roket adam Mesaj tarihi: Temmuz 21, 2011 Mesaj tarihi: Temmuz 21, 2011 Calimero, Avrupa fiyatları Amerika fiyatları ile aşağı yukarı aynı. Baz modeller farklı olabilir gerçi, o kadar araştırmadım, research based on Mercedes.com USA vs. Mercedes.de E Klasse.
HoeZ Mesaj tarihi: Temmuz 21, 2011 Mesaj tarihi: Temmuz 21, 2011 slk mercedesi bilemeyen adamın katettiği yol izleyenleri şaşırttı
Pasta Mesaj tarihi: Temmuz 21, 2011 Mesaj tarihi: Temmuz 21, 2011 120k ya audi r8 var amarikada ya. =(
paramecium Mesaj tarihi: Temmuz 21, 2011 Mesaj tarihi: Temmuz 21, 2011 Selam, Beyin fonksiyonlarının über bir teknoloji ile kontrolüne gerek yok, babamın donanımsız A4 bile 2 saatlik sürüş sonrası 'kahve molası ver' diye uyarıyor. Mercedes lütfedip beynime girmeye kasıyorsa yapsın. Sen bana şunları şunları Mercedes yaptı dedin; ben de sana kimin ne zaman yaptığını ve kimin uyguladığını yazdım. Eğer şüphen varsa azıcık google karıştırsan görürdün. Ayrıca ben sana Renault veya Toyota Mercedes'den daha sağlam dedim mi? Böyle bir imâda bulunduğum metin hangisi? Neden coştun o halde? Renault'un 50bin TL'e satılan bir modeliyle Mercedes S serisini karşılaştırmakta bir gariplik görmüyorsan zaten bu 9 sayfa boşuna. Tartışmada mantık olması gerekir; öbür türlü sen yazarsın, ben çürütürüm, sen görmezden gelip yeni birşeyler yazarsın ve olay inatlaşma olur. Şurada 'pardon ya ben bunları hep Merceden buldu sanıyordum ama değilmiş gerçekten' yazıp durumu kabul etmek yerine elma vs armut yaptın. Toyota gibi bir Japon markası daha geniş kitlelerin aracağı araç olarak bu markayı kullanırken, daha fazla parası olanlar için ise Lexus markasını yarattı. Eğer denk kıyaslama yapmak istersen Mercedes vs Lexus yapman gerekirdi. Keza Renault da hedef pazar olarak kendisine lüks segmenti seçmemiştir. Ürün yelpazesine bakarak bunu anlamak kolay. Süper lüks otomobili üretmek sorun değil günümüzde, Toyota'nın dediği gibi 'ulaşılabilir otomobil üretmek'. İlk LED farları kim seri üretim yaptı? A2 dediğin tosbağıcık bile 1.2 metrelik kesintisiz lazerle yapılan alüminyum kaynağa sahipti; daha otomotivde bu rekor yeni yeni kırıldı. Hatırlarsın ki A2 denen meret komple alüminyum gövde ile üretilmişti. A8 bahsetmeye gerek yok. Audi keze yine alüminyumu şekillendirecek teknolojiler geliştirdi ki üretiminde kullansın. Diğerlerinde hafgif metal ve kompozit metal kullanımı ne durumda? Turbo ile FSI sistemi kim birleştirdi? Neymiş; otomobil sektöründe herkes birşeyler ortaya çıkartmış. Senin bildiğin gibi Mercedes yapmış, diğerleri de izlemiş değil. Bu forum 'turbonun geometrisi mi değişir' diyen ve dalga geçen kişileri de gördü ve sonrasında resimli açıklamaları yazıldı, kullanan modeller belirtildi. Araştırmadan yazmanın neticesinde insanlar sana bu şekilde yükleniyor. Bunun altında başka amaç arama. Saygılar.
Mr_Hand Mesaj tarihi: Temmuz 21, 2011 Mesaj tarihi: Temmuz 21, 2011 ehuehue turbo geometrisini hatırladım =))
paramecium Mesaj tarihi: Temmuz 21, 2011 Mesaj tarihi: Temmuz 21, 2011 Selam, Ne aksiyon doluydu o zamanlar...pehh... Saygılar.
Yenerk85 Mesaj tarihi: Temmuz 21, 2011 Mesaj tarihi: Temmuz 21, 2011 iyi critlemişsin helal, araba pazarı mantığı vs google olmuş
Mr_Hand Mesaj tarihi: Temmuz 21, 2011 Mesaj tarihi: Temmuz 21, 2011 o değil de kontrolsüz ortamdaki tek bir kazadaki arabanın aldığı hasarla bi karara varmak. çok bilimsel yaklaşım hakkaten :D kesin renaultlar dandik.
