rApbOyZ Mesaj tarihi: Nisan 8, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 8, 2011 1.6 110 ps focus dizel var elimde artık ses almak istiyorum araçtan sürüş zevkim kalmadı sert sürüyorum birazda hava filtresi düşündüm dizel araça olmuyormuş ses yine alınmıyormuş katalizör iptali düz boru cek falan dediler o işe hiç giresim yok tamamen sıkıntı o bide silencerli egzoz falan duydum benzinli kadar olmasada ses alınabiliyormuş bir nevi vanalı egzoz istedigin zaman tıkıyormuşşsun falan varmıdır bilgisi önerisi olan sevgili pati? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
synthesizer Mesaj tarihi: Nisan 8, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 8, 2011 kucuk hacim dizelden guzel ses cok zor ya :S 3 litre ve ustu falan olsa cok zor olmazdı ama egzozdan baska pek secenek yok, son susturucu degiştirebilirsin Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
rApbOyZ Mesaj tarihi: Nisan 8, 2011 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 8, 2011 görüyorum burada meganeler falan iyi ses veriyor silencerli egzoz falan taktık diyolarda çakamadım davayı sağlam ustada tanımıyorum arabayıda yeni aldım 2011 gayet seri devir alıyor son susturucu falan oluyosa yaptırıcam artık bişiler cokda masraflı degil zaten en kral son susturucu 200 250 civarı bi tam bilgisi olan arkadaş aydınlatsa yarın bi bakacam sanayilere Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Zaybird Mesaj tarihi: Nisan 8, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 8, 2011 bağırsın araba daha iyi. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
yav Mesaj tarihi: Nisan 8, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 8, 2011 dizel araçların bağırması baya kötü oluyo yalnız tıkıtıkıtıtıkıtıkı diye böyle bir sanayi makinesiymişçesine Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
rApbOyZ Mesaj tarihi: Nisan 9, 2011 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 9, 2011 onuda göremedik duyamadık daha bi fikrim yok sanayiye gittim 40 liraya orta susturucudan iptal edip düz boru takayım dedi ama ses gelirmi bilmem dedi morugun biri sağlam usta bilen varsa oda olur Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
synthesizer Mesaj tarihi: Nisan 10, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 10, 2011 istanbulsa, ataturk sanayi iskender yani Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
rApbOyZ Mesaj tarihi: Nisan 10, 2011 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 10, 2011 iskenderde cok pahalıya patlıyor gecen bizim arkadaşa yapmış bi sistem 1800 tl cekmiş yinede son çare o bakalım bide randevu falan alınıyormuş galiba ondan arkadaşa 17 gün sonraya gün vermiş adam deli çalışıyor :D Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Esh Mesaj tarihi: Nisan 10, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 10, 2011 dizele kasma. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Vulcan_Lionheart Mesaj tarihi: Nisan 15, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 15, 2011 harcadığın paraya yazık ben gtilardan sonra mecburen dizellere gectim yakıt yüzünden ama ne yaparsan yap o beklediğin ses çıkmayacak o yüzden kasma dostum Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
aktiftablet Mesaj tarihi: Nisan 16, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 16, 2011 dizel? sürüş zevki? apayrı dünyalar Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Esh Mesaj tarihi: Nisan 16, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 16, 2011 3.0 tdi + dsg gerisi size kalmi$. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
aktiftablet Mesaj tarihi: Nisan 16, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 16, 2011 Ne biliyim, Ferraridir, Aston'dur, Lambo'dur ve daha nice supercar üreticilerinin bi bildiği vardır diye düşündüm, benzinli araç üreterek. Ama tabi Türk insanı VW en iyidir diyosa, doğrudur. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
synthesizer Mesaj tarihi: Nisan 16, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 16, 2011 gelişiyo teknolojiler hala, dizel benzinden daha hızlı hem de. ilerde ihtiyaçtan onlar da üretmeye başlarlar. ama düşük devir bandı, titreşimi ve sesi şuanda biraz sıkıcı evet. bi ferrari motorunun 9k devir çevirmesiyle bi dizelin 4k devir çevirmesi aynı hazzı vermez Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Esh Mesaj tarihi: Nisan 16, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 16, 2011 Audinin le mans a x yildir dizelle katilip yarisi kazaniyor olmalari da baya ilginc mesela. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
aktiftablet Mesaj tarihi: Nisan 16, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 16, 2011 Dedim ya abi Türk insanı en doğrsunu bilir diye ne üstüme geliyosunuz? Gaza bastıktan ancak 5 saniye sonra hareketlenebilen arabalar da benzinli ve düz vites olanlar zaten. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
SeaGle Mesaj tarihi: Nisan 16, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 16, 2011 Sadece serilik olarak bakarsak benzinli döver de tek o kıstas yok ki bu işte abi. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
cetintas Mesaj tarihi: Nisan 16, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 16, 2011 Aynen elindeki arabayı ben de Ocak ayının sonuna kadar kullandım dostum. Bence hiç masraf etme. Dizel araba öyle seslidir işte. Bir-iki çok pahalı ve çok meşhur markanın yaptığı dizel arabalar hariç gürültülü olurlar. Ona yapacağın masrafın sonu gelmez. Bence müzik dinle ve arabayı o şekilde kabullen. Belli bir süre sonra gör-bak duymayacaksın o gürültüsünü. Hem masraf yapmamış olacaksın. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
paramecium Mesaj tarihi: Nisan 21, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 21, 2011 Selam, Ara hızlanmalarda vites küçültünce atılan siyah duman tüm karizmayı "sıfırlıyor" bence :) Saygılar. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Mathias Mesaj tarihi: Nisan 21, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 21, 2011 Esh said: Audinin le mans a x yildir dizelle katilip yarisi kazaniyor olmalari da baya ilginc mesela. Nedeni tamamen pit stop'da geçen süre. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Kharon Mesaj tarihi: Nisan 21, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 21, 2011 tamamen? yakit ekonomisi degil yani. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Dartanian Mesaj tarihi: Nisan 21, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 21, 2011 Yakıt ekonomisi zaten pit stopta geçen süreyi azaltır :D Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Kendercik Mesaj tarihi: Nisan 21, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 21, 2011 Peugeot da dizele geçip yarış kazandı bir sene. Hatta bi ara dizel araçların yakıt depolarını daha da ufak yapılmasını kurala bağlamışlar. Ama bu defa dizel teknolojisi daha da gelişti, audi motordan iki piston atıp aracı daha da hafifletip ağırlık merkezini iyileştirdi ve değiştirilmiş yakıt deposu kuralı bile yetersiz kaldı gibi yorumlar okumuştum bir yerlerde. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Kharon Mesaj tarihi: Nisan 21, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 21, 2011 Dartanian said: Yakıt ekonomisi zaten pit stopta geçen süreyi azaltır :D ayni zamanda motorlarin maintenance sureleri de var, pit stop da gecen sure sadece yakit ikmalini kapsamiyor. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Dartanian Mesaj tarihi: Nisan 21, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 21, 2011 Tamam da adamın dediği senin dediğini kapsıyor işte ben daha az pit stop yapmasından kastetmiştim bu arada ^_^ Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar