Suark Mesaj tarihi: Haziran 3, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 3, 2011 ondan alıcam herhalde ya çok içimde kaldı bılıomusun bu surucu kursunun yaptıgı ayıp. neyse bı sezon sonrakı ehlıet ne zaman? hem param birikir bu arada ducatiler BAYA pahalıymış? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Spiegel Mesaj tarihi: Haziran 3, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 3, 2011 Bir sonraki sinav 3 ay ekle iste ekim sonu fln sanirim, baya var yani. Ducati evet inanilmaz bir motor ama cok pahali, italyan olmasinin da etkeni var sanirim bunda. Motosikletin ferrarisi diyorlar ducati icin zaten. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
manve Mesaj tarihi: Haziran 4, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 4, 2011 600cc motor baslangic icin cok sakat yalniz, en tatlisi 250cc ile baslamak, baslangic icin ne gereginden fazla guclu ne de can sikici. 0-100km/h 6sn civarlarinda ki cogu arabadan daha iyi ivmelenmeye sahip. 600cc motorlarin 0-100km/h hizlanmasi genelde 4 sn civarinda, hani ilk kez motor surecek birisi icin inanilmaz zor bir durum bu aletleri zaptetmek. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
sardius Mesaj tarihi: Haziran 4, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 4, 2011 aslında imkansız degil 600cc ile baslamak.(keza benim ilk trafige cıktıgım motor 105 hp 600 cc naked bi motordu:P) ama gercekten trafik bilgisine sahip olmak, kendini kontrol edebilmek ve az birazda yetenek ister:) tabi bunlara ragmen risk büyük. yinede 250 ile baslamak en hayırlısı. ancak normalde otomobille bile agresif bi sürüş tarzına sahipseniz veya yanlıs/eksik trafik bilgisine sahipseniz 250 bile ölümcül bir alet haline gelir:) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Suark Mesaj tarihi: Haziran 4, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 4, 2011 250 le baslıcam ya, ve onunla kalırım herhalde. 600 ler ne kadar yakıolar Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Spiegel Mesaj tarihi: Haziran 4, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 4, 2011 250yle baslayip 2-3 sene onda pisip 600 1000 e gecmek lazim bence de. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
import Mesaj tarihi: Haziran 4, 2011 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 4, 2011 Otomobille baya agresif bir sürüş yapım var (Impreza'cıyız :P) ama motora taşımayı planlamıyorum , öyle umuyorum en azından Hyousung GTR 250 mi alsam diyorum şimdi de , 6k TL civarı 2008-2009 modeller. Dün bi tane 5k TL ye gördüm şimdi bulamyıroum , sattılar heralde , o çok iyiydi. Kanıma Kawasaki ninja 250 girdi ama pahalı o da ya , 2. el alsam bile 8 k TL harcıycam en az. Hyousung cüsse ve kalite olarak aratır mı Ninja'yı ? Bir de performansı nasıl bilen var mı ? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
SpiderS_DangeR Mesaj tarihi: Haziran 4, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 4, 2011 Hyosung gt250rlarin bir problemi vardi yolda giderken durup dururken biseyi kiriliyodu ama tam hatirlamiyorum. Biraz arastir bulursun Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
import Mesaj tarihi: Haziran 4, 2011 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 4, 2011 Krank kırılması denen bir zımbırtı varmış :S , hay anasını , hem bütçeme uygun hem de iyi birşey bulamadım 2 haftadır , psikolojimi bozdu motor işi :D Ninja çok muniz bi motor da azcuk pahalı. CBR 250 ye oturanlar var mı , Ninja ya göre cılız mı cüssesi aynı gibiler mi ? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Spiegel Mesaj tarihi: Haziran 4, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 4, 2011 daha touring enduro havasi var ninjaya gore Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