paramecium Mesaj tarihi: Temmuz 21, 2011 Mesaj tarihi: Temmuz 21, 2011 Selam, Tanrıların kendi elleriyle döverek şekillendirdikleri bir Mercedes; hani üretildiği ilk günden beri sağlam olarak bilinen.Hand of drive RHDTested model Mercedes-Benz C180 ClassicBody type 4 door saloonYear of publication 1997Kerb weight 1299euroncap Bu da bir Renault 2001 model:Hand of drive LHDTested model Renault Laguna II 1.8 16vBody type 5 door hatchbackYear of publication 2001Kerb weight 1385euroncap Elbette yıllarında fark var. O halde 2001 C serisine bakalım:Hand of drive LHDTested model Mercedes-Benz C180Body type 4 door saloonYear of publication 2001Kerb weight 1455euroncap Ben Mercedes'de daha koyu renkler gördüm sanki. Bu da bonus olsun: 1998 Mercedes E serisi Şu anda 2001 Laguna 2.0 RXT modeli 79bin km ve fiyatı 18.850TL 2001 Mercedes C200 Elegance 92bin km ve fiyatı 41.000 TL civarında. Bence ekmek/köfte dengesi açısından irdelersek daha güzel olur ;) Saygılar.
heroLion Mesaj tarihi: Temmuz 21, 2011 Mesaj tarihi: Temmuz 21, 2011 Abs ESP ve SRS ile ilgili pek çok kaynak Mercedes Benz innovasyonu olmadıgını ifade ediyor fakat bu kaynaklar wikipedia gibi anonim bilgiler içeriyor. Daha önceki mesajlarımdan birinde verdigim linkte MB bu teknolojileri sahiplenmiş. Dolayısıyla ben bu beyanı daha güvenilir buluyorum.
SNA1L Mesaj tarihi: Temmuz 21, 2011 Mesaj tarihi: Temmuz 21, 2011 ne zamandan beri araba fiyatları euroncap testine göre belirlenir oldu
Cairne Mesaj tarihi: Temmuz 21, 2011 Mesaj tarihi: Temmuz 21, 2011 abi bikere ki şöyle bir iç tasarım hala yapamadı diger markalar
senko Mesaj tarihi: Temmuz 21, 2011 Mesaj tarihi: Temmuz 21, 2011 aquila said: parayi ver de aliim. off ver banka hesabini
paramecium Mesaj tarihi: Temmuz 22, 2011 Mesaj tarihi: Temmuz 22, 2011 Selam, İç tasarımı Mercedes ile aynı mı yapmalarını istiyorsun :) Saygılar.
Cairne Mesaj tarihi: Temmuz 22, 2011 Mesaj tarihi: Temmuz 22, 2011 en azından daha sportif bir tasarım yapabilirler diye düşünüyorum çok küt abi estetik yok ama dış tasarımları hakkında bir şey diyemem cok çekişmeli kapışırlar
saturn Mesaj tarihi: Temmuz 22, 2011 Mesaj tarihi: Temmuz 22, 2011 mercedes bilinçaltına kadar işlemiş bir marka ondan daha iyileri olabilir ama mercedes in yeri başka japonlarda bambaşka bir ırk. her zaman şaşırtacak tarafları oluyor. birde nasıl bir forum bırası mercedes bmw audi ... binenler falan. hayatımda mercedes e binmiş birisi değilim. yıllık 7k aileden gelmeyim. umarım kendi arabamı almayı planlıyorum. keşke siz gibi tecrübem olsaydı
Cairne Mesaj tarihi: Temmuz 22, 2011 Mesaj tarihi: Temmuz 22, 2011 tartışmamız bindigimiz anlamına gelmiyor he binen yok mu vardır elbette
paramecium Mesaj tarihi: Temmuz 22, 2011 Mesaj tarihi: Temmuz 22, 2011 Selam, Audi'nin iç tasarımı daha hoştur, ama bu hoşluk benim zevkimden dolayıdır. Tasarım konusunda fonksiyonellik ve ergonomi olduktan sonra göze hitap noktası değişkenlik sergilediğinden ben kriter olarak almıyorum. Kimi sportif ve agresif bir tarz sever, kimisi de daha yumuşak ve dingin bir duruş arar. Ben 3 kollu ve orta göbeği fazla iri olmayan ince yapılı direksiyon severim, başkası üstünde fonksiyonlar olsun ister. 3 Alman markası da işçilik ve malzeme kalitesinde birbirlerine ciddi rakiplerdir. Sadece sunumlarında fark vardır. Birbirlerine benzemelerini beklemek veya sadece kendi zevkimiz doğrultusunda olmaalrı beklemek olaya tek taraflı bakmak olurdu. Saygılar.
pinkporing Mesaj tarihi: Temmuz 22, 2011 Konuyu açan Mesaj tarihi: Temmuz 22, 2011 bütün insanoğlunun yaptığı araçların toplamı bir c250 etmez kanımca veya c63 amg , BMW :s http://forum.paticik.com/thumbnails/02f/6d6/08a/2e9/028/4ff/b15/7c7/a59/6ec/62_450xNULL.jpg
Öne çıkan mesajlar