requires armory

decrease width of hellion to 0.10 and range to 4



Beyler istedim

said:
StarCraft II: Wings of Liberty - Patch 1.4.0

TERRAN

Barracks

Build time increased from 60 to 65.

Hellion

Infernal Pre-Igniter damage upgrade decreased from 10 to 5.

Raven

Seeker missile movement speed increased from 2.5 to 2.953.



Oldu :P
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...