aktiftablet Mesaj tarihi: Haziran 4, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 4, 2011 Spiegel said: Bir sonraki sinav 3 ay ekle iste ekim sonu fln sanirim, baya var yani. Ducati evet inanilmaz bir motor ama cok pahali, italyan olmasinin da etkeni var sanirim bunda. Motosikletin ferrarisi diyorlar ducati icin zaten. Ducati = aşk. Bu italyanların inatla, tarzlarından ödün vermemesine bayılıyorum. Motor sesi zaten klasik italyan gürlemesi. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Spiegel Mesaj tarihi: Haziran 4, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 4, 2011 ducati 848 evo yikilir. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
manve Mesaj tarihi: Haziran 4, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 4, 2011 Eheh hyosung krank kiriliyormus falan inanmayin, motor surmesini bilmeyen adama ducati verirsen onun da krankini kirar. Olay ilk 1000km de motora insan gibi binmek, ilk 1000km de 5000 dd ustune cikmazsan hicbir sorun olmaz o motorda. Hani diyorum bak ben 4 sene surdum hyosung ve 190km/h ye kadar da zorladim. Izmir- canakkale arasini 3 saatte ortalama 110-120 km/h hizla gittim, ve motoru da her zaman agresif kullandim, bir kere aku problemim oldu onun disinda en ufak bir ariza cikarmadi alet bana. Benden sonra bir arkadasim da hyosung krank kiriyor olm hem ne ole kore mali falan diye kawasaki aldi, 3 ay sonra krank kirdi =) tam yaz doneminde 4 at motora binemedi. Cusse olarak 600 cc motorla ayni boyutlarda, 30hp ve cift silindir. ninja kullanmistim hemen hemen ayni ama benim motorum daha iyi gibi gelmisti bana=) cbr250 ile karsilastirma firsatim olmadi ama sanirim onlar tek silindir oldugundan dolayi hyosung daha performanslidir. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
import Mesaj tarihi: Haziran 4, 2011 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 4, 2011 Abi 6k TL değer mi diyorsun 2008 model iyi bir tane bulursam ? Bi de bunun ekspertizini falan nerede yaptırayım ? Kanuni yetkili servislerine mi götürüyoruz ? Ayrıca snn bu Hyosung tecrüblerin kaç modellerde 2008 sonrası KAnuni ve enjeksiyonlu olanlar mı ? Kanuni üretimi alınca kalitede düşüş oldu mu ? Türk olunca güvenimiyorum abi ne biliyim :) Hadi Japon değil , Kore'li dedik sineye çektik , bari Türk olmayaydı :) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
manve Mesaj tarihi: Haziran 4, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 4, 2011 Kanuni uretmiyor ki. sadece turkiye haklarini satin aldi galiba. benim ki 2006 modeldi, hani bir kalite dususu oldugunu da duymadim. 5-6 arasinda satiliyor genelde. ama iste baslangic motoru olmasindan dolayi ilk kullanicilari genelde bilincsiz oluyor ve motora cok zarar veriyorlar, onun icin iyicene baktirmak lazim. Istanbulda kadikoy taraflarinda cok meshur bir usta vardi, kanuni servislerinden ziyade bu adam gibi iyi ustalara gostermek daha iyi bence, kanuniye ben de hic guvenmiyorum =) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
import Mesaj tarihi: Haziran 4, 2011 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 4, 2011 Kanuni ithal mi ediyor yani ? ST Kanuni yazıyor ya kabak gibi , burada yapılıyordur diye düşündüm , arayıp sorayım bayisine bir. En ucuz 6 k TL ye buldum , biraz pazarlık yapmak gerek demek ki. Hiç tanıdığım ustada yok valla öyle , karşı tarafta motorla ilgili daha çok zımbırtı var nedense ya :) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
manve Mesaj tarihi: Haziran 4, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 4, 2011 Evet kanuni ithal ediyor olmasi lazim ama arayip sormak da fayda var =) Elbette pazarlik yapmak lazim, 6dan fazla verme ama temiz motor denk gelirse de 6ya deger direk. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
import Mesaj tarihi: Haziran 4, 2011 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 4, 2011 Abi motorlar illaki yan yatmış ya da ufak kırıklı oluyor canımı sıkıyor :) Çok soru soruyorz yeni olduğumuz için mazur görün ; Bu arka lastik kalınlaştırma olayı ne iş ? Sahibinden'de hangi ilanı okusam , arka teker kalın falan yazıyor. Koskoca mühendis hesaplamış koymuş , ne oynuyosun olum diye düşünüyorum ama haksız mıyım ? Yol tutuşunu arttırdığı ve bi - si olmadığı doğru mu ? Bazı kişiler de tam tersine bozar tutuşu ön-arka oranı bozulduğu için diyor. Edit : GT 250 R Bi de şunun kritiğini yapabilir misin hocam ? Misal burda diyor o arkayı kalınlaştırdım ama değişseniz ii olur ıvır zıvır diye. değişsem tekrar orj olcude takarım diye düşünüyorum. Netten lastik fiyatı baktım 400-800 TL arası markalar doğru mu görüyorum lan ?!!! Çok pahalıymış Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
manve Mesaj tarihi: Haziran 4, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 4, 2011 oha arkaya o tekeri nasil takmislar lan sdfs, normalde 150 ebat hani ben direk orjinalini kullaniyordum ama lastiklerimi degistirirken adam bazilari bunlara 160lik takiyor demisti. hani 160 bile ucu ucuna oluyormus ondan istemedim. Bu adam 180 taktigina gore kesin arka saseyi genisletmistir. Hani cidden boyasiz motosiklet bulmak zor, bir de 250cc baslangic motosikleti oldugundan kesin dururken falan 1-2 yan yatiyor =) tecrubeyle sabit :P Arka lastigi 160 lik falan yapinca cok bisey degisecegini sanmiyorum ama 180 likte buyuk ihtimal bir dengesizlik olur, sonucta adamlar 150lik takmis orjinaline. Lastigi genisletmenin en kotu yani surtunme arttigindan yakit sarfiyati artiyor, bi de motor hantallasiyor. ama bence gerek yok zaten ninja gibi 130luk degil arka teker. hyosung bakiyorsan hyosungfanclub.com diye bir site vardi, ordaki kullanicilar biraz daha bilincli ve motorlarini satanlar direk ordan ilan falan veriyor, oraya da bak derim. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
sardius Mesaj tarihi: Haziran 6, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 6, 2011 arka lastikte 1 cm cok bişi farketmez. mesela benim shadowun arka 160 idi 170 taktım ben 160 üretimi olmadıgı icin. virajlarda falan bi sıkıntı hissetmedim. ama 150 lik lastigi 180 yapmak olmaz işte. ön-arka dengesi bozulur fazlasıyla. ha bazı motorlar var mesela herleyin rocker modeli ön ince arka hayvan gibi ama adamlar motorun dizaynınıda ona göre yapmışlar sonucta. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Spiegel Mesaj tarihi: Haziran 6, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 6, 2011 on arka ikisini de ayni oranda degistirsen yani arkayi 160 onu de 140 yapsan ona gore o zaman olur gibi sanki. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
aktiftablet Mesaj tarihi: Haziran 6, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 6, 2011 manve said: Evet kanuni ithal ediyor olmasi lazim ama arayip sormak da fayda var =) Elbette pazarlik yapmak lazim, 6dan fazla verme ama temiz motor denk gelirse de 6ya deger direk. Yerli üretim olmadığına emin gibiyim ama demonte ithal edilip burda monte ediliyor olabilir. Ama dediğin gibi sormak lazım. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Spiegel Mesaj tarihi: Haziran 7, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 7, 2011 Bugun ilk turumu attim motorla acibademden kiziltopraga, orda motorcularin oraya servise goturdum aleti, cok farkli bir duyguymus motorla gezmek trafikte bos yoldaki antremanlara benzemiyor, apayri bisey, cok heyecanli, hele arkanda polis durunca daha da bir heyecanli :) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
import Mesaj tarihi: Haziran 8, 2011 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 8, 2011 HAhah oldu mu tırsma arabaların arasından geçerken ? Ben de çok merak ediyorum trafikte nası olacak diye. Bi sağ bi sol , yok viraj al :) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Spiegel Mesaj tarihi: Haziran 8, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 8, 2011 Virajlar ve donusler zor gelior gerisi idare ediyorum. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar