Chiptech Mesaj tarihi: Haziran 9, 2011 Mesaj tarihi: Haziran 9, 2011 Bugün İstanbul Bilişim' in Mecidiyeköy mağazasından iki tane LED TV almaya gittik. Baktık inceledik, oradaki elemanlar adam gibi ilgilendi detaylarını anlattılar falan. Sonra sıra ödemeye geldi, muhasebe katına çıktık, tam ödeyeceğiz sıra bize geldi, araya mal getiren bir eleman girdi. Bekle, bekle, bekle... Bizden sonra gelip nasıl önümüze geçersiniz? diye sorduğumuzda "ben müşteri değilim ki" diye gerizekalıca bir cevap verip gitti. Muhasebedeki eleman, adamın işini yapmaya devam edip hiçbir şey söylemeden bekletmeye devam etti. Biz de iptal ettik, almadık çıktık gittik. Baya bir ders oldu bu, ucuz fiyata satıyor olmaları böyle mallıklara katlanılması gerektiği anlamına gelmiyor. Aklınızda olsun, almayın o gerizekalı yerden mal falan. En azından gerizekalı muhasebecileri orada tuttukları sürece.
teknoson Mesaj tarihi: Haziran 9, 2011 Mesaj tarihi: Haziran 9, 2011 O anı yaşayan insan duygusal davranıp kızabiliyor bende böyle durumlarda kızıp bırakabiliyorum
izmarit02 Mesaj tarihi: Haziran 9, 2011 Mesaj tarihi: Haziran 9, 2011 iyi yapmışsınız. herkesin haddini bilmesi lazım.
Bone Mesaj tarihi: Haziran 9, 2011 Mesaj tarihi: Haziran 9, 2011 istanbul bilişimin değil görevli adamın mallığı olmuş. istanbulda değilim zaten istanbul bilişimle de alakam olmadı. ama böyle sorunlar olduğunda gidip danışmaya felan söyleyin, eğer ilgilenmezse o zaman o yerin suçu olur. beş-on dakka beklediğiniz durumlarda, "abicim sen çekil kenara, benim işim kısa, yapıp çıkayım sonra sen devam edersin" diyebilirsiniz. sorun kısa bir yoldan hallolmuş olabilir böylece.
Aluriel Mesaj tarihi: Haziran 9, 2011 Mesaj tarihi: Haziran 9, 2011 şu kadarını söyliyeyim teknik servisleri çok rezil
senko Mesaj tarihi: Haziran 9, 2011 Mesaj tarihi: Haziran 9, 2011 e adam musteri degilmis ki hadi musteri olsun nolcak onune gecse, yani televizyon alma kararindan vazgecircek kadar ne olabilir veya adamin torpili vardir onune gecmistir. overreaction olmus sizinki.
ittoryu Mesaj tarihi: Haziran 9, 2011 Mesaj tarihi: Haziran 9, 2011 laptop sipariş ettiğimizde farklı ürün göndermişlerdi ( alt model ). ve geri alıp yenisini gönderirken de sorun çıkarmışlardı. o yüzden o firmadan alışveriş yapmıyorum. hepsiburada iyi ya. ( reklam yapmış gibi oldum, ama bir çıkarım yok ) senko : herkesin duyguları aynı olmuyo abi. öyle bir şeyi ben de kaldıramazdım. ama bekleyip beklememek kişiye bağlı tabi.
Öne çıkan mesajlar