Spiegel Mesaj tarihi: Ekim 6, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 6, 2011 yamaha mt-03 guzel alet ben ninja 250den once dusunuyordum cok yakin fiyatlari cunku, ama sonra racing tarzi daha cekti beni, mt-03 bu arada cruiser mi; sanki nakeda da biraz cekmis gibi, hatta az biraz cross havasi da var arkasindan dolayi. ama yeni baslayan icin gercekten iyi motor oldugunu duydum, hem bastin mi gidiyormus, hem de kullanimi cok rahatmis, heryere girer cikarsin demisti kullanan bir tanidigim. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
RamsesII Mesaj tarihi: Ekim 6, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 6, 2011 mt-03 naked tamamen,hafif bir kross tarzı da var,yok değil.Ben mesela nakedlar içerisinde tek beğendiğim alet mt-03 dür,hastasıyım.Hatta alacağım zaman bir cruiserdan önce bunu almak istiyorum.İYi bir eğitimden sonra başlangıç motoru olabilir çünkü.Özellikleri ve yapısı buna çok uygun. KTM Duke 125 var aslında başlangıç motoru olabilecek ama 125 cc abi...Ve aletin fiyatı 4000 euro,10000 milyar yapıyor kabaca.İnanılmaz pahalı.... Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Spiegel Mesaj tarihi: Ekim 6, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 6, 2011 nakedda ducati monster simdi =) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Black_Hand Mesaj tarihi: Ekim 7, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 7, 2011 kithnos_1 said: Ulan dün motorum çalındı !!!! Güpe gündüz aldılar , 1-7 arası olmuş , komşulara sorarak olay saatini daraltmaya çalışcam bugün , sokağımızın 3-4 çıkışındaki mobeselere baksalar çıkar aslında ama takarlar mı bilmem. geçmiş olsun... bende şu sıralar oturdugum eve yakınlarda garaj bakınıyorum. garaj olayını halletmeden de almayı pek düşünmüyorum açıkçası. kafayı yerim heralde aynı şey başıma gelirse. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
kithnos_1 Mesaj tarihi: Ekim 7, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 7, 2011 Motor sahiplerine ; 80 TL lik bir telefon ve kontörlü hat alın , hattı da Ekibim Nerede , Kim Nerede vs tarzı her operatörün takip sistemleri var , GPS gibi tam lokasyon değil ama mahalle söylüyor. Telefonu plastik bir kap , artı bir bant sistemi falan , bagaj kapağına falan soteleyin. Hiç olmadı çalınırsa , yeri hakkında 500 m^2 lik bir çapta bilginiz olur. Hatta polis daha net lokasyon ister numaradan bakarak. Akıl edemedik zamanında , cezasını çekiyoruz. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
aktiftablet Mesaj tarihi: Ekim 10, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 10, 2011 Geçmiş olsun. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
senko Mesaj tarihi: Ekim 10, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 10, 2011 yamaha ybr 125'i nası bilirsiniz? böle daha önce hiç motor kullanmamış biri (ben) binsem olur mu, ilk motor deneyimi için idealmidir. 2.ellerine bakıyorum bu aralarda 1.5-2k ya güzel 2.eller var hep. 0'ını almak biraz mantıksız gibi gözüküyor zaten. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
aktiftablet Mesaj tarihi: Ekim 10, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 10, 2011 İyi diyolar ama orjinal lastikleri dandik deniyordu bir aralar. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
kithnos_1 Mesaj tarihi: Ekim 10, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 10, 2011 senko said: yamaha ybr 125'i nası bilirsiniz? böle daha önce hiç motor kullanmamış biri (ben) binsem olur mu, ilk motor deneyimi için idealmidir. 2.ellerine bakıyorum bu aralarda 1.5-2k ya güzel 2.eller var hep. 0'ını almak biraz mantıksız gibi gözüküyor zaten. YBR iyidir , başlangıç motoru olarak . Muadili olan CBF150 ye göre kasası biraz daha iyidir , yakıt tüketimleri çok fark etmemekle birlikte biraz daha iyi sanırım. Yetkili servis masrafları honda ya göre daha az diye biliyorum. Ama honda dan falan bir kurs alsan iyi edersin , basit hatalar yüzünden yapılacak olan saçma küçük düşmelerden büyük oranda kurtulursun. Edit : Lastik konusunu çok bilmiyorum ama , 250 cc ve altındaki motorların hiçbirinin stock lastikleri iyi değil. Çok yüksek hızlara çıkmamak lazım ve dikkatli olmak lazım. Bilindik marka bir lastikle değiştirmk lazım para ayırırsan , o lastikler racingler kadar kalın değil , sanırım fiyatları biraz daha azdır . Çifti 500-700 falandır (sallıyorum) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Law Mesaj tarihi: Ekim 13, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 13, 2011 Ben yeni kasa honda cbr 250 almaya karar verdim, tecrübe yok bari düşük cc ile pişeyim istiyorum. 9600 tl pahalı ama kurye motoru alıp sürmek istemiyorum. 1 sene binsem acemili atsam akabinde 7000 e flana satsam sonra ikinci el bir 600cc SS ile final yaparım diye düşünüyorum. Honda cbr 600 r gatey güzel ve fiyat olarakda en ucuz 600 lük super sport. Gittim honda bayisine inceledimde yakından gayet güzel duruyor. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Spiegel Mesaj tarihi: Ekim 13, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 13, 2011 cbr 600rr çok güzel makina, kim ne derse desin en çok gideni de o zaten. parçası hedesi en çok bulunan, tamircilerin en çok anladığı 600lük ss. belki diğerleri daha az diye etrafta daha değerli ama 600rr nin yeri ayrıdır. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
kithnos_1 Mesaj tarihi: Ekim 13, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 13, 2011 Law said: Ben yeni kasa honda cbr 250 almaya karar verdim, tecrübe yok bari düşük cc ile pişeyim istiyorum. 9600 tl pahalı ama kurye motoru alıp sürmek istemiyorum. 1 sene binsem acemili atsam akabinde 7000 e flana satsam sonra ikinci el bir 600cc SS ile final yaparım diye düşünüyorum. Honda cbr 600 r gatey güzel ve fiyat olarakda en ucuz 600 lük super sport. Gittim honda bayisine inceledimde yakından gayet güzel duruyor. Hyosung Gt250R a da bakmanı cidden tavsiye ederim , çok iyi motor. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Law Mesaj tarihi: Ekim 14, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 14, 2011 Aklımda ilk o vardı aslında, ama düşününce 600 cc kasasında 250cc lik bir alete binmek ne bileyim bana saçma geliyor. Grüntü olarak hondadan iyi, motoru iyi, her ne kadar kronik krank sorunu var deselerde o kullanıcı hatasıdır, ABD de en çok satan 250cc hyo, fakat bir hondada değil bunuda kabul etmek lazım, hondanın servis ağı ve kaliteside çok iyi yani diğerlerine göre. Üstelik kasasından dolayıda bir çaylak için zorlayıcı olur gibime geliyor hyosung. Honda daha ince daha zayıf boyut olarak hyosunga göre buda benim için avantaj, kontrol ve oturuş pozisyon olarakda daha iyi bir acemi için. fiyat olarakda honda 1000 tle kadar pahalı ama sonuna kadar değeceğine düşünüyorum. Bir ara honda 250cc 4 silindir 50 beygir civarında SS cbr 250rr üretmiş Türkiyeye hiç gelmemiş, aslında onlar gelse 600cc ye bile gerek yok. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
kithnos_1 Mesaj tarihi: Ekim 14, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 14, 2011 @Law Krank sorunu dediğin gibi kullanıcı bazlı bir hata , sıfır alıcaksan , zaten artık devir kesici var , o tarz bir sorun yapmaz. 2008 öncesi modellerde yoktu sanırım , o dönemin apaçi kullanıcılarını sorunuydu . İlk motorum Hyo idi (2 ay kullandım , çalındı , yazmıştım yukarıda) . Kasası sorun olmuyor , 3-4 günde ağırlığına alışırsın . Kaldı ki büyük ihtimalle 15-20 kg fazladır Honda'dan. Servis ağı konusunda ; yetkil servisler dışında , iyi bir motorcu ustası bulsan iyi edersin (ben de tanımıyorum mesela , tavsiye üzerine bir yere gidiyordum sadece ) .. Yetkili servis denilen yerler , normal ustalar zaten , araba servisleri gibi büyük yerler bekliyordum :) Hyo'nun yedek parçaları Honda ya göre daha ucuz. Şu var ; malzeme kalitesi Honda biraz daha iyiymiş , ilk motor için o kadar fark eder mi bilmem . (sürüş dinamiğini değiştiren birşey değil sonuçta ) Altın ebliseli adamın bir tanıtım videosu var izle istersen. http://www.youtube.com/watch?v=-G8-QscNwlc Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Law Mesaj tarihi: Ekim 14, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 14, 2011 Eyvallah bende bu bölümü arıyordum zaten, hiç bir yerde bulamıyordum. Motor güzel dediğim gibi ona laf yok, stock teker honda nın ki de kötü düşük cc lerde dandik teker kullanılıyor 350 400 tl ye değişir o yüzden teker sorununa çözüm var. Ama fren, servis sorunları ise handikapları, fiyatı düşük olması iyi. Krank sorunu elemanda demiş kullanıcı hatası diye. Neyse bakalım iki modelide bir şekilde sürmem lazım ancak ondan sonra sağlıklı bir karar verebilirim. SOnuçda geçiş motoru, bir aceminin kullanacağı motor olacak, olabildiğince hırpalanacak o yüzden honda sağlamlığı yeni nesil motoru, çelik şasesi ve servisleri ile daha bir mantıklı geliyor bana. AĞırlık olarak aynılarmış, hyo 150 kg kuru ağırlık, 17 litre depo 167 kg, hondada 166 kg. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
kithnos_1 Mesaj tarihi: Ekim 14, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 14, 2011 Özledim motor kullanmayı be , olurda ilerde tekrar satın alabilirsem , ne önerirsiniz ? Sadece 1200 km yapmak nasip olduğunu göz önünde bulundurursak : -250 cc Hyo gibi birşey mi tekrardan -Yoksa Yamaha F6 Fazer ya da Xj6 Diversion (F) gibi SS kadar abaza olmayan bir 600 lük mü ? Mantığım 250 diyor , kalbim bir kez daha 7-8k TL harcayıp ufak birşey alma, bi 13-14 biriktir aslan gibi birşey al diyor :) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Law Mesaj tarihi: Ekim 14, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 14, 2011 Bütçen ve tecrüben el veriyorsa 600 lük SS e geç derim, ikinci el temiz bulabilirsin. Fazer zaten çok iyi bir motor oturuş olarak dik ve motor zaten r6 dan, canavar gibide performasnı var. er 6n de bence güzel naked olarak. ikinci el oalrak 13-14 e bulabilirsin. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
kithnos_1 Mesaj tarihi: Ekim 14, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 14, 2011 Tecrübe kısmını tam olarak bilemiyorum işte , altı üstü 1200 km var tecrübem. Teoride biliyoruz da , pratik şansımız olmadı o kadar. Gerçi , virajda panik fren vs gibi advanced konular da insanın başına gelmeden öğrenilmez heralde . Ya da en güzeli kapalı alanda eğitimle öğrenmek. SS almam geralde 600 lük , XJ6 tarzı birşey hem fiyat olarak daha uygun olur hem de 110 hp olmasın 70 falan olsun. Fazer artık yok sanırım , XJ6 ya devretmiş kendisini . Xj6 baya hoş , ya da XJ6 Diversion F ... F'siz olanı bildiğimiz Fazer kasa ile aynı sanırım. Honda GS3 e de katılayım diyorum ama , 10-15 bin km tecrübe yap öyle git falan diyorlar , napsam bilemedim. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
kithnos_1 Mesaj tarihi: Ekim 14, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 14, 2011 Law said: er 6n de bence güzel naked olarak. ikinci el oalrak 13-14 e bulabilirsin. Kawasaki pek düşünmüyorum ya , sanki yedek parçadan vs geçircekler gibi bir his var. O konuda en mülayim Yamaha heralde. Gerçi bunları konuşmak için erken , önce para lazım hehe motora ayırabileceğim. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Spiegel Mesaj tarihi: Ekim 15, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 15, 2011 suzuki gsr 600 al, cok guzel motor, 14 15 bine de bulursun 2007 fln guzel birsey. benim arkadas 12 ye mi ne almisti 2006 model biraz hasarlisini. onun disinda da diverson da guzel baya; yamaha yani. paran varsa 20 bin tl hic dusunmuyorsun, direk gidip bir tane ducati monster 696 aliyorsun ikinci el 2010 model fln =) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
aktiftablet Mesaj tarihi: Ekim 15, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 15, 2011 Diversion çok hoşuma gidiyo benim. Ducati Monster'a o rüzgarı göğüsleyebilicek adamlar binsin lütfen. Öne cam takıp güzel tasarımın içine edilmesin. gsr600de bi nebze oluyo da ducati'ye hiç gitmiyo ya Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
kithnos_1 Mesaj tarihi: Ekim 15, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 15, 2011 Abi XJ6 , ileride alsam , kolay satılır mı acaba ? bir 3 versiyonu var , hangisini almalı acaba ? Normal XJ6 , hoş ama , rüzgarda ağlatır. Diversion da , Fazer'ın biraz daha şekillisi . F versiyonu en güzel ama , diyorum ki ona hevesli adam kesin R6 almak ister , ona para biriktirir , satarken zorlanırım. Xj bakan adam daha naked cı olacak , o da normal XJ6 ya da Diversion tercih eder ? Fazer 8 ile çok fiyat farkı yok , bizim millet XJ6 nın kıymetini bilmiyor bence , çok daha şık motor ama , 100 hp ve 800 cc diye Fazer tercih ediliyor sanırım . Sanki 78 hp ,100 hp farkını çok anlıcaklar :) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
aktiftablet Mesaj tarihi: Ekim 15, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 15, 2011 Bence motordan anlayan adam r6yla falan kıyaslamaz. Her zaman piyasası olur. Bu arada bence diversion derken genel anlamda xj6dan bahsettim. Hepsi güzel olsa da naked ve tam karenajlı en güzeli. Ben naked bike seviyorum ama işte rüzgar sorunu var. 90ı geçince çok rahatsız oluyorum ben motorda. Güçlü motor varken altında 90la gitmek de istemezsin haliyle. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
kithnos_1 Mesaj tarihi: Ekim 15, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 15, 2011 XJ6 Diversion F i diyorsun o zmn sen , tam karenajlı , ss e en yakın versiyonu. Onu tam anlamadım yamaha'nı sitesinde , tek fiyat vermişler , ABS li mi o motor , ABS siz mi ? http://goo.gl/HWS9Q Diversion için 2 fiyat vermişler mesela , ABS lisi yaklaşk 2k TL daha pahalı. http://goo.gl/PcdbL Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
aktiftablet Mesaj tarihi: Ekim 15, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 15, 2011 Belki ABSli kalmamıştır bilmiyorum, bayiye falan sormak en iyisi. Ama çok güzel motor bence. Günlük kullanılaiblecek bir motor, o yüzden SS ile bunların müşterisi farklı olur kanaatindeyim. Fiyata baıcak olursak F ABSsiz fiyat. Çünkü karenaj 1k falan ekler üstüne. diversion 18.350 F 19.250 diversion abs 19.750 F abs de bu hesaba göre 20.650 olması lazım. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar