import Mesaj tarihi: Mayıs 8, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 8, 2011 Selam, Dün arkadaşımın biri kafama girdi motosiklet alalım olm diye :) Subaru 1.5 'imi satıp bir motor mu alsam dedim , hem benzin otopark trafik derdi olmaz, hem de cebimde bir miktar nakit kalır. Yalnız çok korkuyorum ulan ben bu işten , motor hep çok sakat geldi gözüme , hep düşermişim gibime geliyor. Göründüğü kadar zor ve tehlikeli mi bu meret , yoksa adam gibi kullandıktan sonra hiç birşey olmaz mı (Istanbul'da tabi ki her zmn birşey olma ihtimali var yaya iken bile o ayrı ) Şöyle bir model nasıldır başlangıç olarak ayrıca onu sorayım.Motosikletten anlamam ama Honda sağlam ve bakımları çok masraflı olmayan bir marka dediler CBR 125 Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Tesbih Mesaj tarihi: Mayıs 8, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 8, 2011 Hevesini kırmak gibi olmasın da motorsiklet çok tehlikeli iş be aga. Geçen gözümün önünde minibüs motoru altına aldı çok fena bir şekilde. He hızlı yaşa genç ölcüyüm diyosan okey Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
import Mesaj tarihi: Mayıs 8, 2011 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 8, 2011 Yok ya , canımı tehlikeye atacak kadar motor tutkunu değilim , öyle aralardan vızır vızır basara geçerim diye bir planım da yok. Belki Istanbul değilde İzmir Ankara falan olsa tehile çok yoktur da , İstanbul'da 4 harfli minibuscu kardeşlerimiz büyük sıkıntı hakikaten dediğin gibi. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Drall Mesaj tarihi: Mayıs 8, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 8, 2011 ve import'un kendini kanıtladığı an geldi. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Lancelion Mesaj tarihi: Mayıs 8, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 8, 2011 istanbulda neresi, bu da bi parametre. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Aluriel Mesaj tarihi: Mayıs 8, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 8, 2011 hiçbir şey olmaz sen adam gibi kullandıktan sonra Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
yav Mesaj tarihi: Mayıs 8, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 8, 2011 peki ben de araya dalayım taş çatlasa 4500 TL verilecek olsa chooper olaylarına girilebilir mi yoksa ybr125/cbr125 alıp oturmak mı lazım ille bir motor hevesi varsa? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
import Mesaj tarihi: Mayıs 8, 2011 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 8, 2011 Nasıl öğrenicez güvenli ve keyifli motor kullanmayı ? Daha önce hiç binmişliğim yok. 2 teker maceram bisikletle sınırlı :) Honda Academy mi ne varmış ? 4-5 kurs var her biri 250-300 TL civar (kurs başı) En iyi burası olur heralde ? Bütün level ları almalı mı sizce ? Honda Akademi Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Aluriel Mesaj tarihi: Mayıs 8, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 8, 2011 yav said: peki ben de araya dalayım taş çatlasa 4500 TL verilecek olsa chooper olaylarına girilebilir mi yoksa ybr125/cbr125 alıp oturmak mı lazım ille bir motor hevesi varsa? 4500 lük chopper olmaz. cbr125 yada türevi bişeyler al takıl bence. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
import Mesaj tarihi: Mayıs 8, 2011 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 8, 2011 CBF150 varmış bir de Honda'da . Çok yakın duruyor teknik özellikleri , 1500-2000 TL falan da fiyat farkı var. Görüntü olayı farkına mı acaba bu ücret ? CBR de bi gömlek daha şık duruyor gerçi :) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
import Mesaj tarihi: Mayıs 8, 2011 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 8, 2011 Lancelion said: istanbulda neresi, bu da bi parametre. B.evler'de oturuyorum , genelde kullanıcağım yerler B.Evler --> Taksim B.Evler --> Ataköy B.Evler --> Bayrampaşa B.Evler --> Beşiktaş/Etiler/Ortaköy istikametleri olacaktır. Edit : Burda en çok düşündüren , BJK tarafının lanet yokuşları ! Araba bile zor çıkıyor bazen kışın yokuşta kalınca :) Eski 2000 model Vectra'm zorlanıyordu bazen :D Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
zipzip Mesaj tarihi: Mayıs 8, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 8, 2011 yav said: peki ben de araya dalayım taş çatlasa 4500 TL verilecek olsa chooper olaylarına girilebilir mi yoksa ybr125/cbr125 alıp oturmak mı lazım ille bir motor hevesi varsa? keeway land cruiser 250 bende var.alt sınıfın alabileceğin en iyi motoru.kanuni, mondial,bisan gibilerine kıyasla.titreşim yok, görünüş olarak seni oldukça tatmin eder. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
import Mesaj tarihi: Mayıs 8, 2011 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 8, 2011 Ufak bir soru daha : - Koruma için neler almak gerekiyor , kask zaten hayati de , başka ne ekipmanlar şart gövdeyi , eli bacağı korumak için - Bu ekipmanlar yazın adamın anasını ağlatır mı , sauna gibi yapıyor mu , yoksa bir nevi clima cool etkileri var mı ? - CBR125 tarzı bi motora , bagajlık birşey takılabilir mi , olur mu ? Kask ve ekipmanları illa ki bir yere koymak lazım çünkü , indiğim yerlerde robocop gibi mi dolaşcaz yoksa hep ? :D Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
marksman Mesaj tarihi: Mayıs 8, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 8, 2011 hiç bilmiyor olman bir + tam manasıyla öğrenmek için güzel bir kursa git ve sakın ilk olarak bahsettiğin motoru sakın alma Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Letsgetthesunshine Mesaj tarihi: Mayıs 8, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 8, 2011 Aluriel said: yav said: peki ben de araya dalayım taş çatlasa 4500 TL verilecek olsa chooper olaylarına girilebilir mi yoksa ybr125/cbr125 alıp oturmak mı lazım ille bir motor hevesi varsa? 4500 lük chopper olmaz. cbr125 yada türevi bişeyler al takıl bence. Keewayler o civarda lightweight ile başlar adam. p.s. Başlığın sahibine gelince. Motorda illa ki kaza yaparsın, yapacaksın da, eğer ki bu illete başlarsan. Neden diye soracak olursan, bir tek trafik kaynaklı düşmezsin motordan, misal daha 3 ay önce 10 km ile bayırdan aşağıya inerken motordan düştüm (hoş yol çok dik ve inşaat kumu doluydu.) ama farketmiyor. Bu kadar sorgulayarak alacaksan alma 2 ay sonra hafif bir kaza yaptıktan sonra(belki) satmaya kalkarsın, parana yazık. Çünkü değeri düşüyor, satarken uzun süre alıcı beklemek zorunda kalabilirsin. Yok ama ben bu mereti düşşem de kalksam da sürerim diyorsan o ayrı konu. Ama yukarıda dediğim gibi her daim kaza yapmana etken bir sürü etmen olacak. Hava, yol, trafik, dikkatsizlik, dalgınlık.. Ha bir de her zaman söylenen klişe; motordan düşmemiş sürücü yoktur, henüz düşmemiş olan vardır =). Hoş o rüzgarı suratında hissettiğinde her şey değişecek =) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
import Mesaj tarihi: Mayıs 8, 2011 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 8, 2011 marksman said: hiç bilmiyor olman bir + tam manasıyla öğrenmek için güzel bir kursa git ve sakın ilk olarak bahsettiğin motoru sakın alma CBR125 i mi almıyayım ? Neden , ilk başlayanlar için ideal falan yazıyor Honda'da ? Ne tavsiye ediyorsun ? Hem dengeli hem de düşük güçlü bir motor , iyi değil mi ? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
import Mesaj tarihi: Mayıs 8, 2011 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 8, 2011 Letsgetthesunshine said: Aluriel said: yav said: peki ben de araya dalayım taş çatlasa 4500 TL verilecek olsa chooper olaylarına girilebilir mi yoksa ybr125/cbr125 alıp oturmak mı lazım ille bir motor hevesi varsa? 4500 lük chopper olmaz. cbr125 yada türevi bişeyler al takıl bence. Keewayler o civarda lightweight ile başlar adam. p.s. Başlığın sahibine gelince. Motorda illa ki kaza yaparsın, yapacaksın da, eğer ki bu illete başlarsan. Neden diye soracak olursan, bir tek trafik kaynaklı düşmezsin motordan, misal daha 3 ay önce 10 km ile bayırdan aşağıya inerken motordan düştüm (hoş yol çok dik ve inşaat kumu doluydu.) ama farketmiyor. Bu kadar sorgulayarak alacaksan alma 2 ay sonra hafif bir kaza yaptıktan sonra(belki) satmaya kalkarsın, parana yazık. Çünkü değeri düşüyor, satarken uzun süre alıcı beklemek zorunda kalabilirsin. Yok ama ben bu mereti düşşem de kalksam da sürerim diyorsan o ayrı konu. Ama yukarıda dediğim gibi her daim kaza yapmana etken bir sürü etmen olacak. Hava, yol, trafik, dikkatsizlik, dalgınlık.. Ha bir de her zaman söylenen klişe; motordan düşmemiş sürücü yoktur, henüz düşmemiş olan vardır =). Hoş o rüzgarı suratında hissettiğinde her şey değişecek =) Abi düşme sonucu efekt bisikletten düşme gibiyse amenna da , kaş göz açılacak kemikler kırılacaksa hoş değil tabi ?? Kask ve yelek kullandığımızı düşünüyorum tabi ! Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
zipzip Mesaj tarihi: Mayıs 8, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 8, 2011 import said: Abi düşme sonucu efekt bisikletten düşme gibiyse amenna da , kaş göz açılacak kemikler kırılacaksa hoş değil tabi ?? Kask ve yelek kullandığımızı düşünüyorum tabi ! olayın içine araba girmedikçe bi farkı yok bana göre:P Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Letsgetthesunshine Mesaj tarihi: Mayıs 8, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 8, 2011 Valla benim sol kolum 3 yerden kırıldı bilek dirsek olarak. Ama hala zevkle sürüyorum seçim meselesi bu. Ha tabi gerekli güvenlik ekipmanlarını almadan zaten yola çıkma (omur korumalı ceket, sağlam bir kask, dizlik/ben giymiyorum) zaten bunları giymeden yola çıkmak başlı başına sıkıntı. O yüzden hani canın tatlıysa hiç bulaşma, çünkü bi taraflarını motordan düştüğünde morartacağının garantisini veriyorum, ama değer mi değer =) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
manve Mesaj tarihi: Mayıs 8, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 8, 2011 senin boyutlarin ne? Cunku cbr125 gayet ufak bir motor, hani 1.75 ustuysen altindan bisiklet gibi kaliyor. Ve ayrica cbr125 alirsan 5-6 ay sonra satmak isteyeceksin. hani baslangic olarak iyi de gercekten yetersiz bir motor. /Hyosung fanboylugu on 2007den 2011e kadar Hyosung gt250r kullandim. Hani 250cc olmasi guzel bisey, onun disinda goruntusu, durusu falan cok daha oturakli ve guzel duruyor. Denge ve titresim konusunda da gayet basarili. Tek sorunu biraz daha pahali 125cc motorlara gore. /Hyosung fanboylugu off Ilk kez baslayacaksan kesinlikle bir kursa git, durmasini, kalkmasini, viraj almasini falan guzelce ogren. Yoksa dusmemen icten bile degil, hele ki istanbul gibi bi yerde Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
import Mesaj tarihi: Mayıs 8, 2011 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 8, 2011 Honda Akademinin kursuna yazıldım , yarın ödeme yapmam bekleniyor . Ama yazılanlardan sonra biraz tırstım :D Gerçi kursa gitmekte her halukarda fayda var , öyle ya da böyle bi görelim öğrenelim , ondan sonra ister alırım bir motor ister almam. Boyum 183 cm , kilo da 87-88 falan bu arada Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
manve Mesaj tarihi: Mayıs 8, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 8, 2011 cbr125 i koltuk altina alip tasirsin o zmn. cbf250 falan da dusunebilirsin. ya da cbr250 gelecek diye falan duymustum da fiyati guzel olur kesin Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
import Mesaj tarihi: Mayıs 8, 2011 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 8, 2011 Bu honda kursunda CBF 150 ile öğretiyorlar sanırım , orada anlamış olurum az çok heralde , sığıyor muyuz , oluyor mu olmuyor mu diye ! Ulan bi yandan canım motorla gezmek istiyor ama bir yandan da kırık mırık yara bere korkuyor :D Arabayı satmadan kısa mesafe keyif için mi motor alsam napsam , B Evler - Ataköy arası kullanmalık falan :) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
manve Mesaj tarihi: Mayıs 8, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 8, 2011 Motor dunyanin en eglenceli seylerinden birisi =) Ama iste tehlikeli baya. Hani muhakkak dusersin, 4 sene icinde 2 kere yatirdim motoru, azcik motora zarar geldi ama bana bisey olmadi, onun disinda baya fazla sayida olumden dondum =) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
sardius Mesaj tarihi: Mayıs 10, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 10, 2011 öncelikle senin o trafikten kurtulmak diye tabir ettigin şey cogu zaman hayatını riske ettigin durumlardır:) yani arabaların arasından sıvısmayı gerektirir. kışın sürmeyeceksin:) özellikle yollar ıslakken abs yoksa motorda bosver sürme ıslak zeminde:) nasıl kaydıgını anlamazsın. koruma full face kask-full korumalı mont ve pantalon. korumalrı botlar ve eldivenler. dogrusu bu ama bir cogumuz bunu uygulamıyor. özellikle yaz aylarında. ancak min kask-mont-bot ve eldiven sart. pantalon giymesen bile en azından dizlik takmak gerek. ama pantalonun artısı kalca kısımında da korumalar olması ki düstügünde en fazla zarar gören kısımlardan birisi kalca kemigi bölgesi. hangi tarz motosiklete yönelmek istiyorsan onun 125-250 cc ile basla. cbr 125 racing baslangıcı icindir ki ilerisi pek hayırlı degil:) enduro veya chpper olabilir ama chopperda trafikte yorar adamı. kıvrak degildir digerleri gibi. yani motordan ziyade araba gibi sürmeyi gerektirir. tabi ileride bu tarzı büyüttügünü düsünerek konusuyorum. öncelikle iyi bir egitim. ayrıca sen ne kadar motora hakim olursan olveya becerikli olursan ol, motosiklet sürerken oluşan tehlikelerin büyük kısmı diger sürücüler yüzünden meydana gelmekte. senin dısında gelişen olaylar yani. bu nedenle motor otomobillere göre cok daha fazla dikkat isteyen bi tasıt. sagın solundaki, önün ve arkandaki tasıtların ne tür gerizekalılık yapabileceklerini hesaba katarak ilerlemen gerekiyor:) neyse bunları egitimde ögretirler zaten. benim tavsiyem mesela ktm nin yeni 125 duke modeli var 8900 tl. su an geldimi tr ye bilmiyorum ama tam bi sehir icin motoru. benim cok hosuma gitti hatta honda shadowumun yanına bi tane de bundan almayı düsünmedim degil:) enduro tarzı hem cbr 125 e göre daha rahattır. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar