Suark Mesaj tarihi: Mayıs 22, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 22, 2013 imrene imrene okuyorum şunları yaaa işe gidiş gelişim 1 saat kısalır Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
KenshinHimura Mesaj tarihi: Mayıs 22, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 22, 2013 Laorx said: Trafikte bazen chopper/cruiser görüyorum, adam manevra yaparken çok can çekişiyor gibi geliyor bana. naked/street istanbul için biçilmiş kaftan. yok be okdr sorun olmuyo bir dürümcü gibi olmasada genede baya manevra yapılabiliyo Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Spiegel Mesaj tarihi: Mayıs 22, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 22, 2013 Laorx said: DoruK said: abi motor enfes zekliymiş ya şehirde acemi olmama rağmen aralardan süzülüyorum böyle trafik mrafik yalan oluyor sdfsdf çok sevdim, araba kullanırkenki lanet park sorunu, otobüs kullanırkenki lanet bekleme ter kokusu ayakta gitme kombinasyonu tarihe karıştı benim için :) Aynen bende metrobüs çilesinden kaçarak geldim buralara, özgürlük tatlı geldi. bir de ben işe giderken gelirken emniyet şeridini hayvan gibi sömürüyorum, ceza meza gelir mi? genelde ceza gelmez de sen gene de plakaligini bu kapanip acilirlardan yaptir motor uygunsa, simdi yasal degil evet ama yaptirabiln yaptirio, polis de bisey demiyor. yani biraz cakallik yapmaktan zarar gelmez, emniyet seridinde giderken tabi normal seritten 3 kat daha fazla dikkatli kullanmak gerekir. ayrica naked motorlar iyidir. sportster diye de gecer. sehir ici kullanmak icin en uygun motorlardir. krallari da ducati monster'dir. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
aktiftablet Mesaj tarihi: Mayıs 22, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 22, 2013 Laorx said: aktiftablet said: husqvarna nuda diye bi alet gördüm galeride, içim aktı resmen. 900cc makina var üzerinde, amortisörler komple öhlins falan, müthiş alet. O kadar ince ve kompakt ki tam şehirde dolaşmalık yapımış. husqvarna nerede satılıyor? borusan Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
uk Mesaj tarihi: Mayıs 24, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 24, 2013 Laorx said: DoruK said: abi motor enfes zekliymiş ya şehirde acemi olmama rağmen aralardan süzülüyorum böyle trafik mrafik yalan oluyor sdfsdf çok sevdim, araba kullanırkenki lanet park sorunu, otobüs kullanırkenki lanet bekleme ter kokusu ayakta gitme kombinasyonu tarihe karıştı benim için :) Aynen bende metrobüs çilesinden kaçarak geldim buralara, özgürlük tatlı geldi. bir de ben işe giderken gelirken emniyet şeridini hayvan gibi sömürüyorum, ceza meza gelir mi? Geçen hafta tam Zincirlikuyu dan boğaza bağlanırken Polis çevirdi. Aha dedim yedik cezayı emniyet şeridinden. Ehliyet ruhsat sordu verdim. Tamam bir kayıt alalım dedi. Ben anlamadım ne oluyor agsjfjags Benim arkamdan gelen kuryeyi de durdurmuştu. Ona sordum falan. Sadece orada kontrol yapıldığına dair bir kayıtmış. Yukarıda biri demiş çok haklı. Emniyet şeridi feci trafikte hele daha tehlikeli. Geçen gün adam koskoca audi yi tam köprü girişinde emniyet şeridine daldı. Allahtan yavaş gidiyordum durabildim. Fakat bazen görüyorum deli gibi hızlı gidiyorlar. Adamlar bildiğin şansa oynuyor. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
moriQ Mesaj tarihi: Mayıs 26, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 26, 2013 Selam, Geçen hafta susturucu koruyucusunu boyamıştım. Bu haftada geçen haftadan cesaretle susturucu ve boru üzerindeki çizikleri gidermek adına susturucuyu ve boru korumasını boyamaya karar verdim. Aslında tüm egsozu söküp boyamak gerekiyor fakat hem uğraşmak istemedim hemde boyamak istediğim yerler lokal olduğu için gerek görmedim. Eğer paslanma vs sorunlarınız varsa tüm egsozu söküp boyamak yerinde olacaktır. Egsozu sökmeden boyayacağım için önce alışveriş poşetlerini kesip birbirlerine yapıştırarak egszu motosikletten izole ettim. Brandanın da yardımıyla tüm olası kaçakları önlemiş oldum. Boru koruması ise işin kolay kısmıydı. Daha sonra yine geçen haftada olduğu gibi boyamak istediğim yerleri su zımparası ile zımparalayıp eski boyayı temizledim.Boru korumasını yıkayarak susturucuyu ise ıslak bezle silerek zımpara sonrası toz halindeki boyayı temizledim. Unutmadan egsoz çıkışını kapatmayı unutmayın. Ne olur ne olmaz. Boyamaya önce boru koruması ile başladım. Onun ilk katını attıktan sonra susturucuya geçtim. Ki artık birazda tecrübe ile hemen bitirdim. Haftaya da bazı yerleri karbon kaplamayı düşünüyorum. Görüşmek üzere... Fotoğraflar; Before After Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Laorx Mesaj tarihi: Mayıs 26, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 26, 2013 çok iyi bakıyosun motora, sürmekten bakamıyorum ben. benim motorun rodaj dönemi bu haftasonu bitti, kullanması 2 kat eğlenceli artık. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
DoruK Mesaj tarihi: Mayıs 26, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 26, 2013 rodaj döneminde napıosun ki 6bin devri geçmiyorum ben sadece başka dikkat etmemiz gereken bişi var mı Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
seigen Mesaj tarihi: Mayıs 26, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 26, 2013 @moriQ Güzel olmuş :). Benim de yapmam lazım, paslanma kaçınılmaz oluyor. Egzoz korumasının takıldığı kısımları penseyle düzeltebilirsin. Ben serviste düzelttirmiştim, sıfır gibi yaptılar. Bir de ilk resimde katalizör iptali mi yapmışlar, kesip biçilmiş gibi ama? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Laorx Mesaj tarihi: Mayıs 27, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 27, 2013 DoruK said: rodaj döneminde napıosun ki 6bin devri geçmiyorum ben sadece başka dikkat etmemiz gereken bişi var mı aynı devirde uzun süre kullanmamalısın, heat cycle denen olayı yapmalısın. Motor çok ısınmamalı, 1 saat kullandıktan sonra soğumasına izin vermelisin vsvs.. aslında araştırınca milyon tane şey çıkıyor, ama 6bin'i geçme yeter sdfd. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Suark Mesaj tarihi: Mayıs 27, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 27, 2013 peki neden? senede 2013 olmuş yaw Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Llama Mesaj tarihi: Mayıs 27, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 27, 2013 o boyama sıcakla birleşince sorun olmasın Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Laorx Mesaj tarihi: Mayıs 27, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 27, 2013 Suark said: peki neden? senede 2013 olmuş yaw nedeni motor parçalarının birbirine alışma süreci, ve doğru düzgün bir soğutma bulunmaması. Motorlar ne zaman fosil yakıtlardan kurtulur, o zaman rodaj biter herhalde. typo.. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
moriQ Mesaj tarihi: Mayıs 27, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 27, 2013 seigen said: @moriQ Güzel olmuş :). Benim de yapmam lazım, paslanma kaçınılmaz oluyor. Egzoz korumasının takıldığı kısımları penseyle düzeltebilirsin. Ben serviste düzelttirmiştim, sıfır gibi yaptılar. Bir de ilk resimde katalizör iptali mi yapmışlar, kesip biçilmiş gibi ama? Saol. Valla bunlarla uğraşmak bile zevkli (: Korumaları falan iyice düzeltip boyamıştım zaten. Çok yakından bakmadıkça belli olmuyor çizik ezik vs. Ben ikinci sahibiyim. İlk sahibide katalizörle falan uğraşacak biri değil. Ama servise sormakta fayda var. Llama said: o boyama sıcakla birleşince sorun olmasın zaten ısıya dayanıklı boya. korumada sorun olmadı. 690 derece http://acemimotorcu.files.wordpress.com/2013/05/img_20130518_114727.jpg Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Suark Mesaj tarihi: Mayıs 28, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 28, 2013 Laorx said: Suark said: peki neden? senede 2013 olmuş yaw nedeni motor parçalarının birbirine alışma süreci, ve doğru düzgün bir soğutma bulunmaması. Motorlar ne zaman fosil yakıtlardan kurtulur, o zaman rodaj biter herhalde. typo.. bu rodaj dediğiniz roadage den mi gelio yoksa yaw shshaaahah Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
seigen Mesaj tarihi: Mayıs 28, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 28, 2013 Evet Fransızca roadage ama :P. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
uk Mesaj tarihi: Mayıs 28, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 28, 2013 İlk motorum ile 9000 km yi devirmek üzereyim :) moriq in yaptıklarını görünce, geçen gün egzozun çıkış yerine bir plastik torba yapışmış ve baya sıcakken oldu bu. poşeti attım fakat oraya yapışan plastik zehirlercesine koku yayıyor. Bunu temizlemenin bir yolu var mıdır? Neyle temizleyebilirim? Zımparalarsam paslanmaması için bir de boyamam gerek. kırmızı ile altını çizdiğim bölge erimiş poşetle kaplı asfdsdgsfg Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
moriQ Mesaj tarihi: Mayıs 28, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 28, 2013 cif ve bulaşık süüngeri iş görür sanırım. ha çizilir dersen pasta kullanabilirsin. yada sıcakken tahtayla sıyıracaksın. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
aktiftablet Mesaj tarihi: Mayıs 28, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 28, 2013 zamanla erir gider diye düşünüyorum :) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
moriQ Mesaj tarihi: Mayıs 30, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 30, 2013 https://fbcdn-sphotos-e-a.akamaihd.net/hphotos-ak-frc1/577485_302324866515056_362425342_n.jpg nedenn Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
NolaxThensbane Mesaj tarihi: Mayıs 30, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 30, 2013 Yarın tozlu bodrumdan çıkarıp bakıma sokuyorum motoru çok iş var çok Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Laorx Mesaj tarihi: Mayıs 30, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 30, 2013 1500km'de fren balatası biter mi? arka fren yavaş hızlarda iyi tutmamaya başladı, tıkır tıkır abs devreye giriyormuş gibi sesler çıkartıyor. Ne olabilir? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
seigen Mesaj tarihi: Mayıs 30, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 30, 2013 moriQ said: https://fbcdn-sphotos-e-a.akamaihd.net/hphotos-ak-frc1/577485_302324866515056_362425342_n.jpg nedenn Sorsan 2 aşkımı dövme yaptım qanqa der :P. Ama prohel dizlik ve gsx-r ikilisi daha ilginç, 600+ cc SS alsam tulum giymeden kontak açmam. İşin bütün havası orada bence :P. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
seigen Mesaj tarihi: Mayıs 30, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 30, 2013 Laorx said: 1500km'de fren balatası biter mi? arka fren yavaş hızlarda iyi tutmamaya başladı, tıkır tıkır abs devreye giriyormuş gibi sesler çıkartıyor. Ne olabilir? Bitmez, fren sürekli basılı gitsen bile 1500'den fazla dayanır. Diskte yamulma olabilir, ayaklık üzerinden arka tekeri çevirerek bir kontrol et derim. Belki de frene sert bastığın için arka kitleniyordur, dolayısıyla abs devreye giriyordur. Bir de ön arka ağırlık dengesi önemli, ağırlık öne çöktüğünde arka fren etkisiz olur, çabuk kilitlenir. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
moriQ Mesaj tarihi: Mayıs 31, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 31, 2013 seigen said: Sorsan 2 aşkımı dövme yaptım qanqa der :P. ah keşke öyle olsa https://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/376872_340421402705402_1076790887_n.jpg Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar