Mino Mesaj tarihi: Eylül 22, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 22, 2004 http://www.zilvia.net/faqs/faqs.asp Servis kitapçıkları... Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Ragnar Mesaj tarihi: Eylül 22, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 22, 2004 ne drift yapar demi 200 sx t de dif lock la :)[signature][hline]Dragger.Org Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Mino Mesaj tarihi: Eylül 22, 2004 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 22, 2004 Yanlamak için birebir. Eski 1.8 lerde subap zamanlaması yokmuş, ama subap sorunu çıkardığında masraf az oluyor. Standardı 169 bg. 2.0 litrelik motorlar 0.6 bar turboyla 200 bg güç üretiyor (standart). Sonradan takılma Blow Off Valve olmadığı için takılması turbo ömrü açısından gerekli... Kapaklı farlı kasa Son kasa[Bu mesaj Mino tarafından 22 Eylül 2004 14:27 tarihinde değiştirilmiştir] Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Vodan Mesaj tarihi: Eylül 22, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 22, 2004 Şu son kasası çok güzel kaç model oluyo onlar?[signature][hline] V ò d à n | ICQ Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Mino Mesaj tarihi: Eylül 22, 2004 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 22, 2004 97 den 2002'ye kadar var ama Türkiye'ye gelişi 2000'de duruyor. 99 lar var satılık yalnız sağlam fiyat istiyorlar. Z edition bir 200 SX satılıyor turbo timer, controller ıvır zıvırlı. 20000 EURO'ya. Araç 57000'deymiş. Normalde 25-30 arası bulursun ama motorlar 100000 km civarı olur. Rektifiye işlemi aşağı yukarı 3 milyar tutuyor ama yapıldıktan sonra bir o kadar gidiyor rahat rahat. Malum japon işi :) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Absolut Mesaj tarihi: Eylül 22, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 22, 2004 Eski modellerini az tokatlamamıştım hehe.[signature][hline]Kalplerdeki Kaymak Profocio Web Hosting Kızımız Duru Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar